Zhuiling

64 2 0
                                    

Infok: ⚠️
-Modern világ de még van kultiváció!
-Lan Sizhui x Jin ling
-Lan Jingyi x Ouyang Zizhen
-Lan Xichen x Jiang Cheng
-Lan Wangji x Wei Ying
-Szerintem azt nem is kell mondanom hogy itt Sizhui, Ling , Zizhen és Jingyi 17-18 évesek.
-Düh, Idegesség(játék miatt) és Káromkodás.
-Itt már mindenki tudja hogy Mo Xuanyu Wei Wuxian ezért már senki sem hivja bolondnak mo nak meg mo xuanyunak, újra mindenki szereti és tiszteli mert most már újból van aranymagja és nem használ olyan sok démoni kultivációt és ha használ is jóra. Újbol sok barátja van és mindenki szereti. Rá jöttek hogy Yilling Pátriáka nem is volt olyan szörnyű mint hitték meg tudták az igazi storyát.

Egy szép nap volt a Lan Clan Rezidencián Gusuban(ez a neve a Lan klán birtokának)
Amikor Lan Sizhui és Jin Clan vezető meg beszélték hogy találkoznak ezért ma Jin Ling el megy Gusuba a barátjához. Már indult is LanLingból (Jin klán birtokának a neve) telefonon beszélgettek egymással amig Jin Ling oda nem ért. Amikor oda ért be ment a kapun Sizhui segítségével de nem az nyított neki ajtót akire számított de örült annak a személynek is.
-Nahát Jin Ling! Hogy van a kedvenc klán vezérem? -mondta gyerekes mosolyával Wei.
-Wei nagybátyám! -mondta miközben meg ölelte bácsikáját.
-Jól vagyok! De nehéz klán vezetőnek lenni.
-Az jó! El tudom képzelni milyen nehéz lehet.
-De mi szél hozott erre? Jöttél a fiam hoz? -mondta játékosan mosolyogva Wei Wuxian Jin Ling nek.
-H-H...honnan tudtad?
-Hát Sizhui sokat áradozik rolad nekem és Lan Zhannak tudod! -Kacsintott egyett.
Jin ling el kezdett mosolyogni.
-Értem!
-Na menj csak Sizhui a szobájában van.
-Köszönöm Wei Nagybátyám!
Jin Ling el búcsúzott Wei Wuxiantol és ment is fel a lépcsőkőn az emeletre Sizhui szobája felé. Amikor oda ért be kopogott. Egy boldog Sizhuival találta szembe magát. Sizhui behúzta az ajtón és az ajtót ami Jin Ling mögött volt egy kézzel be csukta. Egy csókot nyomott barátja szájára és köszöntötte.
-Igen én is örülök neked drága Sizhuim.
-Ling! Alig vártam hogy meg érkez! -mondta boldogan Sizhui.
-Én is vártam hogy találkozunk! -mondta Ling boldogan és ő is egy csókot nyomott szerelme szájára.
Sizhui magához húzta egy ölelésre párját. Aztán 1 perc múlva hátrébb tolta hogy derekát meg fogja és így újból meg csókolhassa. Jin Ling picit meg lepődött és pir szállt arcára. Szája ezért el nyílt egy picit így Sizhui nyelvével behatolt szerelme szájába. Jin Ling amikor észbe kapott, ő is csatlakozott. Kezeit Sizhui nyaka köré tette így csókoloztak egy darabig. De a levegő hiánya el választotta őket, egy nyál csíkot hagyva tettük után.
Sizhui le ült az ágyra szét tett lábakkal hogy Ling ölébe tudjon ülni. Ling ölébe ült és elő vett egy Nintendot. El kezdett rajta egy játékot játszani. Sizhui ezt közbe nézte, tudta hogy ez a játék könnyen fel idegesíti Linget ezért már készen állt a csitításra. Ling éppen Roblox tower of hellt játszott mert nem volt jobb ötlete amikor majdnem fel jutott de le esett akkorát akart órdítani és csúnyán beszélni de amint sikerült volna neki Sizhui meg fogta arcát és meg csókolta. -Nyugi drága Lingem ne légy ideges ez csak egy játék. Újbol lehet kezdeni.
-De Zuiii!
-Semmi de! Csak figyelj oda drágám.
-Oké! Oké!
Jin Ling újból próbálta a játékot és most nem esett le hanem fel jutott. Sizhui le hajtotta a fejét az ölébe mingyárt fekvő Ling hez és össze érintette a szájukat. Jin Ling is vissza csókolta.
-Zui? Mire volt ez?
-Győzelem csók!
-Ohh az szuper.
Ling rendesen vissza ült a szerelme ölébe , hogy oda adja neki a Nintendot , azért hogy ő is ki probálhassa.
Sizhui szótlanul el kezdett játszani és egyszer sem esett le. Jin Ling meg lepődött arcal nézte hogy szerelme milyen jól játszik.
Amikor Sizhui fel jutott vagy 2x egymás után Sizhui
a még mindig shokkolt Ling nek tette vissza a kezébe. Ling még mindig nézi Sizhuit. Sizhui el kezdte simogatni Ling arcát hogy térjen magához. De Jin Ling ugyan olyan shokkolt volt. Egyszer csak ennyit mondott.
-Hogy csináltad?
-Mit?
-Hogy tudsz ilyen jól játszani?
-Ugyan már Ling kedvesem nem is volt olyan jó!
-Miket beszélsz? Zseniális volt. Taníts meg!
-De csak oda kell figyelned nagyon és ennyi az egész!
-De Zuiiii ha oda figyelek akkor is le esek mert az ugrás gomb ott van a f-
-Shhh! Nincs csúnya beszéd nem kaphatsz büntetést!
-a fintorgo izébe! -Mondta Ling ami eszébe jutott.
Mind ketten el kezdtek nevetni. Amikor abba hagyták a nevetést Jin Ling vissza ült Sizhui ölébe játszani. Meg fogadta Sizhui tanácsát és annyira oda figyelt hogy egyszer se esett le. Közben Sizhui simogatta Ling fejét. Egyszer csak nyílt az ajtó és Wei Wuxian nézett be rajta.
-Oh Szia anya!
-Hello gyermekeim!
Lépett be Wei Ying az ajtón utána férje Hanguang-jun.
Jin Ling le tette a kezéből a nintendot és fel akart állni hogy hajoljon meg Hanguang-jun előtt, de Hanguang-jun le intette ami annyit jelent hogy nem szükséges meg hajolnia.
-Szia apa!
-Wei-Nagybátyám! Hanguang-jun!
-Apa, anya mi a baj? Történt valami?
-Sizhui drága fiam az van hogy most kéne gyertek ebédelni mert kész az ebéd és még az is van hogy meg beszéltem a többiekkel is és este el kéne mennetek északi vadászatra! Ha nektek nem baj. -Mondta mosolyogva Wei. Hanguang-jun bólogatott.
Sizhuinak elkezdett csillógni a szeme.
-Menjünkk! -mondta Sizhui.
Lan Zhan és Wei Ying kézen fogva sétáltak ki az ajtón.
-Oke. -Jin Ling le tette a Nintendot és fel állt Sizhui őléből és meg várta hogy Sizhui is fel álljon és ugyan ugy kézen fogva mentek ki a szobából. Most Jiang Cheng nem tartózkodik itt éppen most ezért Xichen unatkozik hiányzik neki a kis tsundere barátja. Ezért ma nélküle ebédelt. Miközben Sizhui ment kézen fogva barátjával találkozott Zizhennel és Jingyivel. Mivel Zizhen arról ismert hogy nagyon romantikus ezért nem csak szereti Jingyit de jól is bánik vele meg egy csomó romantikus dolgot csinálnak amit Jingyi igazából nagyon imád.
-Sizhuiii! Jin kisasszony! -köszönt nekik boldogan Jingyi.
-HÁNYSZOR MEG MONDTAM MÁR HOGY NE HIVJ KISASSZONYNAK. -ahogy el ordította magát egyből szájára csapott mert nem szabad ordítani, csak ennyit mondott
-Hoppá.
Jingyi el kezdett röhögni, közben Zizhen oda ment Sizhuiék hoz és köszöntötte öket.
-Tudtátok hogy ma mi négyen megyünk éjjeli vadászatra?
-Nem tudtuk Sizhui.
-Csak azért mert Anyukán most szólt nekünk. De most menjünk enni!
El mentek enni és amiután végeztek el mentek éjjeli vadászatra.

Ennyit lett volna a Zhuiling rész. Mivel senki sem ír kommenteket ezért ki találok minden féle ilyeneket. Remélem tetszett ez a rész. Szép estét/reggelt/délutánt kívánok mindenkinek sziasztokk<333

Mo dao zu shi oneshot'sWhere stories live. Discover now