3😨🙀

4 0 0
                                    

perspektywa emo dominiki🤩✊

przez drzwi zauważyłam pięknego blond-wlosego chlopaka który szedł z czarno-włosym chlopakiem. Bardziej moja uwage przyciagnal ten pierwszy. Byl poprostu idealny, nie było w nim wad odrazu na pierwszy rzut oka. Już widzialam ze nie zaluje przyjscia tu, wiedzialam ze to z nim bede miec swuj hepi end. Nie moglam od niego oderwać moich galek ocznych. Przyciagal mnie jak koty minho. Dzialal na mn jak magnes. Wiedzualam juz ze to bedzie ten muj jedyny samiec alfa a ja bede jego cukierkiem takim pieknym jakiego świat n widzial. Kiedy sie tak na niego gapilam galkami ocznymi ten sb gdzies poszedł i zniknal mi z wzroku. Bylam smutna ale kojarzyłam go skads i tak!!!! nie mylilam sie to byl ajen z bezpanskich dzieci!!! bylam szczesliwa ze go wystalkowalam i ze swoich umiejetnosci. Odrazu zaobserwowalam profil.

skip time🙂🙂😨😨😨😨😨🤭🤭🤭🤭🙄🙄🙄✊🤩🎉

dobra poszlo mi super okazlao sie ze bylam tak mega ze odrazu sie dostalam i jestem w grupiwr jakies *nazwazepsolu*🤭 Noi bylam szczeliwa jak nigdy okazalo sie ze nasz debiut ma byc za 6 miesięcy a w zepsole jest 4osoby!! Wiec bedziemy cwiczyc w budynku jyp papiego WIEC SA SZANSE ZE SPOTKAM SAMCA ALFA. bylam uciwsozna jak nigdy oporcz wtedy gdy go moje galki oczne dostrzegły, z tego co wiem typ idacy obok mojego jeongina to byl feliks. jakis pies australijski (PRZEPRASZQM FELIX😭😭😭)

Po wszystkim poszlam sb do domu i polozylam sie na lozku. Tak na moim lozku. Moim pieknym lozku myslac o ajenie. Chwile pozniej otworzylam aplikacje tiktok wyszukując ich konto. Odrazu znalazlam i weszlam na profil szukajac tiktoka w ktorym wystepuje moj przyszly piekny samiec alfa.

________

NMG WENA UCIEKLA ALE EJST SUPI CN

dominisia x jeongin | ff for funOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz