Bölüm 2

97 13 4
                                    

Jisung

İçeri girdiğimde daha ders başlamamıştı.Sınıfta sadece 1 boş yer vardı.Oraya oturmak için yöneldim.Ama orada oturan çocuk bana engel oldu.

"Kimden buraya oturmak için izin aldın velet!"Bu sözleri çok sert bir şekilde söylemişti ve açıkçası biraz korkmuştum.

"İzin almama gerek varmı?"

"Elbette gerek var gerizekalı"

"Senin yanında oturacağıma dersi ayakta geçirim tamamı!"Bu sözümle onu birazcıkta olsa korkutmuştum yüzünden belli oluyordu.Tam arkamı dönüp gidecekken arkamdan bir ses yükseldi.

"Benim yanıma oturabilirsin"bunu o sert çocuğun arkasındaki çocuk söylüyordu hemen arkamı dönüp o çocuğun yanına oturdum.

Biraz sonra içeri öğretmen girdi ve hızla fizik kitabının 86. sayfasını açın dedi.Bende kitap olmadığından sıra arkadaşımdan baktım sanırım hocanın acelesi vardıki benim sınıfta olduğumu bile fark etmedi derste sıra arkadaşımla biraz konuştuk adı niki'ymiş

"Adın ne?"

"Jisung"

"Benimki de niki"

"Sen onu umursama herkese sert davranır"

"Peki adı ne?"

"Adı Minho"

"Iyy bok gibi bir adı varmış"

Bir anda Minho arkasını dönmüştü sıçtığımı çoktan anlamıştım.

"Asıl sen kendi adına bak"

"Ne varmış benim adımda hem sen nereden biliyorsun benim adımı?"

"Adın Jisung değilmi"

"Evet de nereden biliyorsun adımı?"

"Farkındaysan önünüzde oturuyorum ve dediginiz çoğu şeyi duyabiliyorum"

Bir anda hocanın bize seslendiğini duyduk.

"Biraz sesiz olurmusunuz?"

Hocanın bu kelimesiyle beraber zil çaldı hemen Jeongin'in sınıfına gittim Jeongin bana bir işinin olduğunu söyledi ve yanıma gelmedi çok üzülmüştüm ama onu benimle gelmesi için zorlamıcaktım.
Oy verebilirmisiniz<3

Mafya Hyunjin [Hyunın]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin