ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Η Άννη, πήγε στο χωριό για να πει στην οικογένειά της τα πάντα γι' αυτήν και τον Μάνο και η Δέσποινα με την Τασία, άρχισαν τις ερωτήσεις.
"Πού τον γνώρισες;"
"Πώς τον γνώρισες; Τον αγαπάς; Σ' αγαπάει;"
"Η οικογένειά του σε θέλει;"
"Μία-μία οι ερωτήσεις! Θα σας τα πω όλα αλλά τώρα, θέλω να κάνω ένα μπάνιο και να ξεκουρα- στώ, γιατί είμαι πτώμα. Θα τα πούμε όλα αναλυτικά το βράδυ, εντάξει;"
"Έχει δίκιο το παιδί. Ακόμα δεν ήρθε, την πήραμε απ' τα μούτρα και την τρελάναμε στις ερωτή- σεις. Κοριτσάκι μου, στο ψυγείο έχει φαγητό από χθες. Κάνε ένα μπάνιο, κάτσε να φας και ξά- πλωσε λιγάκι"
"Ευχαριστώ γιαγιά"
Μόλις έφυγαν, η Άννα έμεινε μόνη και τηλεφώνησε στον Μάνο.
"Έλα, αγάπη μου, εγώ είμαι. Ναι, μόλις έφτασα. Εσύ τι κάνεις;"
"Καλά, μόλις γύρισα από το τένις κλαμπ. Θα κάνω ένα μπάνιο και θα ξαπλώσω. Εσύ πώς είσαι;"
"Καλά είμαι. Θέλω να κάνω ένα ντους για να χαλαρώσω και μετά, θα τσιμπήσω κάτι. Η γιαγιά μου, έφτιαξε μοσχαράκι με φασολάκια. Είναι η σπεσιαλιτέ της"
"Τι μου θύμισες τώρα! Έχω πολλά χρόνια να φάω αυτό το φαγητό"
"Κι εγώ ξέρω να το φτιάχνω, αλλά όχι σαν αυτή. Η γιαγιά θα μπορούσε άνετα να πάει σε ένα ριά- λιτυ μαγειρικής όπως είναι το masterchef, αλλά δεν θα είχε μέλλον λόγω ηλικίας"
"Γιατί; πόσο χρονών είναι;'
"Εξήντα δύο" απαντάει η Άννα.
"Νεότατη η γιαγιά. Την κόβω για κοτσονάτη και είκοσι χρόνια νεότερη εμφανισιακά" λέει ο Μάνος και η Άννα γελάει.
"Πολύ σωστά την κόβεις. Αγάπη μου, περίμενε λίγο γιατί κάποιος χτυπά... Εσύ;"
Πίσω στην Αθήνα, ο Θωμάς γύρισε στο γραφείο του και τότε, τον κάλεσε η αδερφή του στο Skype.
"Αδερφούλα! Τι ευχάριστη έκπληξη! Τι κάνετε; Πες μου τα νέα σου"
"Tomas, I'm so glad to see you! Μου έλειψες πάρα πολύ, αδερφέ μου! I am busy, but σε πήρα για να σου πω ότι θα έρθουμε σε twenty days about a fashion show στο Hilton. Θυμάσαι την Amy;"
"Θα έρθετε για την επίδειξη που διοργανώνει η Amy Rafingston;Ναι, φυσικά και τη θυμάμαι. Με την Αιμιλία Ραπτοπούλου πηγαίναμε μαζί στο γυμνάσιο, ήμασταν συμμαθητές"