5

247 26 46
                                    

NOT:BU BÖLÜMÜ CİGARETTES AFTER SEX'TEN CRY SARKİSİNİ DİNLEUEREK OKUMANİZİ ONERİRİM!

Gün:3

*(Hyunjin'in ağzından)*

Gün içinde bana Seungmin hakkında gerçekten çok fazla soru sormuştu.Bu beni biraz da olsa strese sokmuştu.Hatta ona daha önceden Seungmin'den bahsettiğimden bile emin değildim.Yataktayken elimde telefon vardı ve Minho yatağımın karşısındaki yatakta o telefona odaklanmıştı.

Seungmin
HYUNJİN MÜSAİT OLDUĞUN EN KISA SÜREDE SENİ GÖRMEK İSTİYORUM.

Hyunjin
Ben gerçekten çok özür dilerim Seungmin gerçekten yani ne yaptığımı bilmiyorum.Niye böyle davrandığımı da bilmiyorum.

Seungmin
Ne için özür bu?

Hyunjin
Bilmiyorum.

Seungmin
Biliyor musun biraz düşün.Yarın konuşalım bu konuyu.Hatta müsaitsen yarın seninle görüşmek istiyorum.Tek bu konu için değil.

Hyunjin
Başka konu mu var?

Seungmin
Var Hyunjin.

Hyunjin
Yarın sabah saat 11 gibi ayarlamaya çalışacağım.
                                                          (Görüldü)

-
Sabah kalktığımda Minho hala uyuyordu.Açıkçası dışarı çıkarken Minho'ya haber vermek istemiyordum.Bu bir hata olabilirdi.Hatta kıyafetimi bile değiştirmiştim.Ancak odaya geldiğimde yatakta oturarak bana bakıyordu.

"Nereye gidiyorsun?"

"Seungmin'le buluşmam lazım."

"Buraya çağırırsın diye düşünmüştüm.Neyse sorun değil.Hazırlanmamı bekle."

"Ama sen gelmiyorsun."

"Niye?"

"Yalnız konuşmamız lazım."

"Yanında bulunmak istiyorum."

"Niye Minho?"

"Ne niye?"

"Yanımda bulunma lütfen.Yani git kendi arkadaşlarınla kendi çevrenle ben senin türünden biri değilim lütfen yanımda olma."

"Sen benim arkadaşım değilsin Hyunjin.Kuzenimsin."

"Kimi kandırıyorsun.Kuzenler öpüşmez."Konuşmama devam ederken gözümden yaş geldiğimi ve hiç nefes almadan konuştuğumu hissetmiştim.

"Hyunjin ben özür dilerim."Yaklaşıp bana sarılmıştı.Ben ise ondan ayrılmayı aklımdan bile geçirmemiştim.O bana gerçekten iyi geliyordu.Ama her şey olabildiğince en kötü yoldaydı.

"Her şey aramızda kalıcak.Söz."

Gülerek konuştum.

"Sence tek sorun yaşanan her şeyin aramızda kalması mı?Minho senden çok büyük bir ilgi bekliyorum.Beni hiç bırakmamanı hatta her saniye beni öpmeni istiyorum.Sence bu bir sorun değil mi?Yemin ederim bilerek yapmıyorum.Son iki gündür her şey kendi kendine oluyo.Böyle düşünmemi ne sağlıyo gerçekten bilmiyorum.Daha yaşım çok küçük lütfen yardım et Minho."

Touch-HHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin