عائلة السيوفي.
.
الجد حاتم السيوفي رجل حنون على عائلته ولاكن حازم في العمل وحزين على فراق حفيدته و يزال يبحث عنها و متأكد من انها حية عندو 86 سنة وسييم رغم سنه.
زينب السيوفي مرات حاتم ست حنونة جداا بتعشق حاتم جداا وبتحب اولادها واحفادها وحزينة على فراق حفيدتها وعلى حالة ابنها عنيها ازرق زي البحر عندها 76 سنة.
جابر حاتم السيوفي الابن الاكبر لحاتم رجل حنين جدااا بيعشق مراتو وعيلتو وحزين على بنت اخوه. وعلى حالة اخوه عندو 58 سنة.
امل السيوفي ست جميلة جدا وبتعشق جابر فهو عشق الطفولة عندها 56 سنة .
احمد حاتم السيوفي الابن الثاني كان حنون ولاكن حصل شي خلاه بارد جدا الا معا مراته بيبين انهياره قدامها هي بس عندو 54 سنة.
تمارا السيوفي مرات احمد حزينة على بنتها بس بتحاول تساند زوجها عندها 51 سنة.
امجد حاتم السيوفي رجل طماع وفيه كل العبر هو السبب فالي صار زمان بس عامل نفسو زعلان والكل مش عارف انه انسان شمال عندو 52 سنة .
نيفين السيوفي ولية استغفر الله عقربة عقربة يعني بنت ستين فسبعين احم سوري اندمجت شوي نكمل مرات امجد عندها 50 سنة.
شيرين حاتم السيوفي 50 سنة صاحبة نيفين أرملة عايشة عند ابوها. مش بتهتم بولادها و الي يهمها شكلها و الفلوس و مكانتها الاجتماعية و منظرها قدام الناس
بتحقد على زين جداالاحفاد.
البطل زين جابر السيوفي الحفيد الاكبر طول بعرض وسييييم اوي عنيه سودة زي جده وابوه مش بيهتم بالبنات يلقب بالفريزر بين شباب العيلة وبيشتغل في شركات العيلة وعندو شركات خاصة عندو 34 سنة
هييح اوعدنا يا ربحازم اخو زين بيتعصب بسرعة بيشتغل في شركات العيلة متزوج من بنت عمو و بيحبها جدا وعندهم ولد عندو 33 سنة .
مريم السيوفي اخت زين وحازم الصغيرة كيوت جداا وبتبكي بسرعة عنيها رمادي وشعرها اسود عندها 24 سنة في سادسة طب.
مازن احمد السيوفي ابن احمد عندو 29 سنة باارد بس بيخفي وراء بروده حزن على اخته عنيه زرقاء زي جدته واخته وهو الضلع الثاني في مثلث الاصدقاء بعد زين وشريكه في الشركات.
ياسمين احمد السيوفي 28 سنة توام حياة غير متشابه حزينة على اختها مرات حازم و بتشتغل في مستشفى السيوفي
اسر احمد السيوفي 17 سنة اخر العنقود مشعارف حاجة عن حياة بيموت في الضحك والهزار في ثالثة ثانوي.
سليم امجد السيوفي الضلع الثالث في مثلث الاصدقاء غامض جدا عندو 31 سنة .
شاهي امجد السيوفي زي امها بتتلزق في زين 27 سنة.
يارا امجد السيوفي صديقة مريم الانتيم في كلية طب مع مريم و عندها 24 سنة.
كريم صلاح ابن شيرين شمال فشمال 30 سنة.
هناء صلاح اخت كريم كيوت جدا 26 سنة.
رحمة صلاح 25 سنة زي امها.
اسد حازم السيوفي ابن حازم و ياسمين طالع لخالو اسر 6 سنوات.اسفة على الاخطاء الإملائية.
يتبع.
أنت تقرأ
جحيم انتقامي ( الرواية الأولى من سلسلة جحيم انثا
Mystery / Thrillerلقد عادت ومعها الجحيم السابع طلبت الرحمة ولم تعطا إليها وهي لن تعطيها لهم نعم ياسادة أنها حواء لا تهزم بدات 16Janvier2023 انتهت ... #1in-درامة.