8.

54 8 0
                                    

İyi okumalar . Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın ♥️

"Neden izin verdin " dedi Karaca telaşla

"Sakin ol . Her şey yolunda " diyerek güldü Selçuk. Azer hızlı adımlarla yürüyordu . Kapalı kapinin önünde durdu .Karaca cebindeki kartı çıkardı Selçuka bakarak.

"Çok merak ediyorum bir şey bulamadığınızda özür dileyecek misiniz "

Sert ifadesiyle Karaca'ya döndü Azer . Biraz yaklaşıp yüzüne eğildi. 

"Eğer bir şey sakliyorsan dua et bulmiyim . Yoksa sen dahil hepinizi gebertirim"

Karaca güldü . Baştan aşağı Azeri süzdü aşağılayıcı bakışlarıyla. 

"Orası hiç belli olmaz " dedi o da Azer'e yaklaşarak. 

"Yani kimin kimi öldürdüğü " dedi Karaca Azer'e iyice yaklaşarak . Nefesi Azer'in tenine degmisti . Azer gözlerini yumup geri çekildi. 

Selçuk duvardaki cihaza cebinden çıkarttığı kartı okuttu . Bir ses geldi ve kapı açıldı . Azer açılan kapıdan içeri meraklı gözlerle baktı .

Yüzlerinde maskeler , beyaz önlükler içerisinde çalışanlarla doluydu . Herkes şaşkınlıkla bu tanımadıkları adama bakıyorlardı .

"Lütfen işinize dönün . Unutmayın sağlık her şeyden önemlidir " diyerek güldü Selçuk.  Azer etrafa bakinarak gezindi . Ama aradığı şeyi bir türlü bulamadı . Gezmedigi oda kalmamisti. 

"Başından beri planlanmıştı bunu değil mi "

"Her şeyi hem de "

"Şurası " Selçuk ve Karaca Azer'in gosterdigi yere baktı .

"Orda ne var "

"Oda "

"Oda mı "

"Evet "

"Burada birileri mı kaliyor yani "

"Sakıncası mı var "

"Bakmak istiyorum "

"Tabiki " Karaca Selcukta gördüğü kararliliktan etkilenmişti . Azer'in önüne geçip dümdüz yürüdü.  Karşısında gördüğü kapıya bildiği tek şifreyi yazdı ve kapı açıldı. Burası oraya ilk geldiginde kaldığı odaydi. Yatağının yanındaki duvardaki çizik izlerinin yerine baktı ama yoklardi . Sanki her şey çok farklıydı.  Azer Karaca'nın bakışlarının olduğu yere baktı . Ama bir şey göremedi. 

"Artık emin misiniz "

"Hayır "

"Daha ne istiyorsunuz "

"Böyle bir yerde neden oda var ki "

Karaca emin adımlarla Azer'e yürüdü . Tam önünde durdu .

"İnsanin belli zamanlarda uyuması gerek öyle değil mi . İster kendi ister biriyle " diyerek Azer'in gomleginde parmaklarını gezdirdi.  Bu pervasız hareketleri Selçuku gulduruyordu . Azer yutkunarak geri çekildi .

"Bence bir şeyler saklıyorsunuz Karaca hanım ve ben bunu er ya da geç öğrenicem "

Azer hızla odadan çıkmıştı . Uzun koridordan geçerken amcasının gören Selen bağırmak istedi ama yapamadı .

"Sakin yapma. Eğer şimdi bagirirsan onu da bizi de öldürürler "

"Ama o benim amcam bizi bulmuş "

"Hayır Selen anla artık burdan kacisimiz yok "

Selen tam bagiricakken Karaca engel olmuştu . Ağzına kapanan elle cirpindi Selen .

"Ne işi var kızların burda . İki tane çocuğa sahip cikamiyorsunuz "

Çocukları ellerinden kaçıran adamlara baktı Karaca . Daha önce onlardan dayak yiyordu ama şimdi onlara emir veriyor , eziyordu .

"Nefret ediyorum senden bırak beni " Selenin ona vurmasini durdurmak için kollarından tuttu Karaca. 

"Size söyledim.  Burdan çıkışıniz yok . Eğitimleri kabul edin . Yoksa.."

"Yoksa ne " dedi Ayça sinirle Karacaya bakarak .

"Yoksa yeni hocanız size aklınızın alamayacağı işkenceler yapar " diyerek güldü Karaca. Karaca'nın bu kadar değişmesine sevinsede Selçuk bir yandan da korkuyordu . Hızlı değişimin sonuçları çok olurdu . Kizlar şok icerisinde birbirine bakmıştı . Bu olamazdı . Olmamalıydı .

Karaca gözlerinin dolmasına hakim olmaya çalışıyordu.  Suyun içinde bogdugu Selene baktı . Onun yerinde kendini gördü . Gözlerini yumdu . Geçmişteki anılarıni gözünde canlandırdı . Selenin çırpınışları aslında onun çırpınışlarıydi . Daha fazla dayanamayıp Seleni suyun içinden çekti . Nefes nefeseydi Selen.  Karaca'nın kollarini tuttu sıkıca.  Tekrar su dolu küvete girmek istemiyordu . Yalvaran gözlerle baktı. 

"Yapma lütfen " dedi ağlayarak.  Karaca hızla odadan çıkmıştı.  Selçukun sesine bile aldırış etmeden laboratuvardan dışarı çıktı . Kapıdaki görevlilerin önüne geçmesiyle durdu . Arkasından gelen Selçuk konuştu .

"Nereye gidiyorsun "

"Biraz dolasicam "

"Tek başına çıkman yasak biliyorsun değil mi "

"Hemen gelicem. Kactigim felan yok "

Karacayı kolundan tutup çekti Selçuk .

"Neyin var senin birkaç gündür kendinde değilsin "

Karaca tam konuşacağı sırada Selçuk elini kaldırdı .

"Sus . Kendini toparla hemen . Seninle bir anlaşma yaptık . Zamanı gelince bu kapıdan dışarı cikicaksin zaten "

Karaca hiçbir şey demeden geri dönmüştü.

"Ama yine de geri geliceksin Karaca . Cikigina çok pişman olucaksin "

Selçukun planları vardı. Azer için Karaca için . Ayça Selen . Burda yer alan her çocuk için planları vardı. Ama dengeleri bozucak bir şey olacaktı . Bu planları bozacak bir şey .

Karaca kapidan içeri girecekken ona bakilmadigindan emin olunca laboratuvarın arka tarafına doğru yöneldi . Buradan uzaklaşmak istiyordu. Adımlarını hızlandırdı . Arkasında duyduğu ses onu tedirgin etti. Döndüğünde ağzına kapanan ellere baktı . Karşısındaki ise bogazina dayanan bıçağa göz ucuyla baktı .

"Çok etkilendim doğrusu " dedi Karaca eli iterek. 

"Selen nerde "
Karaca'nın az önce yaptıkları aklına geldi . Gözlerini kaçırarak yutkundu. Sonra umarsızca gülerek konuştu .

"Ne biliyim ben . "

"Yalan söylemeyi kes "

"Birincisi yalan söylemiyorum. İkincisi illa bir şey kesmemi istiyorsn bu boğazın olabilir " diyerek bıçağı biraz daha bastırdı . Azerin boğazında ufak bir kesik oluşmuştu . İkiside birbirine bakıyordu . Bu savaşın tek bir kazananı olucaktı . Peki bu hangisi olucaktı . Azer , Karaca, Selçuk ? Kim olucaktı ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin