pow dominisia
wlasnie dzis byl muj pierwszy trening czy cos nw nie sluchalam za bardzo liczyl sie dla mnie. Odrazu kiedy weszlam do budynku zaczelam sie rozgladac dookola czy nie ma go gdzies tu. Modlilam sie w duchu by spotkac mojego superowe najelpszego samca alfa. Zaloze sie ze on tez pewnie o mnie mysli. Weszlam bardziej wglab korytarza nie spieszac sue wcale. Nie bylam spuzniona, ani za wcześnie wiec bylam wsam raz by porozgladac sie dookola po drodze po budynku i zdazyc na czas. Oczywiste ze jyp papi n lubi spuznialstwa. Ale ja jestem wyjatkiem nawet jakbym sie spoznila nie mogl by sie nq mnie zloscic. Oczywiscie kiedy juz zbilyzlam do drzwi sali w ktorej mielismy cwiczyc choreografie (huj wie czy eobrze napislam) przez szklane drzwi zobaczylam ze ktos tam jest. Odrazu sie przygladnelam osoba cwiczacym tam i ich płynnym rucha. Kiedy sie tak przygladalam zobaczylam mojego samce alfa. ODRAZU NIE MOGKAM ODWROCIC OCZOW.
pow ajen🤩🤩🤭
Z chłopakami ćwiczyliśmy układ do pqru piosenek. Jeszcze nie zostało nam zdradzone po co przez jyp papiego. Chyba ćwiczyliśmy już tak z godzine, ale czuliśmy jakbyśmy to robili max 20minut. Kiedy byliśmy w połowie super board poczułem na sobie swój wzrok, spojrzałem na chlopakow a oni rozmawiali o czymś tańcząc i żaden się na mniw nie patrzył więc się odwróciłem i spojrzałem na drzwi. No ekstra ta psychofanka wrocila nie dość że wczoraj sie na mnie patrzyła jak byłem z felixem, zaobserwowała nas na ig, ona serio myśli że my tego nie sprawdzamy. A potem zaczęła robić ze mną jakieś edity na tiktoku bo to nie tak ze chan ma tiktoka i mi pokazał. To teraz jeszcze się na mniw gapi jakaś psycholka. Nie wytrzymam, odwróciłem od niej wzrok i spojrzałem z małą nadzieją pomocy na chlopakow a oni tylko zaczeli się śmiać pod nosem. Ni super.
______
NMG TEGO SIE N SPODZIEWALAS DOMINIKA COXDDDFFDD
CZYTASZ
dominisia x jeongin | ff for fun
Actionkiedy dominice zachcialo sie zadebiutowac zobaczyla pieknego samotnego samca alfa i.n. od razu wiedziala ze to ten jedyny samiec ktory wreszcie ja pokocha nie to co zazdrosni bad boje z klasy. co sie stanie dalej gdy dominika zagada do alfy??