El Camino De Redención

74 7 46
                                    

*Kurtuluş Yolu
---------------------------

Ertesi hafta, köydeki herkes hala Oh Sehun'un ruh hali hakkında endişeliydi. Efendilerinin kasabada sahip olduğu büyük yetki sayesinde bir nebze rahatlamış olduklarını kimse inkar edemezdi, hasat ettikleri ürünlere yeni alıcılar geliyordu ve yeniden şarap üretimine başlayacaklardı.

Kasabada barış hüküm sürüyordu ama tamamen değil. Her iki günde bir, eve genç efendileri için farklı papatyalı çiçek aranjmanları bırakan, Park ailesinin amblemini taşıyan korumaların olduğu bir araba geliyordu. Bahsi geçen her hediye, her zaman, sadece Omega Oh'un emirlerini yerine getiren Minseok tarafından çöp kutusuna atılıyordu.

Aniden, bir Perşembe sabahı, Park'ların arabası tekrar belirdi, ancak bu sefer arabadan inen Alfa Park değil, kız kardeşiydi.

Hizmetçilerin bazıları efendilerinin misafirin içeri girmesine izin vereceğine, diğerleri de izin vermeyeceğine dair bahse girmeye başladılar. Sonunda yanıtı veren yeniden Minseok oldu.

"Genç efendi, villada istenmediğinizi söylüyor, Omega Park."

"Kırgın ve üzgün olmasını anlıyorum, onun yerinde olsaydım bende öyle olurdum. Ancak ikisinin de içinde bulunduğu bu durum böyle bırakırsak daha da kötüye gidecektir. Zaten birbirlerine mühürlü olmalarına rağmen babam boşandıklarından sonra kardeşimin yeniden evlenmesi gerektiğini savunuyor."

Omega'nın yüz hatlarında endişe vardı, Minseok onun ne demek istediğini çok iyi anlıyordu ve genç efendisinin hayatının devamı için endişeleniyordu. Alfa Park yeniden evlenirse büyük ihtimalle yeni eşini mühürleyecektir ve efendisinin ruh hali bu olaydan sonra muhtemelen kederini daha da artıracaktır.

Ölebilir.

"Genç efendi, Alfa Park'ın kardeşi Omega Park ile herhangi bir iletişim kurmak istemiyor."

"Kardeşim sefalet içinde, onu hiç bu kadar perişan görmemiştim... -elbisesinin eteğini ellerinin arasında sıkarken konuşmasına devam etti-, acı çekiyor, Sehun ailemin evinden ayrıldığından beri ne kadar değiştiğine inanamazsın."

"Genç efendim, ağabeyinizle evlenme talihsizliğine uğradığı ilk günden beri çile çekiyor." Kadının yüzündeki sıkıntı ifadesinden yılmadı. "Alfa Park'a karşı en ufak bir empati bile hissetmiyorum, bu durumun suçlusunun büyük ölçüde ağabeyinizin ve de ailenizin olduğunu hatırlatırım"

"Bizi öylece suçlayamazsın!" dedi öfkeyle Omega. "Bu evlilik, sadece ve sadece ailesinin tarım arazisi ve bağlantıları için yapıldı. Para kaybı her ikisi için de çok fazla olacaktı. Kardeşim en başından beri onu sevmek zorunda değildi."

"Aynı Genç efendimin onurunu küçük düşürmek zorunda olmadığı gibi.." -giderek artan bir öfke hissediyordu- "Ama onu korumakla yükümlüydü, yerine getirmesi gereken tek görevi buydu! Ustamın büyük kaybının sebebinin bir adı var ve o da Park Chanyeol."

"Daha çok yavruları olabilir, isterlerse bir düzine!"

"Defolun!" -ıslık çaldığı an evin girişini koruyan bekçiler betanın yanında belirdi- "Senin ve ailenin, efendimi daha fazla küçük düşürmeye devam etmesine izin vermeyeceğim! Burada istenmiyorsun! Dışarı!" - şiddetle kükredi.-

[...]

Park ailesi her zaman güçlü olmuştur, çok saygı görmüştür ve onların bir parçası olma açgözlülüğü sınır tanımazdı. Yıllar boyunca, bir dizi Omega, Alfa ve Beta, Park kardeşleri izlediler.

En büyükleri Park Yoora, biraz uçarı ve iradeli bir kadındı, hiçbir zaman evlenmeye niyeti olmadı, ancak statüsünü korumak için daha sonrasında evleneceği asilzade bir Alfa seçti. Adam ona umutsuzca aşıktı ve kadın da bu durumdan faydalandı, onu kesin olarak sevdiğini söyleyemezdi ama ona karşı büyük bir sevgi besliyor ve onun için endişeleniyordu. Yani statü ve görünüşle ilgileniyordu.

Af İçin ; ChanHunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin