1. Bölüm: Taşınma

56 8 14
                                    

Sevgili okurlar <3
Tek tük yazım hataları olabilir ama bu bölümde çok eyleneceğinizi düşünüyorum iyi okumalar dilerim :)


İşte o gün geldi çattı şehirden uzaklaşma anı içimi heyecan, merak ve korku sardı acaba oraya alışabilecekmiyim? Düzenimi kurabilirmiyim? Ve bunun gibi milyonlarca soru aklımda gidip geliyordu yarım saatlik yolun ardından sonunda çiftlik evine varmıştım. Ağaçlar ve sararmış yapraklar arasında kaybolmuş bir evdi.
👇

Sararmış yaprakları gördüğüm ilk an içim huzurla kaplanmıştı hemen valizlerimi arabanın bagajından alıp kapıya yöneldim çantamdan çıkardığım anahtarımla kapıyı açtım tüm eşyaların üstü beyaz bir örtüyle kaplıydı valizlerimle içeri girdim yatak oda...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sararmış yaprakları gördüğüm ilk an içim huzurla kaplanmıştı hemen valizlerimi arabanın bagajından alıp kapıya yöneldim çantamdan çıkardığım anahtarımla kapıyı açtım tüm eşyaların üstü beyaz bir örtüyle kaplıydı valizlerimle içeri girdim yatak odama doğru yöneldim yatağın üstündeki örtüyü kaldırdım ve odanın havalanması için pencereyi açtım pencerenin açılışıyla dışarıdaki temiz hava yüzüme vurdu elbiselerimi dolaba yerleştirdikten sonra valizleri dolaba kaldırdım saçımı topuz yapıp temizliğe başladım ilk olarak kendi odamı  temizledim.

Ve odamın hali
👇

Ardından misafir odasını, salonu, küçük odayı ve mutfağı temizledim buraya taşınmadan iki gün önce ev için erzak almıştım ve aniden canım kahve istedi dolapları hepsini ardım ama hiçbir yerde bulamadım alışveriş esnasında kahve almayı unutmuş olma...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ardından misafir odasını, salonu, küçük odayı ve mutfağı temizledim buraya taşınmadan iki gün önce ev için erzak almıştım ve aniden canım kahve istedi dolapları hepsini ardım ama hiçbir yerde bulamadım alışveriş esnasında kahve almayı unutmuş olmalıyım ve şu an kahve krizim tutmuş durumda iç sesim:

"Git yan komşundan iste Nil " diyordu

  Ama daha ilk günden nasıl kapısına gidip kahve istiyebilirdim ki çok utanırdım ama başka çarem yoktu yan komşudan kahve istemek için üzerime mor delikli bir hırka giydim ve kapısına gittim hala kapıyı çalıp çalmama konusunda tedirgindim tam elimi kaldırıp kapıyı çalacaktım ki kapı aniden açıldı kapıyı açan bir erkekti çöpü dökmeye çıkmıştı ve çarpışmıştık ikimizde neye uğradığımızı anlamamıştık çöp çocuğun elinde kalmıştı çocuk o şoktan çıkar çıkmaz hemen


"Özürdilerim"

"Şey...ben...yan taraftaki eve yeni taşındım da ev için kahve almayı unutmuşum sizde varmı diye soracaktım varsa biraz verebilirmisiniz önümüzdeki günlerde size geri veririm"

"Sakin ol Nil sakin birşey olmadı"

Benim ise kalbimin çarpıntısı durmuyordu tam o sırada çocuk konuşmaya başladı

" Ben Ayaz sizinle böyle tanışmak istemezdim şu çöpü atayım size kahve getiririm sizin adınız neydi acaba ona göre size hitap edeyim ve hangi kahveyi içersiniz"

"Benim adım Nil ve benim için kahve farketmez her kahveyi içerim ama genelde paket tercih ederim"

"Tamam"

"Buyrun kutuyu alın bende daha çok var" 

"Bana sadece bir tane lazım kahve krizem tuttuğu için sizden istedim yoksa istemezdim"

"Ben bu kahveyi hoşgeldin hediyesi olarak veriyorum sakın bana geri vermeye çalışma"

"Teşekkürler, tanıştığıma memnun oldum Ayaz görüşürüz"

"Rica ederim, bende tanıştığıma memnun oldum Nil görüşürüz" dedikten sonra ben evime yöneldim kapıyı açıp içeri girdim ve derin bir nefes aldım kendimi mutfağa attım kahve en sevdiğimdendi "Mocha" kendime hazırladığım kahveyi koltuğa oturup televizyon izlerken içtim ve düşünmeye başladım acaba Ayaz' ı gördüğümde niye kalbim o kadar hızlı çarpmıştı ki acaba aşık mı olmuştum yoksa başka birşeymi

"Aşık oldun Nil"

"Saçmalama iç ses"

"Saçmalamıyorum Nil doğruları söylüyorum"

Acaba iç ses haklımıydı derin düşüncelere daldım ve o an uyuya kaldım :)

Selamlar değerli okuyucular <3

Bu bölümde sadece  birbirleriyle tanıştılar ve şoka girdiler acba Nil Ayaz' a aşık mı oldu bunları ilerideki bölümlerde öğreneceğiz bir kaç bölüm sonra asıl serüven başlıyacak :)

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum<3

Çiftlik EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin