14

121 6 0
                                    

Per.daisuke
Obudziłem się koło 6 A obok mnie leżała moja malusia omega,słodko sobie spał obok mnie, wstałem powoli tak aby go nie obudzić i poszlem zrobić jakieś jedzenie, zszedłem do kuchni i szukałem czegoś po szafkach kurcze nie ma zbytnio rzeczy No trudno sklepy narazie zamknięte A ja za godzinę musze jechać do pracy, ogarnąłem sobie jakieś tosty i kawe zjadłem i poszłem sie ubrać, była 6:30 zbierałem się do pracy gdy, nagle usłyszałem jak ktoś schodzi z schodów był to oczywiście hiroto, podszedł do mnie i się przytulił, wziąłem go na ręce I pocałowałem w czółko przetarł swoje zaspane oczka,mój słodziak odstawiłem go na podłogę I Wyszedłem z domu do pracy.

Per.hiroto

Wyszedł z domu a więc zostałem sam hmm ogarnę tu trochę ale to zaraz narazie poleże w łóżku I popatrze coś w telefonie poszedłem spowrotem na górę I rzuciłem się na łóżko wziąłem telefon z szafki I zacząłem przeglądać Facebook,potem troche instagram I natknąłem się na piękny zegarek dla alfy odrazu wszedłem na stronkę i popatrzałem trochę, przez pół godziny szukałem czegoś fajnego i znalazłem,piękny czarny zegarek ze złotymi wykończeniami, dodałem do koszyka I stwierdziłem że narazie nie zamawiam bo może się skapnąć że to odemnie nudziłem się strasznie bez mojej alfy z nim to tak jakoś fajniej w tym domu a teraz to tak jakby pusto się zrobiło hmm może przejdę się na małe zakupy do domu bo pewnie nic nie ma a muś ezrobic jakiś obiad, ubrałem się szybko i ubrałem buty wziąłem telefon i klucze i Wyszedłem z domu. 

Proszę bardzo ogólnie to zaraz zbliżamy się do końca książki :((
Ale mam nadzieję że wam się podobq rozdział to tyle bayy !!! :DD

☆~Me And My Omega Boy~☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz