4

423 11 4
                                    

Omega siedziała przez całą drogę cicho,patrzył przez szybę i rozmyślał nad tym czy dobrze zrobił w końcu zna go ledwie dzień A już jedzie do jego domu, wjechali do garażu gdzie była reszta aut naszej alfy,omedze aż zabrakło powietrza jeszcze nigdy nie widział w garażu tylu aut, zaparkowali i wysiedli oczywiście alfa musiał podać dłoń omedze aby pokazać klasę. Wjechali windą na górę i weszli do środka dom był tak wielki że spokojnie pomieściłby kilkanaście osób hiroto zachwycał się-wow jak tu pięknie,alfa się zaśmiała ash-zapytała omega. Tak?-odpowiedział,po co mnie tutaj zabrałeś?,potem ci powiem,hmm no ok,alfa oprowadził hiroto po domu I pokazał gdzie będzie spał w końcu nie wyrzuci go tak jak inne omegi,nie jego on miał coś w sobie co bardzo podobało się Ashowi, omega gdzieś poszedł A ash usiadł na kanapie i coś patrzał w telefonie, za to omega stwierdziła że zrobi coś do jedzenia jemu i alfie, zrobił kawe i przygotował słynnego kurczaka z ryżem i sosem carry, oraz do tego deser vaniliowo-malinowy że startą czekoladą i malinami wziął to wszystko na tace i poszedł do alfy, ash aż zaniemówił gdy hiroto przyniósł mu jedzenia wraz z kawką,-no no widzę że już się tu zadomawiasz(nie wiem nawet co to słowo oznacza mniejsza)omega zarumieniła się,i potuptała na kanape, a więc o czym mi chciałeś powiedzieć-zapytała zaciekawiona omega. Tak się składa że nie wiem  jak ci to powiedzieć,bo mam myśl że,że to ty jesteś moim przeznaczonym.., nastała cisza omega nie wiedziała co powiedzieć,wiesz no nie skończył bo ash już zajął się jego ustami pocałował je czule omega wariowała ale hiroto zdążył ją opanować, miał motylki w brzuchu,potem przez resztę wieczoru ash całował hiroto z czasem sadzał go na kolana i go tulił,omega ziewnęła ash jak zobaczył to odrazu wziął go na ręce I zaniósł do pokoju gościnnego przykrył i wyszedł z pokoju,omega odrazu zasnęła za to ash poszedł sie wykąpać i położył się spać.ale jeszcze przed tym cyknął mu parę fotek jak śpi.

Ludziki moje kochane naprawdę bardzo przepraszam że nie było rozdziału miałam zajęte dni nie raz i poprostu nie mogłam dopisać rozdziału bo nie miałam weny ale teraz juz ją odzyskałam :DDD

☆~Me And My Omega Boy~☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz