+1

710 8 0
                                    

Önümdeki sözleşmeye son kez baktım. Masada ki kalemi elime aldım ve bir kez çevirdim.

"Takıldığınız bir yer mi var?" dedi karşımda oturan, takım elbiseli, hanımefendi.

"Evet." Hepsi.

"Hangisi? İsterseniz o madde hakkında daha detaylı bilgi verebilirim?" Aptal gibi gülmesi sadece benim mi sinirimi bozuyor?

"Hayır, teşekkürler." Diyerek imzamı attım.

-----

Ad: Diana

Soyad: Bang

Yaş: 19

Boy: 1.70

Kilo: 47

kimlik numarası: 163780-7833401

Okul: Mezun

Anne adı: Yok

Baba adı: Yok

-----

Bir adamla beraber, bir hafta kalacağım yere gidiyoruz. Eğer durumlar iyiyse, bir sonraki anlaşmayı imzalamayı da düşünebilirim, belki..

Önce şu borcu bir halledelim.

Hemşire olduğunu düşündüğüm adam bir kapının önünde durmasıyla bende durdum. Kapıyı boynunda ki kart ile açarak içeriye girdi. Tanrı aşkına bu kadar somurtmasına gerek var mı cidden?

Peşinden odaya girdim. 

Hadi be! Otel odasına benziyor ve dizaynı çok hoş. Çok büyük olduğunu söyleyemem ama benim için fazla bile.

"Burada kalacaksınız. Şurada ki dolapta birkaç kıyafet var. Şurası ise;" eli ile gösterdiği kapıya çevirdim kafamı, "banyo. Sormak istediğiniz herhangi bir şey?" Irkçı biri değilimdir ama şu an nedensizce o siyah kafasına yumruk atmak istiyorum. 

"Hayır."  Onun gibi, ciddi bir şekle soktum suratımı. Çık git artık!

"Yatağınızın yanında iki tane düğme var. Sarı olan hemşire çağırmak isterseniz, istediğiniz zaman basabilirsiniz. Mavi olan ise doktoru çağırmanız için, zor durumlarda basmalısınız. İyi günler." Kafa sallayarak onayladım. Sarı düğme bu adamın gelmesi içinse, sanırım kullanmayacağım.

Odadan çıkmasını bekledim ve çıktığı anda odayı incelemeye başladım.  

Dolabın içindeki kıyafetler; klasik hastane kıyafeti. Banyo sade ama çok güzel ve aşırı temiz. Yatak çok rahat! En sevdiğim detay bu oldu kesinlikle!

Tüm gün hiçbir şey olmadı. Sadece yattım ve telefon oynadım. Telefonumda girebileceğim siteler kısıtlandığı için tek yapabildiğim YouTube de gezmek oldu. Saat 21:00 gibi saçma bir şekilde uykum geldi bende zorlamayarak uyudum. 

Neredeyse 1 ay burası için uğraştım. Benim için hiç kolay olmadı ama işte buradayım. Başardım!

-

Sabah saat 8 gibi biri kahvaltı getirdi ve yedikten sonra sarı düğmeye basmamı istedi. Dediğini yaptım. Kahvaltımı hızlıca yaptım. Biraz daha uyumak istiyorum!

Düğmeye bastıktan yaklaşık 2 dakika sonra bir kadın ve bir hemşire geldi. Hemşire dolaptan bana, şort ve uzun tişörtü vererek giymemi istedi. Banyoya girdim ve dediğini yaptım. Verdiği şort diz kapağımın biraz altında bitiyor ve tişörtün hem kolları hem kendisi uzun ve bol geldi. Kolları dirseğimde bitiyor. Oversize giymeye bayıldığım için bu tişört çok hoşuma kaçtı. Üzerimde ki kot ve kapüşonluyu elime alarak banyodan çıktım.

My Finger GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin