,,Jak to mám dať teraz zo seba dole?" Kvílil Lukáš keď v odraze jeho mobilu videl ten otrasný make-up, ktorý mu niekto vytvoril na kdichte. ,,Šimon, pome sa osprchovať."
,,Nieee však to sa inak dáva dole.." Lili sa prehrabala vo svojich veciach a podala chlapcom micelárnu vodu a pár tampónov + podrobné inštrukcie a návod na použitie.
Adekvátne komenty, ako ,,Luki transka" alebo ,,vyzeráš ako lacná kurva" počúval lukáš z každej strany izby. Šimonovi sa dostavovali komplimenty vo forme ,,vyzeráš ako metrosexuál"
Keď boli obaja odlíčení, opustili izbu a už sa nevracali.,,Co teraz, zlatko?" Doberal si Šimon Lukiho, no on sa len začervenal. Chodba bola prázdna. Lukáš schytil Šimona na výstrih trička a pritiahol si ho k sebe. ,,Menší výkus by nám predsa len nezaškodil." Povedal, keď ich delili len milimetre a následne pritisol svoje pery na jeho. Keď Šimon pocítil Lukiho horúce dotyky na svojom tele, rozhodol sa, že bude lepšie, ak sa čím skôr presunú na jeho izbu, kde budú môcť v súkromí prežiť čokoľvek, k čomu príde.
Lukáš smelo sprčil ruku do Šimonových nohavíc a s úškrnom sa spýtal ,,Si taký tvrdý len pre mňa?" Šimon onemel. ,,Snáď si si nemyslel, že budem dole" nezmenil polohu svojej pravej ruky, no práve naopak, vzdychajúcemu Šimonovy začal dávať "priateľský" handshake. Začal veľmi zľahka a opatrne, no po chvíli svoje pohyby zintenzívnil.
Šimon bol najskôr celý vyhúkaný, čo sa to deje, veď ON bol vždy ten dominantný. No nepremýšlal nad tým, jediné, po čom túžil, bolo vyspať sa s Lukášom čím skôr, kým sa niekto nevráti. Či už bude hore alebo dole.
,,Neprestávaj" zneli jeho slová.
Kým mal Lukáš zamestnanú pravú ruku, presmeroval svoju pozornosť na Šimonov krk. Začal ho bozkávať pod čelusťou a potom ho jemne hrýzol po celej dľžke krku. Keď sa dostal naspäť k jeho uchu, zašepkal doň: ,,Na túto chvíľu som čakal celý týždeň."No po chvíli ho to prestalo baviť a cítil, že je čas pohnúť sa ďalej. Plnou silou hodil vetchého Šimona o posteľ a začal ho vyzliekať. Neovládal sa, a tak ho začal orálne uspokojovať. (kultúrna vložka z Dana Dreva: ,,Ale čo to vidíme? Chvostnatý Šimon si dáva dolu nohavice a vháňa svoj velký kokot Lukášovy do huby!") Šimon nechcel byť hlučný, no vôbec sa mu to nedarilo, aspoň nie s Lukášom. Zdrapol svojho uspokojovateľa za vlasy a tlačil mu hlavu smerom dole, páčilo sa mu počúvanie Lukiho dáviqcich reflexov. Ten mal naozaj čo robiť, aby sa nepozvracal, no páčilo sa mu to viac, ako predpokladal a tak sa prestal ovládať. Úplne.
Zdvihol pohľad naspäť na Šimona, ktorý bol už úplne bez seba. Z jeho do korán otvorených úst vychádzali hlučné, ale jemné vzdychy. Pohľad na to, čo so Šimonom robia jeho jednoduché dotyky bol preňho vysoko adiktívny a tak sa posunul na ďalši level. Odlepil svoje pery od Šimonovko kokota a zdvihol sa. ,,Kde máš kondómy?" Spýtal sa, na čo mu Šimon len vylovil jeden prezervatív z hlbín svojho ruksaku, čo bol hodený pri posteli.
,,Počuvaj..." začal, ,,čo ak sem niekto príde?"
,,Tak sa pridá. " uškrnul sa Luki, kým si sám navliekal kondóm. ,,Máš nejaké skúsenosti?"
,,No... nie s týmto."
,, Vpohode," povedal ,,všecia sme tam raz boli, povedz, keď to bude bolieť"Šimon sa, prirodzene, bál, no bol natoľko vzrušený, že trochu bolesti mu vôbec neprekážalo. Elegantne sa nadvihol z postele aby znova mohol pobozkať svojho partnera ešte predtým, ako mu roztrhá anál.
,,Pripravený?"
,,Nie. A ani nebudem."Lukáš opatrne zasunul dnu, aby to Šimona nebolelo, ten mal jednu ruku položenú na Lukiho chrbte, ten ho zdrapol za druhú dlaň a pritisol mu ju na koniec postele nad hlavu. Lukáš začal Šimonova znova hrýzť, na jeho pamiatku mu robil tmavofialové značky lásky pod jeho kľúčnu kosť až kým ho Šimon neprosil, aby prestal. Potom sa len nonšalantne odlepil a pritisol svoje ústa naspäť na Šimonove.
YOU ARE READING
The last night
RomanceLukáško x Šimonko VAROVANIE: je to VEĽMI lacné a zlé Nie som na to hrdá