JİMİN
Bugün büyük bir kabusla uyandım sabaha.Gözlerimi açtığımda gözlerim doldu ve kendimi tekrar o gün ki gibi suçlu hissettim.
O gün ben onu bıraktım. Kendisine deliler gibi aşık olduğum adamı, Jeon Jungkook'u bıraktım.Kalbim sadece ona aşık olmuştu.Başka birini istemiyordu.
O günü anlatmak çok isterdim.Fakat o günü şuan anlatacak kadar iyi değilim.Tek söylemek istediğim, aşık olduğunuz bir insanı lütfen bir başkasının zoruyla da olsa bırakmayın.
Onu hayatıma geri almak çok istedim ama biri bana bunu yapmamam için elinden geleni yapıyor ve elim kolum bağlı kalıyor.
Biricik sevdiğim adamı ,güzelimi,sırf biri yüzünden görememek, sesini duyamamak ne kadar acı biliyor musunuz?
Sanki ölmüşte buluşmamız mahşere kalmış gibi.Kokusunu unuttum,sesini unuttum,kalbinin atışlarını unuttum onun.Yüzündeki o yara çizgisini unuttum.
O kişi onunla ilgili her şeyimi hayatımdan çıkarmamı söylemeseydi tekrar bakardım ona eski fotoğraflarından.Fakat olmadı ve ona da izin vermedi.
Şimdi onu görmeyeli uzun zaman geçti geçti.Ben onu ilk gördüğümde 17 yaşındaydım o ise 15 yaşındaydı ve bir çok anımız vardı onunla.Onu 20 yaşındayken bıraktım.
O daha 20 yaşındaydı onu bu yaşında bıraktım.Bu yaşında onu öylece bırakmak çok kötü hissettirdi.Abisinden ilgi görmedi,ailesi zaten işkolikti.
Ne anlasınlar çocuk büyütmekten ki onlar.Her zaman ben ona abilik yaptım ama bir abi küçük kardeşine nasıl aşık olabilir ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Have We Met Before - Jikook
RomanceHayatın ne kadar zor olduğunu biliyorum.Fakat senin benden uzaklaşman benim için daha bir zor..