(MULTİMEDYA'DAKİ TARIK'TIR)
ALİCEM VE TARIK artık bizde kalıyorladı. kızlar onlarla ilgilenmekten beni unutmuşlardı. odamda akşam müzik dinliyordum. birden telefonum çaldı. yabancı bir numaraydı. açmadım. çok merak ediyordum kimdi acaba ve öyle öyle geçti o gün ve yarın okul var hiç gitmek istemiyorum. odaya onları yanına gittim. öpüşüyorlardı. ayy miğdem bulandı odama geri gittim. 10 dakika sonra tekrar gittim hala öpüşüyorlardı. sanki birbirilerini yeni bulmuşlar gibi sarıla sarıla ara vermeden öpüştüler. (kıskandım). ama bi sevgilim olursa bu kadar uzun süre öpüşmem herhalde .benim geldiğim fark edince durdular. koro haline'' PARDON , FARK ETMEDİK'' :=)
önemli değil. zaten hemen geri çıktım.kızlar banada soruyorlardı ara sıra bulalım sanada birini bense daha erken istemiyorum diye karşılık veriyordum.
ALİCEM: dışarı çıkmaya ne dersiniz?
DUYGU:olur aşkım.
ben gitmek istemiyordum. ve ecemler de
ECEM: yalnız gidin
ALİCEM: TAMAM SIKINTI YOK.
DİYEREK ÇIKTILAR.
Bende odama çıktım . ecemler de romantik komedi 2 izliyorlardı. lamba kapalıydı.
aşağı indiğimde hiç iyi bir manzarayla karşılaşmadım. bunlar mercime'yi fırına vermişler çoktan. ve onları yalnız bırakmak istedim. ama yapamadım meraktan oturdum bende izledim. ecem bana göz kırpıyordu odaya çık diye. bense omuzlarımı haraket ettirerek bana ne demeye çalıştım. ama onları rahatsız etmek istemiyordum . bu yüzden'' KOLAY GELSİN''diyerek odama çıktım. ve annem aradı çok mutlu oldum. her zaman ki gibi anne edebiyatı yaptı. bende hıhıhıı diye karşılık verdim.yok işte derslerini biz yokuz diye asma eve geç saatte gitme falan falan söyledi. bende annecim sen kızını tanımıyor musun? karanlıkta dışarda ne işim var dedim. ama o bilmiyordu korkumu yendiğimi. dün eve 3.30 geldiğimi öğrense uça uça gelir buraya bu yüzden okulum bitene kadar korkuyu bilmeli.
duygu ile alicem gelecek olursak evlenme planları yapıyorlar. ama onlar dan önce ecemle tarık'ın acil evlenme planı yapılmalı çünkü: ecemin namusu tarık'da. :):)
İNANIRMISINIZ? artık birlikte uyuyorlar. ecem ve tarık
yarın ecemin ailesi 2 günlüğüne buraya gelecekler buyüzden tarık ve alicemin başka bir yerde kalmalılar. yurt hariç.
alicemin bir arkadaşı varmış orda kalırlar belki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''PEŞİMDEKİ ÇOCUK''
Romancekitap hala aynı eskisi gibi biraz değişiklik yaptım kapakta ve isim de bölümleri de yavaş yavaş düzene girecek arkadaşlar. Biliyorum herşey çok hızlı gelişti tanıştıkları bölümden itibaren silip maceralar ekleyeceğim ve 60-70 civarı bölümde bitirmey...