Hold me closer

32 3 2
                                    

Carte scrisă de elysianish 

Cei care ne rănesc nu ne și pot vindeca ulterior.

Kai Grayson ar face orice ca să își atingă scopurile. Fie că asta ar însemna să mintă, să rănească sau să calce pe cadavre.

Impulsiv și cu principii bine stabilite, reușește să atragă pe oricine în propriile jocuri ce sunt făcute după regulile sale imorale.

Simpla lui existență e un scandal și obține mereu ceea ce vrea. Pentru că nimic nu e cu adevărat imposibil pentru el.

La polul opus, Azalea Morrigan se simte copleșită de interesul nefiresc pe care începe să îl aibă față de Kai, față de cel în ochii căruia crede că nu înseamnă nimic de fapt.

Cu o minte care nu tace niciodată și o curiozitate fără limite, e mereu la un pas să intre în belele.

Incompatibili, orgolioși, cu caractere diferite și o antipatie colosală unul față de celălalt. Tot ce se petrece între ei doi este o enigmă pentru cei din jurul lor și chiar și pentru ei înșiși.

Dorința lui de răzbunare era menită să o distrugă pe ea pentru totdeauna, dar cum unele lucruri nu merg mereu conform planului, aceasta ajunge în cele din urmă să fie ceea ce îi unește.

Însă pentru cât timp?



Clar o carte de 4 stele. De ce 4 și nu 5? Ei bine a avut cel mai neașteptat final. 

Adică pe bune. Azalea (care, btw, ii un nume superb, nu știu unde l-a găsit tipa, dar îl ador) chiar merita un alt final. Cât despre Kai, e tipicul de bad boy găsit mai prin toate cărțiile, dar din punctul ăsta de vedere nu judec că doar și Alek al meu e la fel și doar acest tip de băieți ne plac, nu-i așa, fetelor? ;)

Sincer să spun nu m-am așteptat să se termine așa repede. Chiar mi-am luat șoc când am văzut epilogul, dar na, alegerea autoarei.

Reviews & Recommendations (romanian books)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum