Film izlemeye başladım. Ve tae nin gelmesine 1 saat kala kalktım ve hazırlandım.
Hazır olduğumda böyleydim.
👇Salona indim ve tae yi beklemeye başladım.
10dk sonra...
Tae geldiğinde araba korna sesi geldi.Dışarı çıktığımda camı açtı ve beni süzdü.
Tae:harika görünüyorsun meleğim ❤️Yoo-na:teşekkür ederim prensim
Arabaya bindik ve yola çıktık
Yarım saatlik bir yolun sonuna gelmiştik. Evleri saray gibiydi.
Yoo-na:waooww! Burası saray gibi
Tae:evet öyle ama hepsi dolandırıcılıkta kazanılan bir yer.
Yoo-na:anladım. :)
İçeri girdik ve bizi bay hurosan'ın yanına götürdüler ve ben bay hurosan ı görünce şok oldum.... Çünkü o jaenin üvey babasıydı! Bir ara jaenin yanına gittiğimde karşılaşmıştık Acaba jae bunu biliyor muydu? Daha sonra sorarım ona.Bay hurosan gözlerini benden ayırnıyordu.
Bay hurosan:hoş geldiniz oturun şöyle ne alırdınız?
Yoo-na:ben birşey almıyım teşekkür ederim
Tae:ben 1 bRdak su alabilir miyim?
Bay hurosan:ee ne zaman tanıştınız? Ne zaman oldunuz veya evde bir şeyler yaşadınız mı?
Tae su içerken duyduğu şey ile oksürmeye başladı.
Yoo-na:tae Taee iyi misin?
Tae:iyiyim baba! Ne diyorsun kızın yanındaYoo-na:önemli değil ve yok evlenmeden olmaz! Bizim ilişkimiz ilk başta öğrenci ve öğretmen ilişkisiydi daha sonra aşk ilişkisine döndü.
Bay hurosan:öyle mii sen kaç yaşındasın?
Yoo-na:18
Bay hurosan:tae de 21 yaşında aranızda yaş var birbirinize uyduğunuza göre bu iş tamam.
Tae:cidden mi?
Yoo-na:bu harika!1 saat sohbet ettikten sonra seul aradı.
Yoo-na teyzem seni merak ediyor kadın deliye döndü meraktan çabuk eve gel!Tamam hemen geliyorum.
Tae:noldu?
Yoo-na:teyzem beni merak etmiş gitmemiz lazım tae
Tae:tamam. Babacım duydun biz kalkıyoruz.
Bay hurosan:tamam çocuklar size eşlik edeyim oğlum sen in aşağıya arabanı al gel kapının önüne yoo-na ya birşey söylicem.
Tae:peki.
Dedi ve gitti benle kesin jae hakkında konuşacaktı.Bay hurosan:bak yoo-na beni tanıdığını biliyorum ve jae daha benim onun babası olacağımı bilmiyor tae de öyle.
Yoo-na:peki ne zaman söylemeyi düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya öğretme/kim taehyung
RomanceMafya olan kim taehyung öğrencisi ile baloda karşılaşınca ondan etkilendi.. "