26 1 10
                                    

Evime kızları cagirmistik ve sözde kızlar gecesi yapacaktık ama bunu öğrenen j-hope hemen erkekleri de toplayıp gelmişti.

Soobin' in bana yazmasının üstünden 3 gün geçti ve ben hala onu düşünüyorum. Sebebi bariz hala onu seviyorum. Ben onu gerçekten seviyorum ama o beni sever mi bilmiyorum.

Uzun süren bir vakitten sonra erkeklerde geldiğinde hepimiz ortaya oturduk.

"Bira aldınız değil mi?"

"Ben bira sevmiyorum, soju daha iyi" dedi taehyung. Bu çocuğun beni sinir etmekten başka bir işi yok.

Hepimizin önündeki bardağa soju doldurduk ve ortaya da bir şişe.

Şişeyi çevirdiklerin de soru kısmı jungkook' a cevap kısmı min-jae' ye geldi.

"D mi C mi"

"D"

"Eskiden sevdiğin birini hala seviyor musun?" Bu soru tamda Min-jae' ye göre çünkü eskiden sevdiği ve sevgilisi çok fazla olmuştu.

"Söylemesem"

"Söyle yoksa soju içersin" diye çıkıştı jungkook. Min-jae, "off evet var" dedi. Hep bir ağızdan 'O' demeye başladık ve aynı anda 'kim' diye de soruyorduk." Tek bir soru sorabilirsiniz" dedi Min-jae

Bir kaç elin ardından soru Yun' a cevap bana gelmişti. Yun, "D mi C mi" dedi. Hemen ardından bende "D" dedim. Dedim demesine ama yun' un 'şimdi elime düştün' bakışlarını görünce o an pişman olduk D değime.

"Soobin oppa hiç senin için kavga etti mi?"

"Evet etti"

"Hemde benimle" dedi taehyung.

Herkes aynı anda 'NE' diyince taehyung konuşmaya başladı. "Biz bunun la 3. Sınıfın tatilinde arkadaştık ben buna kafeye gidelim mi dedim olur dedi biz kahve içerken soobin ve tayfası geldi bizi öyle görünce yanlış anladı geldi gel bi dışarı çıkalım dedi bize vien oradan anlatmaya çalışıyor tabii biz o sırada sahile geldik bile sahilde iki dakika dur Dü sonra derin bir nefes alıp ban yumruk atmaya başladı, olay bu" dedi taehyung. Mina, "Unnie sana yeniden yavşıyor ya hani diyorum ki şimdi hazır büyümüş ken siz sevgili mi olsanız?" Dedi. Ben burdan şunu anladım siz sevgili olun bende beomgyu ile işleri yürütücem. Bence doğru anladım. Jimin, "Yani diyor ki siz sevgili olun bizde beomgyu ile işleri yürütücez" dedi. Demek ki tek ben öyle anlamamışım. Mina hemen karşı çıktı, "Ne alakası var jimin ya"

"Neyse ne hadi evlere yeter çok içti bazılarımız" dedi mi-cha. Kastettiği kesinlikle suga oppaydı ve bide min-jae.

Herkes evine dağılmıştı. Bende evi toplayıp yatağa geçtim telefonumda soobin' den bildirimler vardı.

Soo_bin:
Vien napıyorsun
(20.52)

Vien işin mi var
(21.32)

En azından cevap versen
(22.49)

Erkekler ile misin
(23.20)

Vien
(00.12)

Endişelenmeye başlıyorum
(01.39)

Taehyung' u aradım açmıyor evine geliyorum
(02.29)

Vien_pr:
Sorun yok sadece
telefon kapalıydı

Soo_bin:
Tanrım altı saattir ne yapıyorsun

Vien_pr:
Kızlar ile toplandık
erkeklerde vardı

Biraz içtik falan işte

Soo_bin:
İyi misin başına bir
şey geldi sandım

Vien_pr:
Biliyor musun bana
ne sordular
soobin hiç senin için
kavga etti mi dediler

Soo_bin:
Sen ne dedin

Vien_pr:
Evet dedim o günü söyledim

Soo_bin:
Hangi günü

Vien_pr:
Taehyung'u dövdüğün günü

*12 temmuz 2013*

Taehyung ile kafeye gelmiştik. Biz rahat bir şekilde kahve içerken içeriye soobin ve arkadaşları geldi. Bizi ilk başta fark etmediler ama fark ettiklerinde soobin hızla yanımıza geldi.

"Vienna sen ve arkadaşın iki dakika gelebilir misiniz"

"Soob-"

"Bu kim vienna?" Diye bir soru yöneltti taehyung. Cidden tamda sırasıydı.

"Taehyung hadi gel çıkalım" dedim, sorusunu görmezden gelerek.

"Tamam çıkalım ama bu çocuk kim?"

"Taeh-"

"Sevgilisiyim asıl sen kimsin"

"Abisi sayılırım"

Herkesi zorda olsa sahile getirmeyi başardım. Ortamı yumuşatmak adına konuşmaya başladım. "Soobin hani konuşac-" dememe kalmadan taehyung' un yüzüne sert bir yumruk indirdi. Bir mi dedim ben? Şimdiye üç olmuştur.

İkisini zor bela ayirdiktan sonra taehyungu evine gönderdim. Soobin ile kendi evime geldikten sonra hızlıca tıbbi malzemeleri alıp oturma odasına gittim. Pamuğa tentürdiyot sürüp dudağının kenarına hafifçe sürmeye başladım. Gazlı bezi üstüne kapatırken konuşmaya başladım, "Neden böyle bir şey yaptın ki abim gibi görüyorum ben onu" dedim. Soobin, "Senin onu abin gibi görmen onunda seni kardeşi gibi göreceği anlamına gelmez vienna" dedi. Haklı mıydı? Kesinlikle hayır.

Ufak bir tartışmanın ardında soobin' i evine gönderdim. Hızlıca kendimi yatağa attım ve kendimi uykunun hayatın aksine huzurlu kollarına bıraktım.

*şimdiki zaman*

Bir bölüm daha bitti okunma ne kadar az olsa da ilerleyen zamanlarda -umarım- artar

I-nlvrs oy için teşekkürler yorumlarını da bekliyorum

Öpüldünüz~

Choices And Regrets -Choi SoobinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin