Egy fórró este

77 4 0
                                    

Ez a story rész 🔞 tartalmaz és WangXiant itt éppen a mindennap mindenapot jelent dolgukat művelik🤭
És jelenleg este csinálják csendes szobában ami már nem is annyira csendes inkább hangos🤭
És itt őssze vannak már házasodva<3
Na de kezdjünk is bele

Lan Wangji és Férje Wei Wuxian éppen csendes szobába mentek hogy a minden napi akciójukat csinálják. Amiközben mentek Wei Wuxian kezdte a viccelödést ezzel kapcsolatban.
-Lan Zhannn menjünk gyorssabbannn nem bírok már várnii!
-Mn. -mondta Lan Zhan amikor Wei Wuxiant menyasszony pózba vette.
-Aiya Lan Zhan tudok én is menni.
-Tudom Wei Ying de ez most szükséges. -mondta Lan Zhan és a szabályokat meg szegve futni kezdett.
-Lan Zhan? Ugye tudod hogy most meg szegdtél egy szabályt?
-Igen Wei Ying tudom de ez sürgős helyzet ezért meg tehetem.
-Aiya~ Lan Zhan te rossz fiu~ . -Mondta Wei Ying ahogy perverszen vigyorogni kezdett.
Ahogy Lan Wangji be ért Jingsibe be csukta az ajtót és Wei Wuxiant le dobta az ágyra hogy rá másszon látta  férje szemében a vágyat, de a sajátja is ugyan ezt tükrözhette.
-

Lan Zhannn szerelmem ne csak nézd a csodás arcom csókolj is meg.
Lan Wangji nem válaszolt csak el kezdte csókolni férjét, szenvedélyesen és hosszasan. Levegő hiány miatt el váltak és egy nyál csík jelent meg közöttük.
Lan Wangji kezdte Wei Wuxiant vetkeztetni.Wei Wuxian a nyakát csókolta közbe. Amikor Wei Wuxianon csak az alsó nadrágja maradt már Lan Wangji az ágy támlájhoz nyomta és kezeit Wei Wuxian kezeivel őssze kulcsolta és úgy vette ostromba férje nyakát. Csókolta,nyalta,kiszívta. Wei Wuxian ezektől a cselekedeteitől nyögdösni kezdett.
Lan Wangji visszatalált az alatta levő ember szájához. Egyből be dugta a nyelvét és csókolózni kezdtek. El engedte Wei Wuxian kezeit mert le vette a saját cuccát (yk yk azt amiben az animeben vannak) amikor le vette egyik keze Wei Ying derekára vándorolt a másikat meg rá tette férje mellkasára és a mellbimbóját kezdte kényeztetni. Wei Yingnek ez tetszett ezért nyögésekkel jutalmazta. Lan Wangji felette volt ezért Wei Ying férje hátára tette kezeit. Lan Wangji fel emelte a fejét és férje szájához hajolt és mivel még mindig mellbimbójával játszott Wei Wuxian nyögései miatt nyitva volt a szája és így simán nyelves csókolózásba hívta. És abba hagyta a mellbimbója ostromolását,
el kezdte simogatni fejre izmos hasát. Wei Wuxian Sem volt rest egyik kezével Lan Wangji fejpántjához nyúlt és le vette aztán kezében fogta. Lan Zhan el vált Wei Wuxian tol és a szemébe nézett Wei Wuxian is ezt tette
-Lan Zhan! Szeretlek~. Mondta Wei Ying kirívóan a szeretlek szót.
-Mn. Én is szeretlek Wei Ying.
Wei Wuxian még mindig Lan Zhan fejpántját fogta ezért rá kötötte saját csuklójára. Lan Wangji lennebb csúszott Wei Wuxianról hogy jobban hozzáférjen Wei Ying alsóneműjéhez. Gyorsan le húzta ezzel szabadon engedve Wei Wuxian kemény és álló tagját, Lan Wangjinak is ugyan ilyen állapotban lehet éppen. Lan Zhan rátette a kezét Wei Wuxian tagjára és párszor fel le mozgatta rajta a kezét Wei Wuxian elkezdett sohajtozni. Lan Wangji meg unta a kézmozdulatokat ezért ki nyújtotta nyelvét és meg nyalta Wei Wuxian makkját. Wei Wuxian erre fel nyögött. Lan Wangji imádta hallani Wei Wuxian édes nyögéseit ezért be vette férje makkját a szájába és nyalogani kezdte, Wei Wuxian nem tudta meg kezdjen ezzel a sok szenvedélyel ezért Lan Wangji hajába túrt és gyengéden belemarkolt. Lan Wangji tudta hogy ez azt jelenti hogy eddig jó munkát végez ezért folytatta tovább. Már nem csak Wei Wuxian makkját nyalogatta hanem a hosszát is. Wei Wuxian már hangosan nyögött mert mingyárt el fog élvezni. Ezt Lan Wangji jól tudta ezért el kezdte mélytorkazni Wei Wuxiant ugy hogy semmilyen hangot sem adott ki magából. Wei Wuxian el kezdett nagyon vékony és magass hangon nyögni. Lan Wangji abba hagyta a mély torkazást és feljebb csúsztatta száját Wei Wuxian tagján mert tudta hogy Wei Wuxian most fog el menni.
-AAAH~ LAN ZHAN~ . Wei Wuxian kiáltotta szerelme nevét nyögve ahogy bele élvezett szájába.
Lan Wangji el vette fejét Wei Wuxian tagjától és fel ült , szájából folyt ki Wei Wuxian fehér folyadéka.
-Mnn~ Lan Zhan de beindíttoan nézel így ki! Tetszik a látvány~
Lan Wangji le nyelte Wei Wuxian fehér folyadékát és kecsesen megnyalta a száját végig férje szemébe nézve.
Wei Wuxian már a látványtól is nyögni akart ,de eközben férje újból felette volt. Lan Wangji meg nyalta Wei Wuxian ajkait mielőtt nyelvescsókba hívná. Wei Wuxian kezét Lan Wangji hátára és nyakára tette.
A levegő hiány miatt el váltak , 1 percig levegőért kapkodtak  aztán újból csókolozni kezdtek. Pár perc múvlva el váltak levegőhiány miatt, Wei Ying szerelmes szemekkel nézett Lan Zhan szemébe ahogy Lan Zhan is az övébe.
-Lan Zhan~
-Wei Ying.
Lan Wangji a középső és gyűrűs ujjait Wei Wuxian szája elé tette, Wei Wuxian tudta hogy mit akar ezzel szerelme ezért be vette őket a szájába és el kezdte nyalogatni őket. Wei Wuxian a szemeivel fel nézett a férjére, az egyik kezét férje izmos mellkasára tette és kezét fel le kezdte csúsztatni ami annyit jelentett hogy simogatta eközben mindvégig szerelmet tükröző szemmel nézett Lan Wangji szemébe. Lan Wangji is Wei Wuxian gyönyörű szemeit nézte, egyszercsak ki vette Wei Wuxian szájából ujjait és csöpögött róluk a nyál ahogy Wei Wuxian szájából is az ujjak kivevése miatt.
-Wei Ying tedd szét a lábád.
-Mmm~ Lan Zhan neked bármikor.
Wei Wuxian lábait Lan Wangji vállaira tette. Lan Wangji meg térdre ült.

(Vagyis yk yk ACTUALLY CSAK AZÉRT TÖLTÖTTEM EGY KÉPET HOGY MEG MUTASSAM MILYEN POSE BAN VANNAK😭😭 CSAK A KÉP NEM FIU X FIU HANEM LÁNY X FIU DE SZERINTEM AZ NEM BAJ😭😭)

(Na igy csak Lan Wangji most még csak most fogja Wei Wuxiant ujjazni)

Lan Wangji két ujját egyből be dugta Wei Wuxian nyíllásába.
-Ahh~ Lan Zhan~
Lan Wangji nem várt többet egyből el kezdett ollozni Wei Wuxianban ujjaival.
-Lan~ Zhhanh~. Nagyon jó...Mhmm~
Lan Zhan abba hagyta az ollozát az újjaival férjében most ki és be tolni kezdte őket keresve kedvenc kedvenc pontját.
-Ahh~ Lan Zhan szerethlek~
-Én is Wei Ying drágám.
-Mmm~ Lan Zhan micsoda be indító becenevek, én is adok neked egyett! Mhhm~ mit szolnál a szivemhez? Hmm~ nekem ez tetszikh~ ezentul hivjuk igy egymást~
Lan Zhan nak is tetszettek a becenevek ezt az alsófele is tükrőzte, erről álmodott régota hogy Wei Ying cuki beceneveken hívja.
-jó ötlet Wei Ying!
Lan Zhan erőssebben tolta be férjébe 2 ujját amikor Wei Ying egy hangosat nyögött.
-AHH~ L-LAN ZHAN~
-Wei Ying. Meg vagy!
Lan Zhan már tudta hogy hol találja Wei Ying kedvenc pontját már csak újból meg kell ütnie ujjaival. Ezért gyorsabb tempóban kezte el ki és be tolni újjait.
-Mm~ Lan Zhan~ nagyon jó ahh~ . Wei Ying a takarót markolászta most mert nem tudott mit kezdeni ezzel a sok szenvedélyel, úgy érezte valamit kell markoljon. Lan Zhan újbol el találta kedvenc pontját.
-AHH~ MMH~
Lan Zhan ugy érezte hogy már elég tág ahoz hogy be tudja tenni férfiasságát neki.
Lan Wangji hímvessző jét oda tette Wei Ying ánuszához és bele nyomta a makkját és meg várta hogy Wei Ying hogy reagál rá aztán tövig be nyomja.
-Mmh~ Lan Zhan többet akarok~
Lan Zhan ahogy ezt meg hallotta egyből tövig be tette Wei Yingnek.
AHH~ MHM~ . Wei Ying nyögött egy nagyon hangosat és már kezei Lan Zhan hátát karmolják.
-Mmh~ nyögött egy halkat Lan Zhan ahogy Wei Yingbe nyomta magát. El kezdte egy gyorsabb tempóban csinálni ugy hogy már hallatszódótt a mesztelen bőr össze csapodása. Wei Ying nagyon hangosakat nyögött és Lan Zhan hátát markolta.
-AHH~ Lanh Zhanh~ kérlekh~ gyorshabban~
-Wei Yingh~ kérésed számomra parancs!
Lan Wangji még gyorsabb tempót váltott és így Wei Ying nem tudta abba hagyni a nyögést, Lan Wangji megént el találta a kedvenc pontját. Wei Ying egy hatalmasat nyögött és megént meg karmolta Lan Zhan hátát.
-AHH~ L-lan Zh-an~ olyan jó~ olyan jó~ nekem~
-Wei Yingh~
Lan Zhan egy kicsit gyorsabb tempóra váltott mert érzete hogy Wei Ying mingyárt el megy.
-AHH~ Lan~ Zhan~ kérlekh~ tegyhél~ magadéváh~.
Lan Zhan oda hajolt Wei Yinghez hogy csókcsatába hívja. Wei Ying bele nyögött a csókba, ez Lan Wangjit nem zavarta élvezte Wei Ying nyögéseit. Öt perc múlva Wei Ying értesítette Lan Zhant hogy el fog menni.
-AHH~ ZHAN~ MINGYÁRTH~ EL MEGYHEK~
Lan Zhan soha nem hallotta Wei Yinget hogy igy hívja őt de tetszett neki, és ő is mingyárt el megy. Még gyorsabb tempóra váltott és 5 lökés utàn mind ketten el mentek.
-AHHH~ LANH ZHANH~
-WEI YING~
Wei Ying Lan Zhan mellkasára spriccelt és Lan Zhan Wei Yingbe, ezután ki húzta magát Wei Yingből és Fogott egy törlőt és le törülte saját mellkasát.
-L-Lan Zhan. Nagyon jó volt drágám.
-Ennek örülök édesem.
Lan Zhan egy puszit adott férje homlokára és Szájára aztán meg ölelte. Wei Ying is meg ölelte Lan Zhan és fejét a mellkasára tette és úgy el is aludt.
-Szép Álmokat Wei Ying.
Adott egy újabb puszit a fejére és ő is el aludt.

MAMA MIAAA😱

EZT SZENTELT VÍZZEL OLVASSÁTOK EL😂 ÉN MÁR MEG SZENTELTEM MAGAM. NA DE REMÉLEM TETSZETT!❤️✨

Mo dao zu shi oneshot'sDonde viven las historias. Descúbrelo ahora