Gli avatar

38 3 2
                                    

ϙᴜᴀʀɪᴛᴄʜ: *ᴄᴀᴍᴍɪɴᴀɪ ᴠᴇʀsᴏ ʟᴀ sᴀʟᴀ ᴅᴇʟʟᴀ ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ. ᴀᴘʀɪɪ ʟᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇᴅ ᴇɴᴛʀᴀɪ* ᴀʟʟᴏʀᴀ ᴇ́ ᴛᴜᴛᴛᴏ ᴘʀᴏɴᴛᴏ ϙᴜɪ ?? ᴘᴏssɪᴀᴍᴏ ᴘʀᴏᴄᴇᴅᴇʀᴇ ?? *ᴍɪ ᴏssᴇʀᴠᴀɪ ɪɴᴛᴏʀɴᴏ ᴍᴜᴏᴠᴇɴᴅᴏ ʟᴇ ʟᴀʙʙʀᴀ sᴜ ᴇ ɢɪᴜ*

ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ : sɪ sɪ ᴄᴏʟᴏɴᴇʟʟᴏ ! ᴛᴜᴛᴛᴏ ᴘʀᴏɴᴛᴏ ᴘᴇʀ ᴘʀᴏᴄᴇᴅᴇʀᴇ ! *sɪsᴛᴇᴍᴀɴᴏ ᴛᴜᴛᴛᴏ sᴜɪ ᴄᴏᴍᴘᴜᴛᴇʀ ᴇ ᴀᴄᴄᴇɴᴅᴏɴᴏ ᴜɴᴀ ᴄᴀᴘsᴜʟᴀ* ᴘᴜᴏ́ ɢɪᴀ sɪsᴛᴇᴍᴀʀsɪ sɪɢɴᴏʀᴇ!

ϙᴜᴀʀɪᴛᴄʜ: *ᴀɴᴅᴀɪ ɴᴇʟʟᴀ ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ ᴅᴇʟʟᴇ ᴄᴀᴘsᴜʟᴀ ᴇ ᴍɪ sᴇᴅᴇᴛᴛɪ ᴇ ɢᴜᴀʀᴅᴀɪ ʟᴜɪsᴀ* ʀᴀɢᴀᴢᴢɪ ᴅᴀ ᴏɢɢɪ ʟᴇɪ *ɪɴᴅɪᴄᴀɪ ʟᴜɪsᴀ* sᴀʀᴀ́ ʟ'ᴀᴅᴇᴛᴛᴀ ᴀʟ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟʟᴏ ᴅᴇʟʟᴇ ᴄᴀᴘsᴜʟᴇ ᴀғғɪɴᴄʜᴇ́ sɪ ᴀssɪᴄᴜʀɪ ᴄʜᴇ ᴛᴜᴛᴛɪ sᴛɪᴀɴᴏ ʙᴇɴᴇ ᴄʜɪᴀʀᴏ ?

ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ : ᴍᴀ sɪɢɴᴏʀᴇ ᴇ́ ᴜɴᴀ ʀᴀɢᴀᴢᴢɪɴᴀ ᴄʜᴇ ᴄᴏsᴀ ɴᴇ ᴘᴜᴏ́ sᴀᴘᴇʀᴇ !

ϙᴜᴀʀɪᴛᴄʜ: *sɪ ᴀʟᴢᴀ ᴇ ᴏssᴇʀᴠᴀ ᴛᴜᴛᴛᴀ ʟᴀ ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ ᴄᴏɴ sɢᴜᴀʀᴅᴏ ᴀᴛᴛᴇɴᴛᴏ* ᴘᴇʀ ᴄᴀsᴏ ʜᴏ́ ᴄʜɪᴇsᴛᴏ ɪʟ ᴛᴜᴏ ᴘᴀʀᴇʀᴇ ᴊᴏʜɴ? *ᴄᴀᴍᴍɪɴᴀ ᴅᴀ ᴅᴇsᴛʀᴀ ᴠᴇʀsᴏ sɪɴɪsᴛʀᴀ* ʟᴇɪ sɪ ᴏᴄᴄᴜᴘᴇʀᴀ́ ᴅɪ ϙᴜᴇsᴛᴏ ᴅᴀ ᴏɢɢɪ ᴇ ɴᴏɴ ᴏsᴀᴛᴇ ᴅɪsᴏʙʙɪᴅɪʀᴇ ᴀɪ ᴍɪᴇɪ ᴏʀᴅɪɴɪ . ᴛᴜᴛᴛᴏ ᴄʜɪᴀʀᴏ ?

ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ : ᴛᴜᴛᴛᴏ ᴄʜɪᴀʀᴏ sɪɢɴᴏʀᴇ.

ʟᴜɪsᴀ : *ᴏssᴇʀᴠᴀ ᴛᴜᴛᴛᴀ ʟᴀ sᴄᴇɴᴀ ᴇ sɪ ᴀᴠᴠɪᴄɪɴᴀ ᴀʟʟᴀ ᴄᴀᴘsᴜʟᴀ ᴅᴇʟ ᴄᴏʟᴏɴᴇʟʟᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀɴᴅᴏ ʟᴏ sᴄʜᴇʀᴍᴏ ᴅᴇʟ ᴄᴏᴍᴘᴜᴛᴇʀ* ᴍʜʜ ɴᴏɴ ᴇ́ ᴅɪғғɪᴄɪʟᴇ. *sᴄʜɪᴀᴄᴄɪᴀ ɪʟ ᴘᴜʟsᴀɴᴛᴇ ᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴘsᴜʟᴀ sɪ ᴀᴘʀᴇ *

ϙᴜᴀʀɪᴛᴄʜ: *ɢᴜᴀʀᴅᴀ ʟᴜɪsᴀ ᴀɴɴᴜᴇɴᴅᴏ* ᴠɪsᴛᴏ ᴏᴠᴠɪᴏ ᴄʜᴇ ᴇ̀ ᴄᴀᴘᴀᴄᴇ *sɪ sɪᴇᴅᴇ ᴇ sɪ sᴅʀᴀɪᴀ ɴᴇʟʟᴀ ᴄᴀᴘsᴜʟᴀ ᴇ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ʟᴜɪsᴀ* ɴᴏɴ ᴍɪ ᴅᴇʟᴜᴅᴇʀᴇ ʟᴜɪsᴀ. ᴄᴏɴᴛᴏ sᴜ ᴅɪ ᴛᴇ.

ʟᴜɪsᴀ : *ɢᴜᴀʀᴅᴀ ɪʟ ᴄᴏʟᴏɴᴇʟʟᴏ sᴏʀʀɪᴅᴇɴᴅᴏ* ɴᴏɴ ʟᴏ ғᴀʀᴏ́ sɪɢɴᴏʀᴇ. *ᴄʜɪᴜᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴘsᴜʟᴀ ᴇ ᴄʜɪᴇᴅᴇ ᴀʟʟᴀ ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ* ᴏʀᴀ ᴅᴏᴠᴇ sɪ sᴠᴇɢʟɪᴇʀᴀ́?

ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ : *ɪɴᴅɪᴄᴀɴᴏ ʟᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴀғғɪᴀɴᴄᴏ* ᴘʀᴏᴘʀɪᴏ ʟɪ́ sᴏʟᴏ ᴄʜᴇ sᴇ ᴠᴜᴏɪ ᴇɴᴛʀᴀʀᴇ ᴅᴇᴠɪ ɪɴᴅᴏssᴀʀᴇ ϙᴜᴇsᴛᴀ * ᴘᴏʀɢᴏɴᴏ ᴀ ʟᴜɪsᴀ ᴜɴᴀ ᴍᴀsᴄʜᴇʀᴀ* ᴅᴇɴᴛʀᴏ ϙᴜᴇʟʟᴀ sᴛᴀɴᴢᴀ ᴇ ᴍᴇssᴀ ʟ'ᴀʀɪᴀ ᴅɪ ϙᴜᴇʟ ᴘɪᴀɴᴇᴛᴀ ᴘᴇʀ ᴘᴏᴛᴇʀ ᴘᴇʀᴍᴇᴛᴛᴇʀᴇ ᴀɢʟɪ ᴀᴠᴀᴛᴀʀ ᴅɪ ʀᴇsᴘɪʀᴀʀᴇ ᴍᴀ ɴᴏɪ ᴜᴍᴀɴɪ ɴᴏɴ ᴘᴏssɪᴀᴍᴏ.

ʟᴜɪsᴀ : * ᴀғғᴇʀᴀɪ ʟᴀ ᴍᴀsᴄʜᴇʀᴀ ᴇ ᴍᴇ ʟᴀ ᴍɪsɪ ᴇᴅ ᴇɴᴛʀᴀɪ ɴᴇʟʟᴀ sᴛᴀɴᴢᴀ*

QUEL POSTODove le storie prendono vita. Scoprilo ora