"Ona çok benziyorsunuz. " dediğim şeye şaşırmış olmalı ki öylece bana bakıyordu. Biraz homurdandıktan sonra, göz kontağını benim ile birleştirerek konuştu 'Söylemek istediğin şey bu mu? " dediği karşısında başımı mahçupla eğdim.
"Jeon Jeongguk. Hmm. Buraya ne için geldiğinden bahsetmek ister misin? "Gözlerimi kapadım ve başımı arkaya yasladım. Gözlerim kapalı konuşmaya başladım "D-doğum günümde... " daha başlayamadan bitirdiğim cümleyi kendim sindiremiyorken başkasına anlatmayı düşünüyordum. Hah! Ne kadar komik.
"Acınası haldesin Jeon. " sesin geldiği tarafa gözlerimi çevirdim "Ne? " şaşkınlıkla ona yönelttiğim soruyu gecikmeden cevapladı "Acınası haldesin Jeon. Daha kendin kabullenemezken buraya mı geldin. Tch. " dediği yüzünden resmen burnundan soluyordum. Hışımla ayağa kalkarak kapıya yöneldim. Tam çıkarken belki tüm ömrümü burada geçirebilmeme gerek olan cümleyi söyledi "Taehyung'un ölümü hakkında bir şeyler biliyorum. " dediği karşısında ciddi olup olmadığını anlamak manasıyla arkamı dönüp ona baktım. O ise yavaşça ayağa kalkıp yanıma yöneldi. Yanıma geldiğinde dudaklarını kulağıma yaklaştırarak "Bir sonraki seansda görüşmek üzere Jeon. " diyerek beni dışarıya çıkardı.
•••
Telefonumdan ard arda gelen mesajlar ile olduğum yerden oturur pozisyona geldim. Hyunglarımın yazdığını düşünerek komidinin üzerindeki telefonu aldım.Dc. Kim sizi takip etmek istiyor
Onayla/ ReddetDc.Kim
Jeon?
Hey
Orda mısın?
JeonnnJungkook.97
?Dc.Kim
Sonunda bakabildin
Aslında sonraki seansımızın ne zaman olduğunu söylemek için yazmıştımJungkook.97
Sikik adam|
Beni bunun için uyandırmış olamazsın|
Tamam
ÇevrimdışıDc.Kim
Ne
Hey buraya bak
Hadi ama Jeon
Beni bunu demeye zorluyorsun|
Bakıcak mısın
Üzgünüm|
Ölümü hakkındaJungkook.97
ÇevrimiçiDc.Kim
2 hafta sonra seni bekliyor olacağım Jeon:)
ÇevrimdışıJungkook.97
Piç herif|///
HELÜÜÜ
Nassunuz bakam
İyisindizdir umarım
Neyseee oy verip yorum yapmatı unutmayın pls
Neden bu kadar taşşaklı bi çiftler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need You/ Taegguk
FanfictionJeongguk'un doğum gününde trafik kazası geçirip ölen Taehyung veya öldüğü sanılan Taehyung, Jeongguk'a zor dönemler geçirtir. Jeongguk psikolojik tedaviye başlar. Doktor'u ise Kim Taehyungdur.