Για Πάντα Μαζί

74 2 2
                                    

⚠️ Η ιστορία είναι προϊόν μυθοπλασίας. ΔΕΝ βασίζεται σε αληθινά γεγονότα ⚠️

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

Πίσω στη Θεσσαλονίκη,  η Άννα και η Βέρα πήγαν στα μαγαζιά. Πήραν το φόρεμα που βρήκε η Άννα στο διαδίκτυο, παπούτσια, κοσμήματα και τώρα, ετοιμάζεται με τη βοήθεια της Βέρας, μιας και δεν έχει πολύ χρόνο. Κάποια στογμή, χτύπησε το κινητό της.

"Ωχ" φωνάζει η Άννη. "Η μάνα μου με παίρνει τηλέφωνο. Τι θα κάνω;"

"Σήκωσέ το και παίξ' το νυσταγμένη" απαντάει η Βέρα.

"Δίκιο έχεις! Ναι;" απαντάει η Άννη στο κινητό και συμπεριφέρεται σαν να ξύπνησε τώρα. "Έλα, μαμά μου, καλησπέρα. Ναι, ναι, κοιμόμουν. Κουράστηκα πολύ σήμερα κι ούτε που κατάλαβα πότε με πήρε ο ύπνος στον καναπέ. Ναι, έφαγα, μην ανησυχείς" λέει και χασμουριέται. "Εσείς τι κάνετε; Ο μπαμπάς, ο παππούς, η γιαγιά; Να τους δώσεις πολλά φιλιά και χαιρετίσματα. (η Βέρα χτυπάει με το χέρι της το τραπέζι) Μαμά μου, σ' αφήνω γιατί μου χτυπάνε, εντάξει; Θα τα πούμε αύριο. Πολλά φιλιά, γεια. (ξεφυσάει) Τέλος καλό, όλα καλά! Τι ώρα είναι;" ρωτάει κι αφήνει το κινητό στο τραπέζι φανερά αναστατωμένη.

"20:45. Έχουμε ώρα" απαντάει η Βέρα.

"Δεν θα προλάβουμε"

"Θα προλάβουμε, μην αγχώνεσαι" απαντάει η Βέρα.

Στην Κεφαλάρι Κορινθίας, το χωριό της Βάσως, της μητέρας του Φίλιππου, ζει ο αδερφός της ο πάτερ Ηλίας. Του τηλεφώνησε η Ρήνα για να του πει τα νέα.

"Παρακαλώ; Έλα, κορίτσι μου. Δόξα τω Θεώ, καλά είμαστε. Εσείς τι... Τι; τι; κέρδισε; Δοξασμένο τ' όνομα του Κυρίου!" λέει και κάνει το σταυρό του. "Και πόσα χρόνια θα μείνει μέσα αυτός; Πό- σα; Μακάρι ο Θεός να τον βοηθήσει να βρει τα λογικά του και να μην κάνει άλλο κακό. Πού είστε τώρα; Α, σας πήρε ο Φίλιππος σπίτι να σας κάνει το τραπέζι; Ωραία. Καλα να περάσετε, κοριτσά- κι μου και σ' ευχαριστώ που με ενημέρωσες. Θα τα πούμε όταν έρθετε. Γεια σου. Γιάννα. Γιάννα" φωνάζει ο πάτερ μες στην τρελή χαρά.

"Τι έγινε, Χριστιανέ μου; γιατί φωνάζεις;", τον ρωτάει η Γιάννα ενώ έρχεται τρέχοντας απ' την κουζίνα.

"Με πήρε τηλέφωνο η Ειρήνη και μου είπε ότι η Βασιλική, κέρδισε το δικαστήριο. 13 χρόνια θα φάει αυτός ο ασιλάνης, Θεέ μου σχώραμε"

"Δοξασμένο τ' όνομά Του!" λέει η Γιάννα και κάνει το σταυρό της. "Αυτά είναι τα καλύτερα νέα που άκουσα σήμερα. Άρα, θα γυρίσουν στον Διόνυσο το συντομότερο και θα βάλει μπρος την ανακατασκευή του εργοστασίου. Χαίρεσαι που η αδερφή σου δικαιώθηκε;", ρωτάει η Γιάννα.

Για Πάντα Μαζί Onde histórias criam vida. Descubra agora