//one\\

23 4 6
                                    

POV. Will

Lekcja chemii dłużyła się niesamowicie, więc na zbicie czasu wyjąłem z mojego plecaka książkę. Przecież nikt nie zrobi problemu za czytanie książek, prawda? to byłoby głupie. Wbiłem swój wzrok w literki na papierze.

- William, nie przeszkadzam ci?- Zapytała nauczycielka krzyżując ręce.

-Nie, skąd- Odpowiedziałem szybko nie zastanawiając się nad odpowiedzią.

-Ah tak? to zapraszam do dyrektora za nie słuchanie na lekcji.- Wypowiedziała ze złością pokazując na drzwi.

Spakowałem swoje rzeczy oraz wyszedłem z sali lekcyjnej, w czym to jej robiło problem? przeciez nie przeszkadzałem w lekcji. Przewróciłem oczami i kierowałem się w strone wskazanego mi miejsca. Zapukałem w drzwi i nagle usłyszałem obok siebie

-Dyrko jest zajęty- Odwróciłem się w
strone głosu.

-Kim ty jesteś co?- Zapytałem.

-Tym, kim powinieneś nie wiedzieć.- Rzekł patrząc się na mnie z dumą a ja usiadłem na niebieskim krześle tuż obok chłopaka.

-Za co tu jesteś?- Wypytał nieznany.

-Czytałem książke na lekcji-Wypowiedziałem zniechęcony.

-A ty?-Zapytałem z ciekawością.

-Paliłem w kiblu, chyba nie czuć ode mnie co?- Odpowiedział pytaniem na pytanie.

-Przecież nie będę cię wąchać, nawet się nie znamy.- Rzekłem do kurczowłosego.

- Mike Wheeler.- pokiwał delikatnie w moją strone.

- Teraz już się znamy.- Odpowiedział z dumą w głosie.

- Aż tak ci zależy, żebym cię powąchał? to gejowe.- Rzekłem.

-Prosze cię stary.. chce wiedzieć czy się przyznać czy się bronić u dyrka..

- Jezus dobra!- Wkurzyłem się na nieznajomego.

Przybliżyłem się do jego klatki piersiowej i powąchałem, poczułem woń wypalonego papierosa wymieszanego razem z męskimi perfumami.

-Czuć.- Odsunąłem się od chłopaka i odpowiedziałem szybko a ten grzebał w plecaku.

Po kilku sekundach wyjął perfumy psikając się nimi.

- Chcesz?- Zapytał pokazując mi męskie perfumy.

-Możesz psiknąć, ładne pachną.- Wypowiedziałem podnosząc głowę lekko do góry czekając na wypsikanie przez chłopaka.

-Dobra starczy, bo będe czuć ten zapach aż do śmierci.-Zaśmiałem się odsuwając perfumy lokowatego od siebie.

-O to chodziło.- Wypowiedział z uśmiechem.

-Panie Michaelu, zapraszam.- Usłyszałem męski i niski głos.

-Już się robi- Odpowiedział łapiąc szybko za plecak idąc w strone pomieszczenia.

Po kilkunastu minutach czekania pod drzwiami, otworzyły się a w nich ujrzałem wkurzonego kurczowłosego.

-A tobie co?- Zapytałem ciekawiąc się zaistną sytuacją.

-Zawiesili mnie.- Odpowiedział z nutką gardzenia wszystkim.

Już wiedziałem co robić, nie chciałem by ten chłopak był zawieszony. Szybko wstałem z krzesła zabierając plecak z ziemii, mijając wysokiego chłopaka.

-Prosze pana, proszę go nie zawieszać.- Wszedłem bez pukania, odrazu zwracajac się w strone starszego mężczyzny, który siedzi przy biórku.

-Nie wiem o czym ty mówisz, chłopaku.- Odpowiedział poprawiając okulary.

-Byłem z nim w toalecie, a tak dokładnie to widziałem jak myje ręce od atramentu.

-Znacie się?- Zapytał mężczyzna przygladając się mi i chłopakowi, który opierał się o framuge drzwi.

-Nie

-Tak- Odpowiedziałem tuż za kurczowłosym bez zastanowienia.

-Tak, tak, znamy się.-Poprawił się sprawnie wyższy na co mężczyzna spojrzał się pytającym wzrokiem.

-Znamy się od wczoraj.-Dalej brnąłem w kłamstwa by ocalić z niewiadomego mi powodu chłopaka.

-Dobrze.. Ustalmy, że ci wierzę, ale Michael i tak odbędę rozmowę z twoimi rodzicami o twoim zachowaniu. Koza do końca tygodnia, będziesz pomagać pani Kelly w bibliotece oraz układania jej kart w jej gabinecie. Zrozumiano?-Rzekł z pogardą w strone kurczowłosego.

-Dobrze-Wypowiedział szybko i zniknął mi z pola widzenia.

-Do widzenia- Zwróciłem się do mężczyzny prawie zamykając drzwi aż nagle..

-Z tobą też mam do pogadnia, siadaj. -Rzekł dyrektor.

Już wiedziałem, że to będzie najdłuższa rozmowa w moim życiu przez powolność mówienia straszego.


To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 21, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

// Heart to heart // Byler \\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz