-🔞
-Aranyos dolgok (asszem😅)Wei Wuxian Lan Wangji hátát markolta mert éppen a dolog közepén voltak, de Lan Wangji észrevette hogy Wei Wuxian arcán fájdalom tükrőzödik ezért végig simított gyengén egy ujjával Wei Ying arcán és megszólalni szeretett volna de Wei Ying meg tette helyette.
-Ahh~ Lan Zhan k-kérlek lehetne hogy l-lassabban és gyengédebben csinálod kérlek.
Lan Zhan ahogy ezt meg hallotta le lassította a tempot, kedvese Arcára tette a kezét s megszólalt
-Mi a baj Wei Ying? Rosszul csinálom? Nem élvezed?, Kérdezte töle aggódoan Lan Wangji.
Wei Wuxian egyik kezét kedvese kezére tette és meg szorította
-Lan Zhan kedvesem nagyon élvezem amikor veled szertkezhetek és nagyon jól csinálod de nem ez a baj.
-Akkor mi a baj szerelmem?
Wei Wuxian még jobban meg szorította Lan Zhan kezét.
-Az hogy lent a bejáratomnál nagyon fáj és nem hiszem hogy majd fogok tudni járni vagy ülni.
-Wei Ying nek fáj. Miattam fáj! Nagyon Sajnálom kedvesem.
-Nem! Nem! Nem! Lan Zhan nem baj! Nagyon élvezem folytathassuk!
Lan Zhan ki húzta magát Wei Yingböl és meg szólalt.
-Nem! nem folytathatjuk Wei Ying neked fáj, és én nem bírom láttni amikor az életem szerelme fájdalomban van. Ha holnapra már jobban érzed magad újból neki foghatunk ennek. Nekem Wei Ying az első és Wei Ying épsége. Azt szeretném ha te is élveznéd amikor ilyet csinálunk együtt!
-Lan Zhan kedvesem jól vagyok! Csak egy kicsit fáj, ez semmiség. Nagyon szeretlek és igen is élvezem! Semmi baj!
Wei Ying Lan Zhan ajkára hajolt és megcsókolta azt. Kezeit szerelme arcára tette hogy még közelebb húzza magához, el váltak egymástól levegőért és Lan Zhan megszólalt.
-Wei Ying egyetlenem tudlak valahogy kényeztetni hogy enyhítsem a fájdalmad? Szeretném ha holnapra már teljesen jól lennél! Nem szeretném láttni ahogy szenvedsz! Mondta szeretet teljesen Lan Zhan szerelmének szemébe nézve.
-Esetleg adhatnál nekem puszikat és forró csókokat meg sok sok ölelést és fürödhetnénk együtt! Mondta Wei Ying csillogó szemekkel szeretet teljesen.
-Amit csak szeretnél drága Wei Yingem! Ezzel Lan Zhan el kezdte Wei Ying arcát mindelhol puszilgatni. Wei Ying kezeit Lan Zhan hátára tette. Lan Zhan ahogy már minden egyes pontot meg puszilt Wei Ying arcán a nyaka fele vette az irányt de mielőtt meg csókolta volna meg kérdezte Wei Yinget.
-Szabad?
-Lan Zhan nagyon is szeretem ha kényezteted a testem csak a bejáratomnál fáj. Szoval igen szabad! Nem is kell meg kérdezned.
Ezt hallva Lan Zhan csókolni és óvatosan szívni kezdte Wei Ying nyakát.
Wei Ying kéjes nyögéseket adott ki erre....*Később*
Lan Zhan már a fürdőbe a meleg vizet engedte. Szereti kényeztetni a drága szerelmét mert meg érdemli ezért még császár mosolyát is hozott neki tudja hogy az Wei Ying kedvenc inni valója és nem lesz részeg tőle! Még csinált neki a kedvenc ételéből is és hagyja hogy az ágyba egye meg, mert mindent az ő Wei Yingért!
-Jaj Lan Zhan olyan jó vagy hozzám!
-Wei Ying is jó hozzám!
-Igaz! Mert mindennél jobban szeretlek! Nagyon szerencsés vagyok hogy a világ leghelyesebb , legkedvesebb férfie a szeretőm!! Ahogy ezt ki mondta ételét le tette az ölébe hogy szivecskét mutasson Lan Zhannak az ujjaival. Lan Zhan fülei ki pirultak. Oda ment Wei Yinghez, öléből a kaját és az éjjeli szekrényre tette hogy meg ölelhesse kedvesét. Az idő még csak este felé volt de be rontott valaki a Jingsi ajtóján Lan Sizhui volt az.
Látta ahogy Wei Yingen Lan Zhan ruhája volt és éppen Lan Zhan meg Wei Ying ölelkeznek.
-Jajjj... Bocsánat a zavarásért Bà de csak azért jöttem hogy értesítselek hogy holnap nem kell tanítanod mert Zweu-Jun fog. Mondja mosolyogva Sizhui.
-Jó fiu vagy Sizhui! Csak igy tovább na de most menj a szobádba mingyárt takarodó.
-Értettem bàbà jó éjt! Meghajolt és be csúkta maga után az ajtót és ment is.
-Lan Zhannnn~ Sizhui olyan jó gyerek annyira örülök hogy mi vagyunk a szülei!
-Én is Wei Ying! A mondata után nyomott egy puszit Wei Ying hajába....*Fűrdés után*
-Jó éjt! Szeretlek Wei Ying!
-Jó éjt Szeretlek Lan Zhan!
Jó éjt után meg csókolták egymást és ölelkezve el aludtak!
ENNYI LETT VOLNAA EZ A RÉSZZZ REMÉLEM TETSZETT🩵❤️
أنت تقرأ
Mo dao zu shi oneshot's
عشوائيHaliii ez egy Mo dao zu shi oneshotos könyv lenne lehet kérni akár milyen oneshotot de én is csinálok majd a saját elképzelésem alapján! Figyelmeztetés: -🔞 -csúnya beszéd! -modernvilág is lehet a verizója amit szeretnétek! -memek is találhatok vag...