4.BÖLÜM BİZEDE BULAŞIYOR

20 4 0
                                    

... Mary " George annen senimi ısırdı?" Mary, bunu derken gözleri açıldı. George"evet, annem delirdi." Dedi. Bende tam olarak bundan korkuyordum. Birden George'nin kolu şişmeye başladı! Sonra diğer kolu! Gözleri aniden karardı. Uzaktan baksanız gözü yokmuş gibi gözükürdü. Nasıl oldu bilmiyorum ama aynı anda çığlık attık. George'nin dişleri 2 cm daha uzadı. "artık George bir canavar! Kaçıııınnn!" Diye bağırdım. George peşimizden koşarak "hhrreeaall!" diye bağırarak peşimizden sarhoşlar gibi koşuyordu. George gibi bir değişim görmemiştim. İnşallah bizi ısırmazdı. Ne tarafa koştuğumu bilmiyordum. Mary ve Jack de arkamdan mı geliyor onuda bilmiyordum. Eğer arkamı dönecek olursam George'nin tipiyle karşılaşacaktım. Nereye gidecektim? Eve gidemezdim. Bu kesindi. Annemle de karşılaşmak istemiyordum. Yerde bir sopa bulmuştum. Ne kadar şanslıydım. Hızlıca sopayı alıp arkamı döndüm. Ne George vardı, nede Mary ve Jack. Şuan neredelerdi? Geldiğim yolu tekrar ettim. George'nin evine doğru yol aldım. Yokuştan aşağıya indim. Burayı tekrar çıkmayı düşünmek beni üşendirmişti. Aşağıya inmeye devam ettim. Jack'i gördüm. Bağırarak bana koştu. "Mary! Mary!" Dedi. Bende telaşlı bir şekilde "ne oldu Mary'e? ne oldu?" Dedim. Jack "Mary benimle gelmedi. Bende seninle gelmiştir diye düşündüm. Seninlede yoksa kayboldu. George onu bulmadan biz bulmalıyız. Bu arada elindekini nerden buldun? İşimize yarayabilir." Ben "Sopayı Georgeden kaçarken buldum. Hemen Mary'i bulalım." Jack ile yola koyulduk. Mary'nin kaybolması hem iyi hemde kötü olmuştu. Kötü yanı o benim kankamdı. Onun başına bişey gelmesini istemezdim. İyi yanı ise Jack'i seviyordum. Onunla BAŞBAŞA Mary'i aramak hoşuma gitmişti. Neyse şimdi Mary önemliydi. İlerlerken bizim evin önünden geçtik. İçeriye baktım. Ve yine o! Annem eskisinden daha korkunçtu. Kafası 360 derece döndü! "Jack kaaçç!" Dedim. "Mary'nin evinin önünden geçelim! Belki oralardadır!" Koştuk. Ve Mary'nin evinin önündeydik. Mary ağacın arkasında oturuyordu. Arkası dönüktü. "Mary?" Mary böyle dediğimden dolayı korktu ve arkasını döndü ve silahını bana tuttu. Silahı ok ve yaydı. "Mary sakin ol. Biziz." Mary, "korkuttunuz beni. Bu zombileri (herneyse) nasıl öldüreceğiz? Zayıf noktaları yok mudur?" Dedi. Jack "deneyerek bulabiliriz. Zombiler veya vampirlerle alakam yok." Dedi. Bende nasıl öldüreceğimizi bilmiyordum. "Artık deneyeceğiz." Mary "George'yi kurtaramayacağımıza göre ondan başlayabiliriz. "...

İNSANLARA NELER OLUYOR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin