Життя не таке прекрасне як здається на перший погляд.Холодна,морозна зима заморожувала серця перед початком,сонячних променів весни які поглинають теплом весь світ в якому немає тебе.Ти моє повітря на весні і холодний мороз на вікнах у зимі.Світ альф і омег дуже дивний,більшості омег, це дівчата з різним зовнішніми переліками,но з різними запахами.Чоловіків омег дуже мало і рідко зустрічається в нашому житті.Омег чоловіків дуже часто гнобили і недооцінювали.
«Будь-який досвід - краще, ніж його відсутність», - Чонгук ненавидить цю фразу усією своєю душею, тому що з того моменту,як його кинув альфа він нікому більше не довіряв.
Чве Минхо --- бивший Чонгука яким зрадив йому з його найкращим другом Хван Хенджином.
Чон ніколи не мав сексуальних зв'язків з альфами даже з колишнім, та в нього й думок ніколи не з'являлося, його завжди приваблювали альфи, но він боявся наслідків.Очі хлопця покривав туман безбожно розкривав засіяну росою землю. Тиша, яка слідувала за ним , куди б він не йшов, навіть соромилася псувати ці хвилини єднання з світом но одного разу.Світ перед Чонгуком зупинився,коли він зустрів новенького в школі-- Кім Техьон.Кім Техьон---широкі плачі з гарними предплічниками і чорними як дно очі які так прознили,в його безбожне серце,з тонким зап'ястям.Коли їх очі зустрілися Чонгук почув запах вишні і трохи почервонів від такого різкого запаху.Кожен день це як змучення для хлопця, інтенсивність в житті це не для нього.
"І навіть Смерть не зможе розлучити нас. Я так і не сказав це тобі перед віконцем... Тож..кажу зараз : я , Чон Чонгуком, клянусь вічно кохати тебе до смерті і збирати всі твої сльозинки на моєму плечі оберігати і йти пліч о пліч. Завжди."
Коли це все почалось?Напевно, з третього класу середньої школи. Перший раз вони побачились там. Техьона.. . Він був новеньким: сором'язливий, низенький, волоссям, яке стирчить, кольором чорного нічного неба та великими чорними очима, в яких було видно всесвіт.Но коли підріс став таким гарним альфою...що він боїться представити його між іншими.Бо тільки коли він з Техьоном йому плювати на інших, тільки Техьон привів його до точки посмішки на лиці Кукі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Світ в якому тебе нема
Fiksi PenggemarЖиття не таке прекрасне як здається на перший погляд.Холодна,морозна зима заморожувала серця перед початком,сонячних променів весни які поглинають теплом весь світ в якому немає тебе.