Súplicas Por Un Perdon

63 6 27
                                    

*Af dilemek
------------------------------
Muhtemelen neredeyse bir ay, belki de daha fazla oldu, Chanyeol geçen zamanı kesin olarak bilmiyordu ama buna rağmen kocasının hâlâ her zamanki kadar güzel olduğunu biliyordu. Ondan sadece birkaç metre uzakta olması ise onu kaygılı ve huzursuz yapıyordu.

Saçları hatırladığı kadar parlak ve ipeksi, bal rengi gözleri, taktığı yasemin şeklindeki küpeler ve kolyesi süt gibi tenini ön plana çıkarıyordu. Beyaz gömleği siyah pantolonuyla uyum içindeydi, portreye layık bir meleğe benziyordu; binlerce karede.

Ancak alyansını takmadığını da fark etmişti ve bu da yüreğini burkuyordu, ancak bunu ona şikayet edecek konumda değildi ve kocasının kendisini üzecek bir şey söylemeden, konuşmaya başlamasını rahatsızca bekliyordu.

"Sana kağıtları imzalatmaya geldim."

"Sana bunu yapmak istemediğimi söylemiştim."

"Ne istediğin umurumda değil..." dedi sinirli bir şekilde.

"Villayı senden almak için mümkün olan her şeyi yapacaklarını biliyorsun ve sen bir Omegasın--"

"Bahanen bu mu Park Chanyeol?" İnsnçsızlık yüzüne vuruyor ve öfkesini sakinleştirmeye çalışarak yavaşça nefesini veriyor. "Senden boşanmak istiyorum, sonrasında bana ne olacağı seni ilgilendirmez. Bu benim sorunum ve bunu nasıl çözeceğimi de ben düşünürüm, sana ihtiyacım yok."

"Sana yardım etmeye çalışıyorum. Uzun zamandır ayrıyız ve senin için endişeleniyorum," dedi çaresizce, masadaki kağıtları görmek ona eziyet ediyordu. "Villanın elinden alınmasını istemiyorum, evli değilsen açık artırmaya çıkarırlar."

"Bu sorun değil," dedi Sehun umursamaz bir tavırla, kollarını sabırsızca kavuşturarak.

"Nasıl?" Şaşkınca, gözleri bir anda fal gibi olarak sordu. "Tekrar evlenecek misin?"

"Bu seni ilgilendirmez."

"Sen benim kocamsın!"

"Beni aldattığını unuttun mu!?"

"İstediğim her şeyi yapabileceğimi söylemiştin!" Öfkeyle oturduğu yerden kalkarak ofisinde dolaşmaya başladı, hayal kırıklığıyla saçlarını karıştırıyordu. "Bana ne yaptığımı umursamadığını söylemiştin. Lanet olsun, bu bir anlaşmaydı. Lanet bir anlaşma!"

Ve Sehun da bunu biliyordu,
ilk başta o da bu evliliği kabul etmemişti. O zamanlar kocasının ne yaptığı ya da yapmadığı pek umurunda değildi ama sonunda şehirdeki diğer soyluların alayları gecikmedi. Başta buna tahammül edebiliyordu, bir noktaya kadar umursamamıştı ama yakınlaşmaya başladıklarında kocası evin dışındaysa ne yaptığı sadece onun için önemli olmakla kalmıyor, aynı zamanda ona zarar da veriyordu.

"Görüyorum ki bunu yaptığına hiç pişman olmadın..." çenesini sıktı, aniden kendini kötü hissetmeye başladı. "Sana katılıyorum, evet, bu bir anlaşmaydı..."

"Her gün pişman oluyorum! Birlikte olmaya başladıktan sonra diğer insanlarla takılmayı bıraktım." aniden kocasının oturduğu sandalyeyi kendine çevirdi, ona dokunamamak ruhunu yakıyordu.

"Bunu beşinci mi yoksa altıncı kez mi yaptık?"

Sert bir darbeydi, bütünüyle isabetliydi. Chanyeol bu konuda hiçbir şey söyleyemeyecek şekilde ağzı açık kaldı, bunun yerine Sehun mesafesini koruyarak onu uzaklaştırdı.

Birkaç adım geri attığında kalbinin yenik düştüğünü hissederek, "Bekarlık evimden ayrıldım" dedi.

"Umrumda değil!" diye bağırdı, oturduğu yerden kalkarak, yine dengesiz kurdu ve duyguları su üstüne çıkmıştı. "Tamam mı? Umurumda değil! Başkalarıyla istediğin kadar eğlenmeye devam edebilirsin. İlgilenmiyorum. Şu lanet boşanma belgesini imzala!"

Af İçin ; ChanHunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin