اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا وحبيبنا محمد وعلى ال محمد كما صليت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم لنبدا
, في مصر.
, في شركات تنين الاقتصاد.
, يدخل تنين الاقتصاد بكل غرور و يصعض الى مكتبه السكرتيرة بإحترام: صباح الخير يا فندم. ,
, زين بهدوء: صباح النور ممكن تجيبي ملفات المناقصة و القهوة.
, السكرتيرة: حاضر.
, في أستراليا.
, في شركات الامبراطورة في مكتب الامبراطورة.
, حسنا دعونا نلقي نظرة عليه.
, انه مكتب مطلي بالون الاسود حيث يحتوي على مكتب اسود و كرسي جلدي فخم اسود وهو بالطبع كرسي الامبراطورة و ثلاثة كراسي مقابلة للمكتب و كنبة جلدية و و ايضا سوداء و الكثير من الديكورات المتنوعة و نافذة زجاجية عملاقة.
تجلس على مكتبها بكل برود و من غير سابق انظار تدخل زوبعة كالعادة حياة ببرود: ما فيش زفت باب تخبطو عليه و هو اصلا في ناس محترمة مش بطخبط على الباب يا زفتة منك ليهجوليا و محمد ب سماجة: احنا عملنا يبقا فيه.
حياة: طاب انتو عاوزين ايه بظرافة امكم دلوقتي., جوليا: يلا انتي مش شايفة الساعة كام.
, حياة: اها تمام و نزلو ولقو الياس واقف يستناهم بعدين روحو.
, في قصر الامبراطورة., وصل الجميع فى الداخل.
, قاعدين على السفرة.
, ملاحظة مارك مسلم و اسمه العربي هو حمزة نكمل.
, حياة: هننزل مصر قريب الكل: نععععم.في مصر.
, في قصر السيوفي.
, في غرفة المكتب كان الجد قاعد و معاه واحد الجد بغموض: لقيتها المجهول لا الجد تمام دور اكثر المجهول حاضر٣ نقطة في مكان تاني.
, مجهول1: ما الاخبار. مجهول2: بخير نحن نستعد يا سيدي لا تقلق. مجهول1: حسنا اذهب انت الان. خرج مجهول2: مجهول1 وهو ينظر الى صورة بيده: اشتقتلكي عزيزتي ههههههههه سوف اجدك حبيبتي عندها لن تذهبي مجددا هههههههه.
, في قصر الامبراطورة.
الجميع: نعععم يختي.
حياة: هو في ايه.
حمزة: مفيش يختي ولا حاجة خاالص.
, حياة بغموض: ايجا وقت انتقامي و لازم ارجع حقي يا بابا.
, هاي جايز عملين اييييه I'm sorry for the delay انا كتبت الفصل زمان بس كسلت انزل اختكم بتعشق النوم زي عنيها المهم يعني بالنسبة للتنزيل فانا هحاول انزل مرة في الأسبوع 333 كلمة دا بالنسبة لي انجاز بس كده ههههه
باي.
, يتبع.
أنت تقرأ
جحيم انتقامي ( الرواية الأولى من سلسلة جحيم انثا
Mystery / Thrillerلقد عادت ومعها الجحيم السابع طلبت الرحمة ولم تعطا إليها وهي لن تعطيها لهم نعم ياسادة أنها حواء لا تهزم بدات 16Janvier2023 انتهت ... #1in-درامة.