Prolog

20 0 0
                                    

NARRATOR:

21-04-2006.

Był piątek , tego dnia miał przyjechać do Cassie jej najlepszy przyjaciel ,którego poznała dwa tygodnie temu w przedszkolu. Nazywa się Jacob i jest w tym samym wieku co Cassie (3 lata)

Dochodziła już godzina 15:00 , Cassie siedziała sobie w pokoju i wypatrywała przez okno swojego przyjaciela ,nie mogła się doczekać aż pokaże mu swojego pieska i pobawią się w chowanego. Widząc podjeżdżające auto na podjazd odrazu zaczęła biec na dół po schodach krzycząc:

- MAMO! MAMO! JACOB PRZYJECHAŁ!! - wbiegła do kuchni i zaczęła ciągnąć mamę za rękę - CHODŹ, CHODŹ -i pobiegła z mamą pod drzwi. Mama je otworzyła a Cassie stanęła obok niej. W tym momencie do domu weszła mama Jacob'a i on. Jacob odrazu uśmiecha się do Cassie ,podchodzi do niej i ją mocno przytula na powitanie a ona odwzajemnia przytulasa , po chwili Cassie i Jacob trzymali się za rączkę wówczas gdy mama Jacob'a zaczęła rozmawiać z jej mamą.

- Mamusiu idę pokazać Jacob'owi Lily -i pobiegli razem na dwór do dużego bernardyna ,który tylko jak ich zobaczył odrazu podbiegł do nich z piłeczką i chciał się bawić.

- Ale fajny - powiedział zauroczony Jacob - Chodź pójdziemy pobawić w chowanego -pociągnął dziewczynkę za rękę - ty się chowasz a ja szukam -powiedział i pościł dziewczynkę, odwrócił się i zaczął liczyć.
- Raz.......Dwa......Trzy......- Cassie szybko pobiegła się schować w krzaki nie daleko jej domu. Po pięciu minutach Jacob zaczął szukać gdzie tylko się dało ,w domu, garażu, nawet w budzie dla psa ,po pewnym czasie zaszedł do lasu gdzie po chwili za drzewem zobaczył skrawek czerwonej sukienki Cassie. Podszedł po cichu i wyskoczył obok niej przez co ta się wystraszyła i odbiegła od niego wywalając się przez kija ,który leżał na jej drodze. Leżąca na ziemi w liściach i błocie zaczęła płakać. Jacob podszedł do niej i kucnął obok pocieszając ją i sprawdzając czy wszystko z nią w porządku. Postanowili wrócić do domu ,gdy wracali Cassie prawie się znów wywaliła ale Jacob ją uratował.

- Boże ty serio kiedyś się zabijesz - ustał przed nią i wystawił w jej stronę mały paluszek- Przysięgnij ,że będziemy przyjaźnić się
Do końca świta i jeden dzień dłużej -
Dziewczynka złapała go z mały paluszek - Przysięgam - i uśmiechnęła się szczerze......





—————————————

Wyjaśnienie :
Cassie i Jacob urodzili się w 2003r. Przez co w 2006 roku mieli 3 lata.
Cassie urodziła się 7 lipca 2003
Jacob urodziła się 26 marca 2003.

Julia K.
16.01.23r.

Przysięga || Julia K.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz