-🔞!!
-⚠️:modern világ! És itt is hosszú hajuk van! Na meg még csak 18 évesek ami annyit jelent hogy egyetemisták és ez a rész egy torna teremben fog játszódni ahol Lan Zhan , Wei Wuxian, Lan Xichen, Jiang Cheng, Nie Huaisang,
Jin Zuxian vannak két csoportra osztva és játszanak egymás ellen. A torna terem épületében van egy külon terem kosárra és még kosár ruhák is vannak. A többi ember aki az egyetem társuk az más csapatba vannak beosztva. Akiket fel soroltam mind egy csapatban vannak!
És Wei Wuxian meg Lan Wangji már régóta együtt vannak és senki sem tud erről csak Xichen és Huaisang senki nem tudja hogy Huaisang mindent tud mert Huaisang egy jó szinész! (De attól szeretjük hehehe)
Na kezdjuk is‼️‼️.........
Wei Wuxian nem csak sexy és okos ! Még sportolni is nagyon jól tud! A lányok el ájulnak töle de nem tudják hogy, a szíve már másé még pedig Wangjié aki ugyszint sexy és okos is meg spotolni is tud mint kedvese Wei Ying de töle is el ájulnak egy páran de komolysága és érzéstelen arckifejezése miatt nem nagyon sok csajt hodoitott és nem is akart! De minek is kéne ha itt van neki élete szerelme Wei Ying . Aki ugyan már nem föltör senkivel mással csak szerelmével Lan Zhannal!
Xichen már hamarább észre vette hogy, Wangji másképp érez Wei Wuxian iránt mint csak egy legjobb barát középsuli vége felé. Xichen volt az első aki shippelte testvérét Wei Wel és később Wangji el is mondta neki hogy meleg és szerelmes Wei Yingbe! Xichen ezt jól fogadta már tudott rola és Xichen nem is az a homofób fajta soha nem volt az. Ezért Wangji minêl hamarább el mondta mit érez Wei nek hogy, lehessenek már együtt mert ő csak Wei Ying-et akarja a kidolgozott testét a gyönyörű arcát a csintevő viselkedését a gyönyörű lilás szürke szemeit az édes ajkát mindenét akarja , egészen feje bubjáig szerelmes belé. Amikor szerelmet valtott valahogy Wei Wuxiánnak , Wei Wuxian a nyakába ugrott azt mondva hogy , ő is szereti!
Most éppen meg kezdődött a torna a lányoknak mást kellett csinálni mint a fiuknak ezért át mentek a másik terembe! Mig Wei Ying-ék öltöztek! Az öltözőben beszélgettek és vették fel a ruháikat lassan de egyszer csak amikor Wei Ying Huaisangal beszélgetett mikőzben öltöztek meg látta kedvese kidolgozott kocka hasát most legszívesebben oda ment volna hozzá hogy meg csókolja és meg szimogassa az izmos kockáit de nem tegette. De saját Maga is el kezdett öltözni és ő sem panaszkodhat neki is jó teste van izmos mint Wei Ying-é... Mindenkinek is jó teste van de egyeseknek nem olyan izmos másoké igen.
Huaisangnak lusta és semmittevő létére us vannak kis kockái kevésbé izmos karjai szvl mégsem annyira semmit tevő. Testvérének is elég izmos a teste és okos is a másik tökéletes ember.
De amig Lan ezeken gondolkozott el kapta a figyelmét Wei Ying nevetése és Huaisang nevetése is Na meg Jiang Cheng orditását ahogy kemény személyiségével szidta Weit mert megént mondott valamit...
Xichen a báttya csak nevetett rajtuk. Éppen mindenki fel vette a szokásos kosár labda ruhát rövid nadrág rövid ujjú. El kezdődött a játék mivel itt mindenki magas csak Huaisang egy kicsivel kissebb! Na de ők két csapatba vannak osztva
Jinag Cheng , Wei Wuxian Lan Wanji , Lan xichen
A Wuxian csapat.
Jin Zuxian és Nie huaisang meg még 2 másik ember akik olyan jok mint Weiék vannak a csapatjukban
Ők a Nie csapat.
Wei Wuxian éppen vitte a labdát Jin Zuxian meg próbálta blokkolni de Wei wuxian tul ügyes és simán be dobta a kosártol messzire állva is mert nem akarta ki kerülni és igy 1 pont a wuxianoknak.
SZÉP VOLT TESÓ!-kiáltja jiang cheng és oda fut hozzá pacsit adni.
KÖSZ TESO!!-mondja Wei wuxian jinag cheng ne egy pacsi kőzben.
Wei Wuxian oda megy Lan zhan hoz hogy kétkezes pacsit adjon neki.
Ügyes voltál Wei Ying!-Mondta Lan Zhan mosolyogva mikozben pacsiztak Wei Wzxiannal.
Xichen csak bologatott szerinte is szuper dobás volt. Na de ujbol el kezdték a "mecset" Nie csapja 1 pontot sem kapott mert Xichen tul jol véd és Wei Wuxian tul jól játszik de Lan zhan és Jiang Cheng sem panaszkodhat.
Lan Zhan a tesvére mellet állva nézni Wei Wuxiant ahogy vezeti a labdát az ellenség kapujába és le van izzadva meg folyik rola az izzadság .
Lan zhan ezt vonzó nak találta mert Wei ying mindehogy is sexy...
Xichen észre is vette tesvére tekintetét Wei ying felé és igy szólt.
Tetszik amit látsz mi??
Lan Zhan nak a kérdés hallatán el pirult a füle és rá nézett testvérére zarvarban levő arcal.
Ez igennek veszem!
Mondta Xichen és el kezdett halkan nevetni.
Lan zhan el forditotta fejét testvérétől és tovább nézte ahogy Wei Ying játszik.
Egyszer csak egy kiáltásra lett figyelmes ami Jinag Cheng től jött. Wei ying megént be dobta.
Vége lett a mecs időnek.
Most neki láttak a gyakorlatoknak.
De Jinag cheng meg szólalt.
Hé Wei Wuxian..
Igen? Mit szeretnél Jiang Cheng?
Nincsen meleged? Még mindig nagyon izzadsz...
De ahogy igy mondod tényleg melegem van.
Szerintem el megyek Wc re meg mosni az arcom!
Oke.-Mondta Jinag Cheng.
Wei ying meg indult a Wc felé. Lan zhan ezt meg látta és elnézést kért testvérétől és Wei Ying utána ment.
Wei Ying már ott volt a wcben és mosta az arcát.
De meg látta Lan Zhant a wc ajtóban és oda fordult hozzá.
Lan Zhann! Mit keresel itt?
Wei Ying! Oda ment hozzá kőzel és tovább folytatta mondani valóját.
Wei ying olyan dögös amikor igy néz ki! Wei Ying mindig jól nézki!
Te is az vagy Lan zhan!
Mondta Wei ying Lan Zhan nak.
Lan Zhan meg csókolta Wei Yinget. Wei Ying vissza csókolta. Lan zhan meg fogta Wei Ying csuklóját és ki nyitotta a wc fülke ajtót és be lökete Wei Yinget.
Aiyaa Lan Zhan! Lassaban én is kivánlak... de lassabban!
Wei Ying...
Mondta Lan Zhan vágyban égő szemekkel.
Neki nyomta Wei Yinget a hideg falnak. Wei Ying ki adott egy kis hangot attól ahogy a hideg fal meg éritette a bizsergő bőrét.
Lan Zhan egy kézzel be zárta a wc fülke ajtaját.
Az egyik lábát Wei Ying lába közé tette és fel nyomta azt egy kicsit.
Wei ying halkan fel nyögött.
Lan Zhan feléje magasult és egyik karját Wei Ying feje mellé tette. Másikkal meg fogta Wei Ying arcát és meg csókolta. Wei Ying vissza csókolta. Lan Zhan meg nyalta egy picit wei ying alsó ajkát hogy bejutást kapjon és meg is kapta. El kezdtek csókolózni.
Először finoman és lassan.
Aztán egyre mohobban és szevedélyesebben. Lan Zhan Wei Yingre simult. Wei Ying karjait Lan Zhan nyaka köré csúsztatta. Pár perc mulva el válta egymástol levegő hiány miatt , egy nyálcsík jelent meg közöttük amikor elég levegőt kaptak már újbol kezdték amit csináltak.
10 perc múlva Lan Zhan már Wei ying pólója alá nyúlt és hasát meg mellkasát simogatta.Nem terveztek semmi komolyat hiszen mégiscsak az egyetem torna terme wc-jében nem csinálhatják. De mondjuk tőlük ki telik de nem most.
Wei ying halkan bele nyögött a csókba. Lan Zhan szerette hallani Wei Ying édeshangját de tudta hogy most nem lehet hangoskoni ezért nem akart többet most mint ez amit csinálj ennyi elég volt neki eddig.
20 perc múlva meg halottak egy ismerős hangot hallotak meg Jiang Cheng volt az.
LAN WANGJI! WEI WUXIAN! JÓL VAGYTOK???
kiabálta. ELÉG RÉGÓTA WCN VAGYTOK!
már fent volt az emeleten éppen a wc felé vette az írányt. Már nem orditott csak normális hangon mondta hogy,
Azért jöttem hogy meg nézzem jól vagytok e.
Wei Wuxian és Lan Wangji Abba hagyták a csókolozást
Megilyedek hogy most mi lesz ha Jiang Cheng meg látja öket de rá jöttek hogy tényleg csak Jiang Cheng az nem árulná be őket már nem kisgyerekek.
Jiang cheng be lépett a Wc be. Ahogy meg látta a leg első wcfülke alatt a 2 ember lábait tul közel egymáshoz meg lepődött tudta hogy csak Lan Wangji és A drága testvére lehet az.
Be kopogott az ajtón.
Umm ki nyissátok?
Lan Zhan és Wei Ying el nem mozulva pozíciójukból Lan Zhan ki nyitotta az ajtót. Jiang Cheng feje meg lepődött volt. Wei Wuxian ennyit szólt. Helló Testvérkém! Lan Wangji Csak nézte Jiang Chenget és nem mondott semmit.
Jiang cheng feje le komorodott aztán mosolyogni kezdett.
WoW! Testvérem erről miért nem szóltál nekem?!? Tudod hogy nem itélnélek el tesvérek vagyunk. Mondta Jiang Cheng boldogan. Ohhh sajnálom hogy nem mondtam hamarább! Mondta Wei Wuxian. Hát Gratulálok nektek. Legyetek boldog pár sokáig. De mit mondjak a tanàrnak most hogy mi a fasz tart ENNYI IDEIG?!? WEI WUXIAN. Jajjj Köszi drága testvérem. De Yiang Cheng nyugiii mond azt neki hogy nagyon rosszul érezzül nagunkat? Mondta Wei Wuxian.
Jujj te tényleg hűlye vagy. Szerinted el is hiszi?!
Lan Zhan mostmár nem ugyan olyan arcal nézte Yiang Chenget mind eddig hanem a szemei most azt sugalták hogy mérges lett Yiang Chengre, azért mert ilyet senki nem mondhat a kedvesének! De Wei Wuxian megszólalt.
És ki a faszt érdekel ha nem hiszi el ugysem tehet ellene semmit!!? Tudod mit igazad van! Akkor megmondom neki. Mondta Yiang Cheng és el köszönt és indult is vissza. Wei Yingék mintha nem történt volna semmi folytatták tovább.
1 perc után Jiang Cheng vissza ért a tornatermbe. Oda ment a tanárhoz és el mesélte azt amit kitalált hogy Wei Wuxian Nagyon rosszul érezti magát és Lan Wnagji is nagyon rosszul érzi magát ezért lehet hogy hamarább haza mennek mint a többiek. És meglepő modon a tanár el hitte. Még Jobbulást is kivánt nekik. Milyen hiszékeny. Gondolta magában Jiang Cheng.
És most éppen mindenki állt. Oda ment Xichen hez és el mondta neki hogy már tud Lan Wangji és Wei röl. Örült hogy a tesvére talált valakit magának akivel boldog. Még ha az a személy Lan zhan is akit nem kedvel annyira de ezt senkinek se mondja el föleg xichen nek nem mert a crusha Xichen és ezt el mondta Wei Yingnek. Wei Ying először el kezdett nevetni azt hitte viccel de amiután meg látta hogy Jiang Cheng igazbol mondja. És Wei Ying el kezdett fangyörcsölni mint egy kislány azt mondta hogy össze hozza Xichennel. De Jiang Cheng erre azt mondta majd meg oldja de ha kell segítség szól neki. Igy is lett elég jó viszonyba vannak Xichennel ezért lehet hogy Xichen is ugyan azt érzi Jang Cheng után mint Jiang Cheng utána. De Xichen nek is Jiang Cheng a Crusha. Ezt Lan Zhan is tudta meg Wei Wuxian is ezért ajánlott segítséget Jiang Chengnek mert ha ezt az isfot el mondja meg könnyíti Jiang Cheng dolgát de ha nem kell a segítség Wei nem mondja el neki. És Lan Zhan amikor már együtt volt Wei Yingel Xichen meg lérdezte higy végül higy jöttek össze Lan Zhan el mondta Testvérének. Igy Xichen is el mondta testvérének érzéseit Jiang Cheng iránt. A két testvér nem titkolóznak egymás előtt elég közel álló testvérek.
Amikőzben Yiang Cheng el mondta Xichen nek hogy tud Wei és Lan Zhan kapcsolatáról. Xichen el kezdett lágyan kuncogni hogy a tesvére és Wei Ying sokszor csinálnak ilyet mert. Lan zhan azt mondta nekem hogy nem tud ellenállni Wei testvérnek mert hogy is mondjam tul szereti és Wei testvér túl csábító de szerintem erre mindenki rá jött hogy Wei Ying nem a legrondább ember mert amielőtt Lan Zhannal jöttek össze sok ember akarta még szívét.
Ebben Jiang Cheng is egyett értett ezért bólogatott. És tovább beszélgettek amikor meg látták Lan Zhant és Wei Wuxiant haza menni. Mind ketten tudták hogy miért mennek de nem szóltak semmit. Majd fedezik őket a tanárok nál és ugyan azt a mesét adják be amit Jiang Cheng mondott a torna tanárnak.
Igy is történt ebben az a vicces hogy mindegyik tanár el is hitte. És Ma 4 ig voltak az óráik egyetműkön ezért el vitték majd tanítás végen azokat amiket csináltak órán Wei Wuxiannak és Lan Zhannak ők meg kőszönték és mivel nem csináltak sok dokgot neki fogtak be potolni a dolgokat és hamar kész is lettek vele igy lett vége egy nap nak a Lanéknál és Jiangoknál.ARA ARA 2000 SZÓ😳 REMÉLEM NEM LETT TUL UNALMAS SZERITNEM TÖK JÓ LETT AHOZ KÉPEST! HA VAN ÖTLETEK EGY KÖVETKEZŐ RÉSZHEZ VAGY ESETLEG HA VALAMIT SZERETNÉTEK A MO DAO ZU SHI KARATEREIVEL ESETLEG ILYEN SHIPP IZÉKET VAGY MÁST AZT SZIVESEN FOGADOM. SZIASZTOKK TALIZUNK A KÖVI RÉSZBEN❤️
YOU ARE READING
Mo dao zu shi oneshot's
RandomHaliii ez egy Mo dao zu shi oneshotos könyv lenne lehet kérni akár milyen oneshotot de én is csinálok majd a saját elképzelésem alapján! Figyelmeztetés: -🔞 -csúnya beszéd! -modernvilág is lehet a verizója amit szeretnétek! -memek is találhatok vag...