pow dominisia
Gdy muj slodki samisc alfa poszedł zamowic nam jakies male przystawki przygladalam mu sie ciagls galkami oczentymi. gdybym miala dopasowac piosenks ktora by go opisywala wybralabym osobiscie wolfgang od skz. czyli ich piosenke.
kiedy jang jongin juz wracal do naszego stolika nagle zatrzymal sie i spojrzał na kogos zlo wrogo chyba. wygladal wtedy bardzo mrasnie. normalnie zakohalam sid poraz 92729282. byl bardzo piekna istota.
-prosze- powiexzial swoim cudnym glosem i polozyl przedemna herbate i tam ajkies ciasto mi wzial xhyba szarlotka. usmiechnelam zis pod nozem gdy zobaczylam ze na pianie mojej kawy jest zrobiona podobizna sonica. byłam jego fanka nr 1 wiec bardzo sie uciezzylam ze pomylal o mnie i jakby go tu nienaiwdzic.
-dziekuje za wszystko- poslalam mu mily usmiech. nie chcialo mi sie robic jakiegis slownego wypracowania wiec powiedzialam krotko i na temat.
na moje slowa muj grozny chłopczyk poslal mily usmiech. zaczelismy pic nasze kawy co chwile wymieniajac sie slowami. nie brakowalo nam wogule tematow z czego bylismy niezmiernie dumni.
po 4godzinach spedzenia razem czasu muj eboj postanowil mnie odprowadzic fo domu, coz za romantyk.
Odrazu gdy weszlam do domu skierwoalaak sie do mojej jamy i rzucilam na wygodne loze. Bo tak. Rozmyslalam o moim romeo jak ze snuw. Lepszgeo szcxescia nie moglam miec szczerze.
***
Obudzil mnie muj budzik a dokladniej piosenka "Big klamoty" podobala mi sie ona bardzo i kojarzyla troszke.zmoim samcem. Oczywiste ze jezeli sie z nim koajrzyla to trzeba mirc na budzik by odrazu gdy sie obudze o nim myśleć.
Wladnie mi sie cos przypomnialo... ale ja ejstem glupia. Nie spytalam mojego samcy alfa o numer... mam tylko ich grupowego instragrama a nie bede pisac tam bo niewiaodmo kto moze to odczytac. Przeciez jest ich osemka.
Rozpaczalam zalamana przes to ze przez najblizsze 3dnj nie spotkam mojego samcy alfa. Tak jyp papi postanowił nam dać przyzwyczaić się xo tego i 3 dni mamy wolne poki co na przygotowania.
CZYTASZ
dominisia x jeongin | ff for fun
Actionkiedy dominice zachcialo sie zadebiutowac zobaczyla pieknego samotnego samca alfa i.n. od razu wiedziala ze to ten jedyny samiec ktory wreszcie ja pokocha nie to co zazdrosni bad boje z klasy. co sie stanie dalej gdy dominika zagada do alfy??