3. Baskin

83 3 0
                                    

Selam Asklarim bu bolumu smut yapmicam vazgectim bikac arkadasima sordum ve onlarda 3.bolumden hemen smut mu olur dediler belki 5. Bolumde fln olur bilmiyorum neyse.
Keyifli Okumalarr<3

Yazarin anlatimiyla

Yoongi Jimin'i satmisti Ama icinde garip bir his vardi. Ilk defa birisini satarken Boyle hissetmisti. Para mi az gelmisti? Hayir, fazlasini bile almisti. Adam Jimin'i serbest birakirsa ve Jimin de polise gider diye miydi korkusu? Hayir ondanda degildi. Yoongi'nin kalbi sizliyordu. dusunuyordu Ama niye boyle hissettiginin cevabini bulamiyordu. Yoksa Jimin icin mi endiseleniyordu, onu umursuyor muydu?

Bir sure bunu dusundu ilk baslarda kabullenmedi ama daha cok dusununce kendisi de Kabul etti onu sevdigini ama simdi isler daha cok karismisti. Adamin Jimin'e nasil davrandigini gormustu. Bir sure adami gozetliycekti eger Jimin'e zarar verirse Jimin'i geri alicakti.

...

1 hafta sonra

Yoongi adamin evine yerlestirdigi gizli kameralarla bi sure boyunca Jimin'e nasil davranildigini gozetlemisti. Gercekten Yoongi'nin dusundugu gibiydi. Adam Jimin'e yemek vermeyi birak su bile vermiyordu ve surekli onu dovuyordu. Yoongi artik dayanamayip baskin yapmaya karar verdi.

Yoongi adamlariyla birlikte adamin evine gelmisti. Korumalari adamlari hallederken Gaspard ile iceri girdi ve Jimin'in bulundugu yere gitti. Onceden eve kamera yerlestirdigi icin onun nerde oldugunu biliyordu. Kapiyi acti ve gozleri buyuk odanin icinde Jimin'i buldu. Gozleri acikti olmemisti, Yoongi hemen Jimin'in yanina kostu

Y:JIMIN?!
J:Y-yoongi? S-Sen neden burdasin? B-beni s-satmamismiydin?
Y:Bosver bunlari gel gidelim burdan!

Jimin ayaga kalkmasiyla bayilmasi bir olmustu. Yere yikilmadan Yoongi onu tuttu ve kucaklayip disari yurumeye basladi.

Y:Gaspard su parayi az once Jimin'in yattigi yere koy

G:Tamam Efendim.

Yoongi arabaya bindi arka koltuga oturup Jimin'i kucagina yatirir sekilde oturttu(o nasil oluyo Ben de tam bilmiyom).

Eve gittiklerinde Yoongi kucagindaki Jimin'i indirmeden odasina cikti ve sarisin cocugu yatirip hizmetcilerden birine yemek yapmasini soyledi.

Yoongi yataga Jimin'in bas ucuna oturdu ve cocugun kiyafetlerine bakti. Her yeri yirtilmisti ve dilenci cocuklar gibi gorunuyordu. Yataktan kalkip gardirobu acip bir kiyafet aldi. Jimin'i kendisi giydirmek zorundaydi. Adamlarina asla giydirtmezdi. Eger ustunu degistirmezsede mikrop kapicakti. Cocugun tisortunu cikardi ve koseye koydu. Bakmamaya calisiyordu Ama gozlerini Jimin'in Karin kaslarindan alamadi, bi sure Jimin'in kaslarina kitlendi. Sonra basini iki Yana sallayip tisortu giydirdi.

Simdi asil sorunlu kisma gelmisti. Yoongi gozlerini kapatip yavasca Jimin'in pantolonunu indirmeye baslamisti ama yanlislikla cocugun maglum yerine dokundu,gozlerini araladi ve hemen elini cekip hizlica Jimin'e esofmani giydirdi. Sonra tekrar yatirdi ve kendisi de yanina yatip sarisin cocugun ince beline sarildi ardindan kendini uykunun kollarina birakti...

Slm asklarimm. Bu bolum biraz kisa oldu cok uzun bolum yazamiyorum sikiliyorum oyle olunca oyuzden kisa kisa olcak. Simdi kitapta Yoongi'nin sac rengi kahverengi ve Jimin'inki de sari Ama o sekilde cok fotograf bulamadigim icin fotograflarda sac renkleri farkli oluyo ona takilmazsaniz sevinirim<33

The Mafia City/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin