Soo_bin:
VienVien_pr:
EfendimSoo_bin:
Sana karşı hiç
şansım yok değil miVien_pr:
BilmemSoo_bin:
Yine yapıyorsun
Bu seferde ben mi
belirleyeceğim*(2 mart 2013)*
"Vienna biraz konuşabilir miyiz?"
"Olur"
İki genç terasa çıkarken genç kız tarif edilemeyen duygular yaşarken genç oğlan ise içinde 'sevgi' diye adlandırdığı bir duygu ile merdivenin basamaklarını tırmandı.
İkisi arasında bir süre sessizlik hakim oldu.
"Vienna ben senden hoşlanıyorum"
"N...Ne"
"Benimle çıkar mısın?"
"Soobin... ben bilmiyorum"
"En azından denesek, olur mu? O zaman beni sever misin?"
"Bilmem. Tamam deneyelim ama sevip sevmiyecegimi sen belirleyeceksin"
"Tamam"
Genç oğlan çok mutlu oldu genç kız çatıdan inerken genç oğlan ise sadece bekledi.
*(9 mayıs 2013)*
Genç kız ve oğlan iki aydır sevgililerdi. İlişkilerinde hiç bir sorun yoktu. En azından onlar öyle zannediyorlardı.
Asıl sorun birbirlerine karşı hissettikleri duygulardı.
Genç kızın hayatı mükemmel ilerliyordu. Ailesi iyiydi, maddi durumu iyiydi, dersleri iyiydi, arkadaşları ile arası iyiydi, sevgilisi ile arası iyiydi. Hayatı mükemmeldi. Genç kız bunu tanrı' nın lütfü olarak gördü. Tanrı' ya bol bol dua ediyordu. Her şeyin mükemmel devam etmesi için. Bundan sonra olacak herseyin mükemmel olması için. Oluyordu da. Ama bu demek olmuyor ki bundan sonrada her şey mükemmel olacak.
Genç kız ve oğlan yanılıyordu her şey her zaman mükemmel olmaz. Aşk bile.
___________________________
Bu bölüm bence güzel oldu
Ve son cümle gerçekten hikayeyi özetliyor spoiler gibi bir şeyHer şey her zaman mükemmel olmaz.
Bazen en iyi duygu bile en kötüsünü yaşatabilir bize.
Öpüldünüz~