Για Πάντα Μαζί

63 2 3
                                    

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

Η Λίζα, έφυγε για τη Χαλκίδα κι ο Μάρκος, κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα, μιας και δε ξέρει πού μπορεί να είναι. Πιστεύοντας λοιπόν ότι θα γυρίσει σύντομα, έκατσε στο σκαλί έξω από το σπίτι της, μέχρι που νύχτωσε.

"Μάρκο;" 

"Καλησπέρα κυρία Έφη, καλησπέρα κύριε Λευτέρη"

"Τι κάνεις τέτοια ώρα εδώ;" ρωτάει η Έφη.

"Περιμένω τη Λίζα"

"Θα πάτε βόλτα και την περιμένεις να ετοιμαστεί;"

"Όχι, κύριε Λευτέρη. Την περιμένω να γυρίσει"

"Να γυρίσει; Γιατί, πού πήγε;"

"Δεν ξέρω. Όταν ήρθα, ήταν μέσα σ' ένα ταξί και ο οδηγός, πήγαινε όσο πιο γρήγορα για να μη τους προλάβω. Μάλλον δεν θέλει να με δει"

"Τσακωθήκατε;"

"Θα σας τα πει η ίδια. Όταν γυρίσει, πείτε της να πάρει ένα τηλέφωνο. Την παίρνω εγώ, αλλά είναι απενεργοποιημένο. Μάλλον δεν θέλει να με δει"

"Θα την πω εγώ να σε πάρει", λέει η Έφη ξαφνιασμένη.

"Σας ευχαριστώ πολύ κυρία Έφη. Γεια σας"

"Να πας στο καλό! Μη χειρότερα Θεέ μου"

ΔΙΟΝΥΣΟΣ - ΟΙΚΙΑ ΟΙΚ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ

Καθώς ο Μιχάλης και η Βάσω παίρνουν το τσάι τους στο σαλόνι μαζί με τα παιδιά, ένα τηλεφώ- νημα θα διακόψει την κουβέντα τους.

"Χάρη, μπορείς να απαντήσεις εσύ;"

"Φυσικά, Κύριε! Οικία Μιχαήλ Δεληγιάννη, λέγεται παρακαλώ· Χαίρεται κύριε Γρηγορόπουλε. Μια χαρά, ευχαριστώ. Εδώ είναι ο Κύριός μου, μισό λεπτό να σας τον δώσω. Κύριε, σας ζητά ο κύριος Γρηγορόπουλος"

"Έρχομαι αμέσως! Παρακαλώ; Καλησπέρα Κίμωνα. Καλά είμαι, δόξα τω Θεό. Ναι, σήμερα. Σε ευχαριστώ πολύ. Πότε; αυτό το Σάββατο; Με μεγάλη μας χαρά! Θα τα πούμε. Καλή συνέχεια"

"Τι έγινε Μιχάλη μου;"

"Ο Κίμωνας, μας καλεί στη δεξίωση που κάνει για να γιορτάσει την επέκταση της εταιρείας στο Εξωτερικό.

"Πολύ ωραία! Νομίζω ότι αυτή η δεξίωση είναι ό,τι πρέπει για να βγούμε απ' το σπίτι και να θυμηθούμε τα παλιά"

"Συμφωνώ κι επαυξάνω! Καλή η παρέα σας, αλλά πρέπει να γυρίσω στην εταιρεία. Είμαι σίγου- ρη ότι ο Θωμάς είναι σ' αναμμένα κάρβουνα. Είκοσι μηνύματα μου 'χει αφήσει" λέει η Ρήνα.

Για Πάντα Μαζί Donde viven las historias. Descúbrelo ahora