Gülmek ağlamaktan daha zor geliyor.
Sen yokken mutlu olmak imkansız. Seni tüm kalbimle severken sen beni sadece kullandın. Bir oyuncak gibi kullandın ve işin bitince öylece attın bir kenara.
Ask senin için bu kadar basit miydi?
Ben öyle görmüyorumNeden acı çeken taraf tek benim?
Neden bütün sorumluluk bende?
Neden herkes paranın peşinde?
Sen nasıl 2 yılda bütün hayatım oldun?Seni seviyorum soobin.
Bunu dağlara taşlara haykıra bilirim bağırırım herkes duyana kadar haykırırım.
Ama ben sadece sen duy sen gör istiyorum sevgimi.
Sana sevgilin ile mutluluklar diliyorum. Çünkü bundan sonra ben hiç mutlu olamayacağım.
Park Vien
05.12.2015
Hayat zehir gibi geliyor sensiz geçen bir doğum günü daha Neden aynı gün doğduk ki doğum günlerinden nefret ediyorum.
Eskisi gibi kötü değilim ama iyide değilim. Acı kalbime saplanırken yanımda 9 kişi var ailem olmuş 9 kişi senin gibi olmasa da mutluyum.
Sana sevgilin ile mutluluklar dilerim. Doğum günün kutlu olsun.
Seni seviyorum soobin.
Park Vien
05.12.2016Seni gördüm kore' ye dönmüşsün sevgilini göremedim hemen oradan kaçtım beni görme diye mutsuz gözüküyordun umarım seni üzecek bir şey yapmamıştır o kız.
Hep mutlu soobin benim aksine hep mutlu ol. Benim seni sevdiğim gibi birini sev soobin çünkü ben seni kelimelere sigdiramayacagim kadar çok seviyorum.
Sana sevgilin ile mutluluklar dilerim.
Doğum günün kutlu olsun soobin.Seni seviyorum soobin.
Park Vien
05.12.2017Bugün artık daha iyiyim yokluğun artık o kadar acı vermiyor artık yemek yemeye de başladım kilo aldım biliyor musun? 3 yıldır ilk defa vermek yerine aldım dışarı çıktım gezdim arkadaşlarım ile dondurma yedik ilk defa kahkaha attım ben inana biliyor musun?