____ ____ ____ .
في أستراليا نجد قصر من افخم القصور وكيف لا وهو قصر الامبراطورة وشركائها .
في جناح طغا عليه اللون الاسود في الأثاث و الجدران نجد بنت نائمة وبتتعرق .البنت: لااا ابعد ابعد بااباا لااااااا. فتحت البنت عنيها الي صارت حمرا البنت بتوعد ونبرة مرعبة: هنتقم وقريب تيك توك تيك توك و قامت ببرود استحمت ولبست لباس رياضي ودخلت الى الجيم الي في جناحها. وقعدت تتدرب ساعتين بعدين غيرت ملابسها لملابس شغل. ونزلت لتحت البنت ببرود: صباح الخير.الجميع: صباح النور حياتي مامي.
حياة بابتسامة: من البنت الي بتجري ليها الطفلة: مامي حياة بحب: قلب مامي وشالتها.
بعدين جا ولد ليها وباس راسها الولد: صباح الخير حياتي.
ابتسمت حياة وقربت من الطاولة باست راس حمزة وخد محمد و الياس. جوليا بغيرة مصطنعة وضحك: بت سيبي جوزي بصت ليها حياة بشر جوليا بخوف مصطنع براحتك يا كبير.
الكل انفجر في الضحك الياس: بتبعيني يعني.
جوليا :اكل العيش بقا الكل هههههههههه.
محمد وهو مش قادر من الضحك :يا نهاري البت جابت ورا هههههههه الياس :هههههه مش قادر هههههههههه.
حياة ببرود خلصتو منك ليه ليها قدامي على الشركة.
في ثانية كانت القوضا فاضية الا من حمزة.
حمزة بابتسامة: ناس ما تجيش غير بالعين الحمرا.
أميرة: خلصنا مامي حياة: تمام جاك هيوصلكم اوس: حاضر.
وذهبو الى المدرسة.
_______ _______ ______ في مكان بعيد في ام الدنيا مصر في قصر كبير.
في أوضة السفرة على راس المائدة يجلس كبير عائلة السيوفي.
حاتم السيوفي وبجانبه من اليمين زينب السيوفي وبجانبها ابناأها و زوجاتهم و في الجهة الأخرى الاحفاد.
حاتم: فيروز يا فيروز ) فيروز هي خدامة في القصر (.
فيروز: نعم يا بيه حاتم: فين زين يا فيروز؟ .
زين من ورائه انا جيت يا جدي .
وباس راس جدو و جدته وابوه وامه .
بعدين جلس فطرو زين ببرود: يلا شباب الكل قام والبنات راحو على الجامعة وشرين وبنتها على النادي والستات بقيو في البيت ملاحظة ياسمين شغالة في مستشفى العيلة .
هاي عارفة البارت مش طويل بس ولله هعوضكم انشاء الله.
الاسئلة.
ما هو ماضي حياة؟ .
وكيف ستنتقم؟ .
ومن من؟
.
اسفة على الاخطاء الإملائية.
يتبع.
أنت تقرأ
جحيم انتقامي ( الرواية الأولى من سلسلة جحيم انثا
Mystery / Thrillerلقد عادت ومعها الجحيم السابع طلبت الرحمة ولم تعطا إليها وهي لن تعطيها لهم نعم ياسادة أنها حواء لا تهزم بدات 16Janvier2023 انتهت ... #1in-درامة.