"Park. Lanet olası, soy ismim Park. Ver artık şunu!" Dayanamam. O kadar çok ağrıyor ki, buna daha fazla dayanamam.
"Yalan söylemiyorsun, değil mi?" Keşke. Keşke söyleyebilseydim.
"Hayır, o riski alacak kadar aptal mı duruyorum?" O bilgileri öğrenen kişi, rahatlıkla benim soy ismimi de öğrenebilir. Gerçekten bunu düşünemeyeceğimi mi zannediyor? Üzerimde bu kadar kolay testler yapması çok, acınası..
"Zeki kızsın." Çok sağ ol (amk).
"Teşekkürünü o lanet olası hapı vererek yapmaya ne dersin?" Gözüm seğiriyor, sanırım.
"Aç ağzını." Kollarım bağlı ve onları çözmesini tercih ederim ama şu an bunu isteyecek zamanım yok. Dediğini yaparak ağzımı açtım. Bir elini kafamın altına koyarak, kafamı kaldırmama yardım etti. Hapı susuz biraz zor yuttum ama yuttum. Kafamı yastığa koymama yardım ettikten sonra geri çekildi.
"Daha ilk günden beni bu kadar sinirlendirdiğine inanamıyorum. Seni en kısa sürede sepete eklemelerini sağlayacağım."
"Ne sepeti?" Tüm bu saçmalıklar yetmiyor, daha da fazla saçmalayabiliyor, inanamıyorum!
"Yakında öğrenirsin. Benden bu kadar, see you."
Aptal.
"Bay." Sktir git. Uykum var. Bu kadar uyumam normal mi? Ne yaptığına bakmadan, gözlerimi kapattım. Uyumak istiyorum. Hiçbir şey umurumda değil.
*
"45 kiloda sabit kalmasını istiyorum. Ne daha fazla ne daha az, tam 45 olacak. Saçlarına şimdilik dokunmayalım, siparişe göre değiştirmemiz gerekebilir." Kulağıma gelen uğultularla gözlerimi yavaşça araladım.
"Göz rengi aynı kalsın. Mavi iyidir. Saçların boya olduğunu düşünüyorum, onu öğren. Tırnaklara bakım lazım. Vücut kılları konusunda pek sorun yaşamayacak gibiyiz." Bu kısa saçlı, fiziği mükemmel yaşlı kadın da kim?
Tanrı aşkına neden hareket edemiyorum ve bu üşüme hissi de ne? Etrafımda ki bu kalabalık neden var? Ellerinde defter olan ve bir şeyler yazan bu salaklar da kim? Ve o kadın neden sürekli konuşuyor?
BEKLE, KIYAFETLERİM NEREDE? Neden çıplağım? Etrafa korku dolu bakışlar atmaya başladım.
"Soft bir şeyler deneyelim, orijinal barbie konsepti üzerinden gidelim bir süre. Pembe ağırlıklı çalışacağız demek bu. Fiziği güzel sadece belinde ve karın bölgesinde ufak oynamalar yapacağız. Midesini küçültmeyi düşünüyorum. Barbie konsepti dedim ama bu sadece çocuk kıyafetleri demek değil, sexi şeyler de deneyelim. Gerekirse ufak bir popo ameliyatı yaparız. Göğüslerin küçük kalmasını istiyorum, kesinlikle değiştirmeyeceğiz. Kıyafetleri ona göre tasarlayın. Anlaşılmayan bir yer?" Ne? Bunlar benim için mi? Ben ameliyat olmak istemiyorum. Fiziğimi seviyorum.
"Vücudunda ve yüzünde ki benler gidecek mi? Listeye ekleyeyim mi?" Dalgalı saçlı, genç bir kızdı bunları söyleyen.
"Hepiniz çıkın, sen hariç." Yaşlı kadın konuştu. Başları bu sanırım. Ben neden konuşamıyorum? Hareket dahi edemiyorum. Ne yaptılar bana?
"Yeni bir liste yapacağız." Yanıma sandalye çekti ve oturdu.
"Peki efendim." Kız defterde yeni bir sayfa açtı.
"Yüzünde ki tüm siyah noktalar, sivilceler temizlenecek. Kirpikleri uzatılacak. Dişler için kaplama istiyorum, tamamen bembeyaz olacak. Hafif bir yüz germe ve ufak dozda botoks. Kırışıklıklardan nefret ederim. Vücuduna gelirsek; sırtında birkaç sivilce ve kızarıklık var onlar gidecek. Göğsünün altında, belinin üst ve alt kısımlarında 4 tane ben var onlarda gidecek. Kolu güzel, bacakları da iyi. Spor yapmadığından sanırım göbeği var, bunu istemiyorum. Bay Do-yun ile görüş yok etsin. Gerekirse bir süre şırınga ile beslenecek ama bu olmayacak, anlaşıldı mı?"
"Anlaşıldı efendim."
"Tırnakları unutma. Yeniden takılabilir, izin veriyorum. Vajina bölgesiyle özel ilgilen, en az yüzü kadar önemli. Henüz sipariş yok ama siteye çıkar çıkmaz paketleneceğinden eminim. Yumurtalıklar için şimdiden örnek alınsın. 2 ay içinde her şeyinin hazır olmasını istiyorum."
"Tamam efendim, elimden geldiğince çabuk halledeceğim."
"Sana güveniyorum." Oturduğu yerden kalktı ve yukarıdan bana bakmaya başladı. "Uğraştığıma değeceksin, hissediyorum." Topuklu ayakkabılarını yere vura vura odayı terk etti. Oda da sadece genç kız ve ben kaldık.
"İyi birisi sadece disiplini elden bırakmayı sevmiyor. Her neyse, ben Cho Hee. Bundan sonra uzun bir süre beraberiz. Bu gün ilacın etkisinden çıkamayacağını söylediler birazdan tekrar uyursun ama yarın iş başı yapacağız! Seni yeniden inşa edeceğiz, çok güzel olacaksın." Elinde ki kitabı yan taraftaki sehpaya koydu ve cebinden telefonunu çıkardı. Vücudumun fotoğraflarını çekti. Önce tamamını sonra parça parça bir sürü fotoğraf çekti. Benlerimi, belimi, karnımın birkaç açıdan fotoğrafını, vajinamı, yüzümü, tırnaklarımı,.. En sonunda dolgu gözlerime dahi bakmadan üzerimi örttü ve defterini alarak odadan çıkıp gitti. Bende dediği gibi birkaç dakika sonra gözyaşları içinde uyuyakaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Finger Girl
Teen Fiction10.02.2023 Gerçek barbie bebekler mi? "Uslu durmazsan ilacını içemezsin, tatlım?" "Biliyorum, efendim." ORSBUCOCOU! -- +18 sahneler vaaaaarr (ve hayir uyari yok ve yine hayir okumazsaniz kitabin tadi cikmaz)