Changbin sevgilisi Chris'in modunun düşük olduğunu görünce kaşlarını çatarak ona bakmış. Chris'in düşünceli haline üzülmüş ve onun yanına gelerek Chris'e sıkıca sarılıp gülümsemiş.
Changbin Chris'e sorunun ne olduğunu söyleyince Chris dudağını büzerek küçük çocuk gibi söylenmiş
" Küçükken anne babam bana masal anlatmadı. Bugün bana masal anlatır mısın bebeğim" demiş. Changbin sıcak bir tebessümle sevdiğinin yanağına öpücük bırakmış." İstediğin zaman sana masal anlatırım Chris, sen yeter ki iste " demiş gülümseyerek Chris'in saçlarını okşarken. Chris sevinçle yerinde doğrulup Changbine bakmış. " Dizine yatarak masal dinlemek istiyorum "
Changbin kıkırdayıp dizini pat-patlayıp Chris'in dizine yatmasını beklemiş. Chris dizine yatınca Changbin Chris'in saçlarını okşayarak masal anlatmaya başlamış..~~ Masal şimdi başlıyorr ~~
Uzuun yıllar sonra Dünya'da kimse kalmamış, sadece iki kişi varmış. O iki kişiden biri Changbin diğeri Chris imiş. Changbin çevresinde artık ailesi ve arkadaşları olmadığı için hep gittiği yere Gökyüzüne Bakma Durağına gitmiş ve öğlen vakti tepede olan Güneş'i seyretmeye başlamış.
Changbin güneşi seyrederken bi' anda içine bir hüzün çökmüş ama bu hüznün nereden geldiğini anlamıyordu.
İçindeki bu hüznün sebebini biraz geç fark etmiş çünkü yıllar önce bir adamı sevmişti Changbin.. Ama o kadar çok seviyormuş ki dünyalara sığdıramıyormuş sevdiğini ve sevgisini..
Ve bu adamın adı Chris imiş..
Changbin Chris'i ilk defa burada Gökyüzüne Bakma Durağında görmüştü..
Onu orada görünce şaşırmıştı Changbin. Çünkü burayı sadece kendisinin bildiğini düşünüyormuş.
Ama birini görünce ona bakamadan edememiş ve Güneş batana kadar Chris'i izlemiş.. Chris'te Güneşin batışını
Changbin o an fark etmiş, birisinin bu kadar hoş ve masum göründüğünü. Chrisin güneşe bakan gözlerindeki ışığı görünce hafifçe tebessüm etmiş.
Sonra Changbin bakışlarını güneşe çevirip düşüncelere dalmış.. Bu adamın nereden geldiğini ve kim olduğunu bilmiyormuş. Beni takip mi etmiş? , diye düşünsede hemen bu düşünceyi zihninden kovmuş.
~~~
Güneşi izlerken anıların zihninde koşuşturması gözlerini doldurmuştu Changbin'in..
Changbin hızlıca yerinden kalkıp Gökyüzüne Bakma Durağı'nın karşısında bulunan uçurumun önüne geçmiş ve uçurumdan aşağıya bakarak
Şunları düşünmüştü : Buradan atlarsam onu artık unutabilirim sanırım..Changbin aklını kurcalayan bu düşünceyi zihninden def etmeye çalışmış ama olmamıştı.. Changbin uçurumun kenarında oturarak derin ve içli şekilde nefes alıp gözlerini kapatmıştı.
Changbin hızlıca yerinden kalkarak bulunduğu yerden kaçma için hızlıca koşmaya başlamıştı bir yere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
where is my sun? { binchan}
ContoChangbin sevgilisi chrise anlattığı acıklı bir masal.. Masal denilebilirse tabii.