Yoo-na:hey hyun-jaee!
El sallar.Huyn-jae:merhaba yoo-na!merhaba bay kim
Bay kim:merhaba jaeYerime geçtim ve bay kim'e döndüm.
Bay kim:merhaba çocuklar
Tüm sınıf:"Merhaba hocam"
Bay kim:oturabilirsiniz.
Hemen arkamda olan gıcık olduğum kız hana aniden
Hana:(bağırarak)aaaaa ne diyorsun yoo-na senin yüzünden mi bay kim sakat kaldı!! Aaaaa inanmıyorum bunu nasıl yaparsınnn.
Sinirle arkamı dönüp:ne dediğini zannediyorsun sen hana?
Bay kim sinirle hanaya bakıp:hana? Sen değil miydin geçen benim senden etkilenmem için üzerime bilerek düşüp sakatlayan?
Hana kızarmış ve sinirlenmiş ti.
Hanaya bir bakış atıp güldüğümdeHana:NEYE GÜLÜYORSUN SEN! HA??
YOO-NA:sanaaa ahahahahah bak hala gülüyorum görüyor musun ahahah
Bay kim bana bakıp sırıtıyordu ve :dalga geçiyorum hana lütfen bir daha arkadaşına iftira atma yoksa seni disipline veririm!
Hana:t-tamam bay kim (içinden) öfffff bu kızdan nefret ediyorum! nefrettt!!
Ders işledikten sonra zil çalmıştı hyun-jae ile kantine inip birşeyler yerken bay kim in orada nöbetçi olduğunu gördüm ve yanına gidip:bay kim bir şeye ihtiyacınız varmı?
Bay kim:şey aslında çok susadım bana bir su alır mısın?
Yoo-na:tabii hemen alıyorum
Bay kim'den
Saha parayı vermeden gitti belli ki kendi ödeyecekti o geldiğinde parasını vereceğim.
Yoo-na:buyurun bay kim suyunuz.
Bay kim:al bakalım.
Yoo-na :bu nedir?
Bak kim:para ben daha parayı vermeden gittin buda senin paran
Yoo-na:ben o parayı asla kabul etmem bay kim hem sizin benim mi var?
Bay kim:benim için var ama al itiraz istemiyorum yoo-na
Yoo-na:off peki
Parayı alıp ve zilin sesini duyup jae nin yanına gittim ama o gitmişti nereye gitmişti? Biraz aradım bulamayınca da sınıfa çıktım
Ders bay yoongi'ye ydi.
Hyun-jae:yoo-na nerede kaldın?
Yoo-na:bay kim'e su aldım ve seni yerinde göremeyince aradım bulamayınca da geldim neden beni beklemedin?
Hyun-jae:şeyy ben bay park'ı gördüm de zil çaldığı sıra telefon ile konuşuyordum bir baktım bay park bana "konuşmayı bitir artık güzelim zil çaldı sınıfına" dedi.çok yakışıklı bir kimya hocasıydı.
Yoo-na:sen bay park'a fena halde yanıksın belli.
Jae'nin yüzü kızardı ve bana:olabilir yoo-na dedi.
Onun adına çok sevinmiştim ki derse bay park girdi. Dersimiz ona değildi.
Park:evet hanımlar beyler şimdi bir duyuru yapacağım yıl sonu balosu yapılacak gelmek isteyen varsa bana whatsapp tan adını soyadını ve okul numarasını yazsın gruptan numaramı alabilirsiniz.
Yoo-na:duydun mu jae balo yapılacak bu harika! gidelim mi
Hyun-jae:elbette hayır der miyim ben bu teklife
Yoo-na:doğru.
Ders bay yoongi'yeydi bay yoongi fizik hocasıydı.
Yoongi:evet çocuklar merhaba!
"merhaba"
Yoongi:evet defterleri açın ve size açıcağım akıllı tahtadaki yazıları yazın ama konuyu anlattıktan sonra.
"tamam hocam"
Dersten sonra zil çaldı ve eve yol aldım jae ile gidiyordum evlerimiz birbirimize yakındı. Birlikte gidip geliyorduk yolda giderken sarhoş gibi eğleniyorduk ve her defasında da bizi bay kim görüyordu.
Bay kim: yoo-na jae siz birlikte eve gitmeye baya alışmışsınız belli
Yoo-na:evet hocam birlikte çok eğleniyoruz.
Bay kim:keşke benim dersimi de eğlene eğlene dinleseydiniz.
Bay kim yine hocalığını yapıp lafı sokmuştu.
Yoo-na:ama bay kim dersinizi dinliyoruz en azından.
Bay kim:biliyorum yoo-na
Kulağıma yaklaşıp benim yüzümde yazıyor yazılar derste gözünü benden ayıramıyorsun dedi fısıldayarak.
Kızarmıştım. Ve jae öhm Öhm neyse bay kim biz artık eve gidelim yoksa geç kalacağız.
Bay kim:tamam ama son bir sorum olacak.
Ben ve jae aynı anda
Nedir bay kim? Dedik.Bay kim:baloya gelecek misiniz?
Yoo-na:evet ikimizde geliyoruz kim hayır der ki?
Bay kim:öyle değil mi neyse kızlar ben sizi tutmayım görüşürüz
Yoo-na:görüşürüz bay kim.
Evettt 5. Bölüm de bitti 1. Bölümde bazı değişiklikler yaptım onlara bakıp anlarsınız umarım sevmişsinizdir 6. Bölüm hemen gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya öğretme/kim taehyung
Roman d'amourMafya olan kim taehyung öğrencisi ile baloda karşılaşınca ondan etkilendi.. "