Sabah uyandigimda yastigimin kenarinda ki telefonumdan gelen sesle gözlerimi yeni bir güne açmistim.
Dün aksam bütün gun Jack ile mesajlasmistim ve uyuyakalmistim.Telefonumu elime alarak hem sabah saatin 6:30 kurulmus alarmi kapattip Jack'tan gelen 4,okunmamis mesaja baktim.
"Coverini dinledim bekledigimden daha iyiymissin"
"Psst,güzellik uyuya mi kaldin?"
"Saat daha 1:47 hadi ama"
"Tek kaldim bu lanet olasaci partide"Daha önce dogru dürüst bir partide bulunma sansim olmamisti su aile yemekleri veya arkadaslarimla olan yemekler disinda onlarda partiye girmiyor sanirim .Ailemin basima bisey gelecegi bahanesiyle hic siradisi bisey yapamamistim.
Kalkip üniformami giyindikten sonra mutfaga ilerleyip misir gevregimi yedim.Annem bizi okula biraktiginda sinifa dogru ilerledim ve halen daha birçok kisinin gözü üstümdeydi.
Jack beni görür görmez bana sarilmisti.Daha önce böyle sicak kanli biri tanimadigimdan ne tepki verecegimi bilemiyordum.
Ona karsilik verip geri çekildi sonra sarilmanin ne kadar rahatlatici ve güvende hissettirdigimi ögrenmemi saglamisti.
"Günaydin uykucu" icimden bir esneme gelerek esnemistim."Sanada günaydin bay partici"
"Artik lakap takiyoruz ha siradaki asama ne?" Dedi arsizca sicak kanliyinin yaninda bir o kadar da azgindi.
Gözlerimi devirerek sirama yerlestim oda yanima gecerken.
Hoca sinifa gelmisti dersimiz muzikti hoca Beethoven sarkisini acip müzigin tarihi anlatiyordu,buda bir nevi tarihe girmiyor muydu?"Parti nasildi?"
"Berbatti zorla götürüldügüm bir parti nasil eglenceli olabilirdi ki?"dedi oflayarak.
"Kim zorla götürdü ki seni?"merakli bakislarimi fark etmis olacak ki gülümsedi.
"Matthew ve Fiona dün kavga etmisler,bende bebek bakicisi oldum dün gece.Matt kizlarla yiyisip icerken ben orda sap gibi kalmistim daha sonra onu arabaya kadar kucagimda tasimak zorunda kaldim."
"Vay canina!Ne kadar ironiksiniz"
Okul normal bir gidisattaydi hersey normal arada insanlarla konusup gulusuyorduk.
Okul cikisi ise, yine kolunda ki dövmeleri net bir sekilde gösterecek sekilde kolsuz grup tisörtüve dar yirtik pantolonlarindan giymis tek farkli iki sey ise saclari düne nazaran daginikti ve gözlerinin altindaki yorbalar belirginlesmisti."Hey"dedi Matthew onun görüs alanina girdigimde.
Jack ile yine tokalasmislardi.
"Hey naber?"
"Ugh..Heyecanli her geçen saniye dahada heyecanli ama iyi"dedi ilkkez bana dislerini göstererek.Matthew'i erkek halim olarak görüyordum yani giyinislerimiz fazlasiyla benziyordu ve ikimiz de gitar calabiliyorduk.Daha sonra görüs alanima bir gri bir araba girmisti.Annem oldugunu anlamak uzun sürmemisti.
"Yarin büyük gün"dedim gülümseyerek.Arabaya dogru yürürken "Orda olmaya calisacagim" diye bagirdim,onlara el sallayip arabaya bindim."Yeni arkadas mi edindin hemde iki tane?"dedi annem sasirmis bir see tonuyla.
"Evet öyle görünüyor"
"Sevindim" yarim agiz gülümsedi.
"Anne yarin bir gruplar arasi bir yaris var gidebilir miyim?"
"Ya basina bisey gelirse daha kimseyi tanimiyoruz" derin bir nefes alarak "O yüzden hayir"
"Lanet olsun ben bir bebek degilim senin yüzünden hiç arkadasim olmuyor,16 yasindayim sadece konsere gidecegim bunda büyütülecek bisey göremiyorum"dedim gözümden birkac yasin gelmesine direnerek fakat bir kez daha gözlerim bana ihanet etmisti.
Arabadan eve dogru kosar adimlarla ilerledim odama cikip kapiyi üsttüme kapattim ve düsüncelere bogulmak yerine kulakligimi cikarip kulagima yerlestirdim Blink-185'in en sevdigim sarkisi "All That Small Things"caliyordu.Üzerime pijamalarimi geçirip saçlarimida tepeden daginik bir topuz yapmistim.Yatakla bagdas kuracak sekilde oturduktan sonra elime telefonumu alip Jack'a olan üzücü mesajimi göndere basmistim.
"Niye?nedenn?"
Sandigimdan cok daha hizli yanitlamisti."Annem ve aptal düsünceleri'
"Matt diyorki eger cilginca birsey yapmak istiyorsan,sana yarin aksam evden kacmanda yardim edebilirmisiz"
yazdiklarini ilk okuyusta anlamayarak birkac kez daha göz gezdirdim.
*Multimediada Mars'i görebilirsiniz*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Planet
Romance"Ölmüs birini nasil geri diriltebilirsin?" Diye sordum bugulu olan gözlerimi ona çevirerek. Söyleyeceği sözleri merak ettiğimden gözlerim dudaklarına kaydı "Sevgiyle"dedi kiraz rengideki dudaklarını benimkilerin üzerine bastırarak.