Selam sevgili okurlar <3
Bu bölümde daha çok eyleneceksiniz diye tahmin ediyorum önceki bölüm çok kısa olmuştu bu bölümde hikayeyi daha uzun tutmaya çalışacam.
Şimdiden iyi okumalar :)
Gözümü açtığımda heryer karanlıtı. Telefonun ekranına baktım ve saate baktım saat 19.36' ydı ekranda cevapsız aramalar ve mesajlar vardı şehirdeki arkadaşlarım ve aile üyelerim aramışlardı hemen kalkıp mutfağa doğruldum dolaptan konserve yemeklerden mercimek çorbasını çıkarıp ocağa koydum. Yemek hazır olduğunda mutfak masasına oturdum hem çorbamı içtim hem telefona gelen mesajları yanıtladım genelde gelen mesajlar "Ne yaptın? Eve vardın mı? Keyfin yerinde mi? İyimisin? " gibi sorulardı hepsine cevap verdikten sonra televizyon başşına heçip rasgele bir kanal açtım ve izlemeye başladım saat 21.30' da uykum geldi odama çıktım ve yatağa girdim. Sabah uyandığımda telefon ekranına baktım saat 08.46'yı gösteriyordu banyoya yöneldim elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim mutfağa geçip kahvaltıyı hazırladım yanına kahve yapıp masaya oturdum kahvaltıdan sonra odama çıkıp şehre gitmek için hazırlandım.
Ve kombinim
👇Kapıyı kilitledim ve Ayaz' ın kapısının önüne gidip kapıyı çaldım iki dakika sonra kapı açıldı "Selam Ayaz"
" Selam Nil, Nasılsın?"
"İyiyim sen nasılsın"
"Bende iyiyim, bir sorun mu var?
"Yok sadece şehre imecektim de sana birşey lazım mı diye soracaktım"
"Sorduğun için teşekkür ederim ama birşey lazım değil"
"Tamam, ozaman görüşürüz"
"Görüşürüz"
Ayaz kapıyı kapattıktan sonra ben arabaya bindim ve şehre doğu yola çıktım yolda hep aklıma Ayaz geliyordu onu düşündüğüm her an kalbim hızlanıyordu. Yarım saatin sonunda şehre vardım ve arkadaşlarımla anlaştığımız gibi kafede buluştuk iyice hasret giderip konuştuktan sonra hepimiz dağıldık ve Buğlem benim evime gelmek için benimle arabaya bindi ve ilk olarak markete gidip biraz abur cubur aldık ardından avizeciye gidip avize beğendik ve daha yeni eve gitmek için yola girdik yarım saat sonra eve vardık ve birlikte yemek hazırladık. Yemeyimizi yedikten sonra abur cuburlarımızı hazırlayıp televizyon karşısına oturup bir "Romantik Komedi" filmi seçtik ve izlemeye başladık filmin engüzel yerinde elektrikler kesildi..."Nil iyimisin" diye söze girdi Buğlem " bekle telefon ışığını açayım da eylencemize telefon ışığïnda sohpet ederek geçirelim" dedi.
"İyiyim Buğlem asıl sen iyimisin olmazsa senin dediğin gibi konuşarak geçiririz geceyi" sözümü bitirdiğim an kapı çaldı ve ben ile Buğlem kapıya yönelip kapıyı açtık gelen Ayaz' dı şaşkınlıkla ona bakarken ne diyeceğimi bilmiyordum tam o sırada Ayaz söze girdi " Şey...sizde fazladan mum veya elfeneri varmı"
"Bir dakika bekleyebilirsen bende mum olması lazımdı"
"Tamam" aradan iki dakika sonra Aistersen yonında olup mumu Ayaz' a verdim.
"Şey, Nil elektrik kesintisi yarın saat 10.30' a kadar sürecekmiş az önce arkadaşım arayıp bana haber verdi. İstersen sana numaramı vereyim akşam birşey olursa beni ararsın hemen gelirim" Ayaz' ın söylediği sözler benim kalbimi yerinden çıkaracakmışım gibi hissediyordum.
"Olur, bana elektriklerin geleceği saati söylediğin için de teşekkür ederim numarayı söyleyebilirsin"
"054* *** ****"
"O zaman şimdi çaldırıyorum kaydedersin"
"Tamam" kapıyı kapattıktan sonra telefon ekranımda duran numarayı ' Ayaz :) ^^' diye kaydettim Buğlem' in yanına geçip oturduğum sırada Buğlem den soru yağmuruna tutulmuş durumdaydım.
"Nil o kimdi? Tam senlik çok yakışıklı"
"Yan komşum, ya biliyormusun Buğlem ben onu gördüğüm günden beri ona karşı birşey hissediyorum böyle kalbim sanki yerinden çıkacatmış hibi hissediyorum sence gerçekten ona aşık olmuş olabilirmiyim"
"Olabilir niye olmasın senin güzelliğin ve onun yakışıklılığı bence çok yakışırsınız ne dersin"
"Bilmem bende onu çok yakışıklı buluyorum ama senve o da beni seviyor mu"
"Nil delirdinmi sen kanka çocuğun da sana bakışları boş değil"
"Tamam kanka ya bu akşam bu konuyu kapatalım da uyuyalım artık saat çok geç oldu"
"Tamam sen nasıl istersen iyi geceler senin odana çıkalım"
"Tamam olur yatağım zaten büyük ama istersen sen misafir odasına geç daha rahat olursun"
"Olur benim için farketmez misafir odasında daha rahat ederim ozaman ben odaya geçiyorum sana iyi uykular"
"İyi uykular" Buğlem odadan çıktıktan sonra yatağıma uzanıp gece boyu henp Ayaz' ı düşündüm ve uyumaya çalıştım. ^_^
Evet bu bölüm çok aradan sonra geliyor bu haftalar çok yoğundum dershanedeki baskı ve evdeki testler beni çok yordu bir haftadır bu bölümü yazıyorum iyi okumalar. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çiftlik Evi
RomanceNil doğayla iç içe olmak için bir çiftlik evine taşınır orada evi temizledikten sonra canı kahve çeker ama alışveriş yaparken kahve almayı unutmuştur yan komşusundan istemeye gider ve orada Ayaz' la tanışır ve Ayaz' a aşık olur ve tabi Ayaz' ın bakı...