...Mary'nin annesini bulmuştuk. Annesinin arkası dönüktü. Mary "anne?" Dedi. Mary'nin annesi ses vermedi. Mary tekrar sordu "anne?" Yine cevap yok. Annesi yavaşça döndü. Ve Mary ile ben çığlık attık. çünkü Mary'nin annesinin yanağının %75 i yoktu. Ve bir gözü simsiyah diğeri ise normal mavi renkteydi. Asıl sorun şuydu; Mary'nin annesinin suratındaki delikten neden kan damlamıyordu? Çok garip. Mary tekrardan sordu "anne se sen iyi misin?" Biraz kekeleyerek konuştu. Annesi tekrar tırmalayıcı sesiyle " Mary" dedi. Ne istediğini anlamıyordum. Mary 'nin annesi " Mary bana birşeyler olu..." Annesi birden suratı yeşile dönmeye başladı. Mary ile ben korkmuştuk. Acaba annesine,ne olmuştu? Birden yeşile dönüp sırtı kamburlaşmıştı. Mary'nin annesinin saçları sarıydı. Saçlarının dipleri siyaha dönüştü. Yavaş yavaş siyah saçlar,sarı saçları kapıyordu. Ve annesi garip bir mutasyona girmişti. Mary ve ben bunu görünce çığlık atarak evden uzaklaştık. Benim annemde acaba böyle miydi? Hayır,hayır. Bu olamazdı. " Mary ben annemi görmek istiyorum." Dedim. Ve bizim eve doğru yol aldık. Mary,yol boyu sesini çıkarmamıştı. Annesinin mutasyon geçirmesiden dolayı korkmuştu. Ve hala onu düşünüyordu. Bende annemin böyle hal almasından korkuyordum. Okula giderken gördüğüm o adam da mutasyon geçirmişti. Acaba konuşabiliyorlar mıydı?... Bizim evin kapısının önündeydik. Kapıya tıklamaktan korkuyordum. Elimi kapının koluna uzattım. Ve elimin titrediğini hissettim. " Beraber açsak kapıyı " dedim. Mary de tereddüt ederek "peki." Dedi. Kapıyı açtık. İçerden iğrenç kükreme sesleri geliyordu. Bu sesler benim durmama sebep oldu. İleri gidip anneme ne olduğunu öğrenmek istiyordum. Fakat korkum ileri adım atmamı engelledi. Olduğum yerde kalakaldım. Kekeleyerek "an an annecim iyi iyi misin?" dedim. Annemin odasından "Brianna yardım et! " diye bir ses geldi. Annemlerin odasına adım adım ilerledim. Annemlerin odasının önüne gelmiştik. Kapı kapalıydı. Şu kapıları açmaktan nefret ediyordum. Mary le beraber açtık. Annem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNSANLARA NELER OLUYOR?
Science-FictionMeraba ben Biranna. 14 yaşındayım. En sevdiğim arkadaşım Mary'dir. Merakımızdan dolayı başımıza bazı olaylar geliyor. Yolda yürürken bazı insanlar görüyorum ve onlarda bir eksiklik veya fazlalıklar görüyorum. İnsanlara neler oluyor? Hikayem böyle in...