Adsız Bölüm 7

190 12 0
                                    

ben, duygu ve alicem havuzda yüzüyorduk. ecemle tarık ise odadalardı . odaya gittiğimde ikiside çırılçıplaktı inanamadık . şaşkın şaşkın bakıyorduk.

ve hemen geri çıktık. ecem hemen bikinisini giydi ve geldi. e tabiki tarıkta.

ve tartıştılar.

ecem: ben sana demedim mi kapıyı kitle diye?

tarık: aşkım unuttum

ecem: tamam sus

ben korkarak araya girdim.

_tamam canım önemli değil görmedik zaten.


ama gerçekten iğrençti.

neyse telefonum sürekli çalıyor.

AAAAAAAAAAAA

aman tanrım eski çıktığım!!

ben onu unuttum. hıh tamam.

_alo

+aşkım

_kimsiniz

+uydurma uydurma sensin

(off birşey uydurmalıyım. en iyisi taşındık yalanı)

_ya ben sen unuttum. annem rahatsız ondan taşındık biz.ve senden ayrılıyorum

+neden ? ne ne oldu?

_öyle bitti arma birdaha.

+ ...


Ayy salak yüzüme kapattı . ay neyse ben tatilime devam edeyim boşver o salak için koca kuş adasını ekemem.


duygu

_efendim canım.


+birşey söyleyeceğim fakat kokuyorum


_korkma söyle.


+ben AŞIK oldum


_NEEE! KİME KİM NEREDE NE ZAMAN NASIL YHAA ben anlamadım hiç birşey anlat lütfen.


+tamam sakin ol,anlatıyorum. sahilde gördüm çok yakışıklıydı. ve tutuldum baka kaldım ona oda bana ve bana asansörde ''HASTAYDIM SENİ GÖRDÜM İYİ OLDUM VE BİR ANDA SANA TUTULDUM SENİ SEVİYORUM BENİMLE OLMAYI DENER MİSİN ? SENİ ÇOK MUTLU EDECEĞİM''ve kanka bende gaza gelip''BENDE SENİ GÖRDÜM TUTULDUM '' (inanamadım tabi ne dediğime) ''SENİ SEVİYORUM AŞKIM'' VE BANA BEN SORMADAN İSMİM '' UZAY'' DEDİ. BENDE ''ARYA'' DEDİM (mutlu bir şekilde)


_UZAY: Olduk mu?

+MUTLU BİR ŞEKİLDE BEN: Sence

_UZAY:olduk olduk diye karşılık verdi.


kanka ama görmelisin çok yakışıklıydı yalnız ecem'de yanımda sakin susmuş bizi dinliyor. meğer ses kaydına alıyormuş. vee

1.telefon numarama aldı .

2.akşam sizinle birlikte sıpaya çağırdı.


bende dedim ki ona: kızların erkek arkadaşları var onlarda gelir . oda evet olur dedi.

şimdi sen ara ve tarık ile alicem gelsinler.



''PEŞİMDEKİ ÇOCUK''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin