Arkadaşlar kitabımızın kapağını değiştirdim sizce nasıl olmuş?
Bugün Taehyung ile buluşacaktım.
Hangi gün seule geleceğimi söylemediğim için şuan beni hayla busanda sanıyordu.
Canım Taehyungum.
Ona sürpriz yapacaktım.
Sürpriz yaparken de onu sevdiğimi söyleyecektim.Bir gölün yanında piknik yapmak için herşeyi hazırlamış bekliyordum.
Jimin Taehyungu benim yanıma getirecekti.
Öyle bir plan düşünmüştük.
Hayla bekliyordum onları.
Jimin ve Yoongi ile buluşmuş hasret gidermiştim ve sıra benim Taehyungumdaydı.Ayağa kalkıp parkın girişine baktım.
Taehyung ve Jimin oradaydı.Taehyung hep aynı Taehyungdu . Hep aynı yakışıklıydı.
Beni daha görmemişti.Bana dahada yaklaştıklarında Taehyung sonunda beni görebilmişti.
İlk önce şok olmuş şekilde bana bakıp şokunu atlattıktan koşarak bana geldi.
Zaman kaybetmeden ellerimi beline sardım oda kollarını boynuma dolamıştı.
Ve ağlıyordu sanırım. Ağlaması normaldi sevdiği çocuktum sonuçta.Burnumu boynuna koydum ve derin derin kokusunu aldım.
Çok güzel kokuyordu.
Tekrar tekrar onu koklayasım geliyordu.Taehyung" nasıl olur bu? Bana geleceğini nasıl söylemezsin Jungkook"
Jungkook" sadece sürpriz yapmak istemiştim. Hem bak yaptım da ne kadar güzel oldu değilmi?"
Taehyung" seni çok özledim seni çok seviyorum"
Jungkook" bende seni çok özledim Taehyung . Seni seviyorum"
Jimin" bende burda varım . Tamam anlıyorum birbirinizi özlediniz ama ben"
Gülerek Taehyung dan uzaklaştım . Jimin ilede sarılıp Taehyunga tekrar döndüm.
Jimin" o zaman ben gideyim sizde güzel güzel konuşun"
Jungkook" tekrar teşekkür ederim Jimin"
Jimin" rica ederim minik tavşan . Ozaman sonra görüşürüz "
Taehyung" görüşürüz"
Jungkook"görüşürüz"
Jimin bize gülümseyip arkasını dönüp yürümeye başladı.
Bende Taehyungun elini tutup onu örtünün üzerine çekmiştim.
Taehyung oturduktan sonra yiyeceğimiz yiyecekleri teker teker çıkartıp örtünün üzerine koydum.
Taehyungun en sevdikleri vardı.Taehyung'' bunları benim için mi yaptın?"
Jungkook" yani iki tanesini marketten aldım ama diğerleri benim şah eserlerim "
Taehyung'' umarım zehirlenmem "
Jungkook" buraya gelmeden önce hepsini test ettim merak etme şuanlık sorun yok"
Taehyung gülerek yanağımı öpmüş tü.
Kızarmış olabilirdim ama normal yani sevdiğim kişi beni öpüyordu sonuçta.
Keşke Taehyunga önceden o sözleri söylemeseydim.Taehyung" mmm hepsi çok lezzetli olmuş. Ellerine sağlık Jungkook"
Jungkook" afiyet olsun~ . Sana demiştim güzeller, çünkü ben yaptım değilmi" diyerek göz kırpmıştım .
O bu yaptığıma gülmüştü.
Gerçekten gülüşü çok güzeldi.
Eskiden yaptıklarım için çok pişmandım.
Ama artık o günleri unutturmaya çalışacaktım hem artık hep burada olduğum için ayrı kalmıyacaktık.Taehyung" anlatsana orada neler yaptın"
Jungkook" ne yapayım sizi özledim tabi. "
Taehyung'' onu kastetmediğim biliyorsun!"
Jungkook" aaa Taehyung niye sinirlendin hemen öyle"
Gülerek konuşmuştum .
Taehyungda olmayan kaslarını gösterip konuşmaya başladı.Taehyung" evet sinirlenirim . İstersen sana şu kaslarımı tattırayım, nasıl istersin "
Onu birden çekip sarılmıştım .
Cidden onu çok özlemiştim.
O bu sarılmama anlam vermemişti tabi.
Ama sorun yoktu onu sevdiğimi zaten söyleyecektim.Taehyung" sen ağlıyormusun?"
Jungkook" hay-hayır"
Ve bir burun çekmesi.
Taehyung" Jungkook yapma böyle bak benide ağlatacaksın. Hem noldu birden bire ? Anlat bana canım"
Jungkook" özürdilerim yaptıklarım için Tae-taehyung. Ben çok büyük bir aptalım. En yakın arkadaşımı kendimden uzaklaştırdım çok üzgünüm Taehyung"
Taehyung'' AA benmi senden uzaklaştım ! Hiçte bile. Merak etme öyle birşey olamaz hem olmazda . Bunları düşünüp kendini üzme tamammı?"
Jungkook" tamam "
Taehyung benden ayrılıp göz yaşlarımı silip konuştu.
Taehyung'' hem ben seni hayla sevmesem şuan yanında olmazdım değilmi Jungkook? Seni seviyorum sana değer veriyorum . Hem bende seni üzdüm bunlar doğrular. ikimizin de yanlışları oldu. Bende özürdilerim senden"
Jungkook" bende seni seviyorum Taehyung. Bunu unutma tamammı"
Taehyung" unutmam "
Jungkook" ah çok duygusal olduk hadi yiyeceklerimizi yiyip dolaşalım biraz ne dersin ?"
Taehyung" çok iyi olur "
~
Taehyung ile yiyeceklerimizi yedikten sonra gölün etrafında dolaşıyorduk.
Taehyung koluma girmişti.
Ona duygularımı söylemenin zamanı gelmişti.
Yoksa ben çatlayacaktım.Taehyung" neden durdun Jungkook? Birşey mi oldu"
Jungkook'' hayır birşey olmadı sadece sana önemli birşey söylemek istiyorum"
Taehyung" hmm söyle bakalım "
Ellerini tutup konuşmaya başladım.
Jungkook" Taehyung biliyorsun sen beni severken seni arkadaştan öte görmüyordum ve beni sevmemen için her şeyi denemiştim. Seni üzmüştüm hatta bu yüzden. Şimdi bakıyorum da ne kadar büyük aptallıklar yapmışım. Bunlar için tekrar özürdilerim.
Çok uzatmak istemiyorum , ben seni seviyorum. Bu sevgi arkadaşça bir sevgi değil sana aşığım. Bunu anlamam biraz uzun oldu ama sonuçta anladım. Sana çok aşığım. Eğerki sende beni hayla seviyorsan ki bence hayla beni seviyorsun . Benim sevgilim ol . Artık bazı zorlukların üstesinden birlikte geçelim. Sen ve ben . Hem belki ilerde evleniriz kendimize ait bi evimiz olur hem belki bi çocuk sahipleniriz olmazmı Taehyung? Sende istemezmisin söyle bana''Taehyung ağlıyordu.
Taehyung" isterim Jungkook , isterim "
Ve ardından hemen sarılmıştı bana.
Belini sıkı sıkı tutup sarıldım .
Artık benim sevgilimdi.Ayrıldığımız da yavaşça dudaklarına yaklaşıp onu öptüm.
İkimizde birbirimizi özlemle öperken nefessiz kaldığımızda ayrılmıştık.
Taehyung utandığı için boynuma koydu kafasını. Onu fazla zorlamak istemediğimden ses çıkarmayıp bende ona sarıldım.
*∆∆∆*
Arkadaşlar sonunda sevgili oldular siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce erkenmi sevgili oldular?
Yoksa tam zamanındamı oldular?
Bunları belirtirseniz sevinirim 🐥Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen ♥️💖