(MULTİMEDYA'DAKİ ECEM'DİR)
Yeni okulumda yalnızım.
Ama yavaş yavaş alışıyordum. Yanımdaki duygu kankam oldu çok iyi , ve tabi ki ecem'de.
Bu okulun derslerine pek alışamadım, biraz sıkıcı geçiyor.
Ailemi'de çok özledim. Duygu , ben ve Ecem birlikte ev tuttuk. Artık yurtta kalmıyorduk. Ama biraz korkuyorduk çünkü; yalnızdık.
Ve kızlar erkek arkadaşlarını çağırıyorlardı. Bense rahatsız olmamaları için dışarı çıktım. Buraları fazla bilmiyordum , kaybolacağım diye içimde hep bir korku!
Ve sonunda duygu aradı.
_ korkmana gerek yok artık eve dönebilirsin.
Ben duygunun lafını bitirmesini beklemeden telefonu kapatıp kaçtım.
Çünkü hava yeteri kadar karanlıktı. ve parkta oturuyordum. Kedi , köpek ve yarasa sesleri beni ürpertiyordu. Bu yüzden eve öyle bir hızla gittim ki: neye uğradığımı şaşırdım.
DUYGU: Ne oldu?
BEN :(Korkulu ve telaşlı bir şekilde) Dışarısı çok karanlık ve korkutucuydu , çok korktum
ecem: Sakin olur musun lütfen?
DUYGU: ne yapıyorsunuz siz kapının önünde girin içeri ayrıca arya ne kadar korkaksın.
ECEM: OTURUN HAYDİ KAHVE YAPAYIM DA İÇELİM. ARYA'DA FALIMIZA BAKAR.
ECEM: KAHVELER GELDİ.
İçimde hala bir korku vardı. Acaba kızlara anlatmalı mıyım ? korkak olma sebebimi?kararsızdım
DUYGU: haydi! falıma bak arya
bense dalmıştım
ECEM: yüksek bir sesle ARYA diye çığlık attı.
bense korkup yerimden zıpladım.
DUYGU: NEYİN VAR ARYA ANLATMALISIN Kİ . ÇÖZÜM BULALIM
hala şüpheliydim ama anlatmak zorundaydım.
=ben evde yalnızdım. Annemler ise hastanede olan babaannemin yanındalardı.
sıkılmıştım. ve odama doğru ilerledim.
birden elektrikler kesildi ve ben çok korktum annemler gelene kadarda elektrikler gelmedi. (kızlarda şaşkın bir şekilde izliyorlardı.)allah'tan birazda olsa telefonumun ışığı vardı ama bir süre sonra şarj bitti. ve çok korktum o gün bu gündür karanlıktan korkuyorum.
DUYGU: ÜZGÜNÜM! DAHA ÖNCEDEN SÖYLESEYDİN ÇIKMAZDIN ÖZÜR DİLERİM.
BEN: YO ÖNEMLİ DEĞİL.
ECEM: O ZAMAN FALIMA BAK ARYA .
BEN: TAMAM, DİYEREK BARDAĞI ELİME ALDIM VE BAŞLADIM YORUMLAMAYA.
=BİRBİRİNİZİ ÇOK SEVİYORSUNUZ. ALİCEM ARTIK SENİNLE KALMAK İSTİYOR.BİRLİKTE SAHİLE GİDİYORSUNUZ , VE SANA HER ŞEYİ ANLATIYOR
ECEM: GERÇEKTEN Mİ? ONA TEKLİF EDEYİM Mİ SİZCE KIZLAR YURTTA DEĞİLDE BİZİMLE KALSA, HEM DUYGU SENDE SÖYLE BELKİ KABUL EDERLER? ARYA KABUL EDERLERSE SENİN İÇİN SIKINTI OLMAZ DEĞİL Mİ?
(kararsızdım ama kızları da üzmemeliyim)
yo ne sorun olacak ki gelsinler dedim.
KIZLAR SEVİNDİ. ARADILAR.
aynı anda: ARTIK, BİZDE UYU DESEK NE DERSİNİZ?
ONLARSA MUTLU BİR ŞEKİLDE EVET DİYE KARŞILIK VERDİLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''PEŞİMDEKİ ÇOCUK''
Romancekitap hala aynı eskisi gibi biraz değişiklik yaptım kapakta ve isim de bölümleri de yavaş yavaş düzene girecek arkadaşlar. Biliyorum herşey çok hızlı gelişti tanıştıkları bölümden itibaren silip maceralar ekleyeceğim ve 60-70 civarı bölümde bitirmey...