Il popolo perduto di Pandora

26 3 1
                                    

ϙᴜᴀʀɪᴛᴄʜ: *ᴄᴀᴍᴍɪɴᴀ ᴛᴇɴᴇɴᴅᴏ ʟᴀ ᴍᴀɴᴏʟᴜɪsᴀᴠᴀ ᴠᴇʀsᴏ ɪʟ ᴘᴜɴᴛᴏ ᴇsᴀᴛᴛᴏ ɪɴ ᴄᴜɪ ᴅᴏᴠʀᴇʙʙᴇ ᴄᴏᴍɪɴᴄɪᴀʀᴇᴄᴏsᴛʀᴜɪʀᴇʀᴀᴅʀɪᴢᴢᴀɴᴅᴏ ʟᴇ ᴏʀᴇᴄᴄʜɪᴇ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ɪɴᴛᴏʀɴᴏ* ϙᴜɪ ɴᴏɴ ᴄᴇ ɴɪᴇɴᴛᴇ.... ɴᴏɴ ᴄɪ sᴏɴᴏ ᴄᴏsᴇ ᴄᴏɴ ᴄᴜɪ ᴘᴏᴛʀᴇᴍᴍᴏ ᴄᴏsᴛʀᴜɪʀᴇ ɴᴏɴ ᴄɪ sᴏɴᴏ ɪ ᴍᴀᴛᴇʀɪᴀʟɪ ᴀᴅᴀᴛᴛɪ ᴇ sᴏᴘʀᴀᴛᴜᴛᴛᴏ ʟᴀ ᴠᴇɢᴇᴛᴀᴢɪᴏɴᴇ ᴇ ᴛʀᴏᴘᴘᴏ ғɪᴛᴛᴀ ғɪɴɪʀᴀɴɴᴏ ᴘᴇʀ ᴜᴄᴄɪᴅᴇʀᴄɪ sᴏʟᴏ ᴘᴇʀ ϙᴜᴇsᴛᴏ..

ʟᴜɪsᴀ : * sɪ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ɪɴᴛᴏʀɴᴏ ᴇ ᴍᴀɴᴅᴀ ᴀʟʟ'ɪɴᴅɪᴇᴛʀᴏ ʟᴇ ᴏʀᴇᴄᴄʜɪᴇ * ᴀʙʙɪᴀᴍᴏ ғᴀᴛᴛᴏ ᴛᴜᴛᴛᴀ sᴛᴀ ᴄᴀᴍᴍɪɴᴀᴛᴀ ᴘᴇʀ 3 ɢɪᴏʀɴɪ ғɪɴᴏ ᴀ ϙᴜɪ ᴘᴇʀ ɴɪᴇɴᴛᴇ??* sᴏsᴘɪʀᴀ* ɴᴏɴ ᴄɪ ᴠᴏɢʟɪᴏ ᴄʀᴇᴅᴇʀᴇ... ᴇ ᴏʀᴀ ᴄʜᴇ ғᴀᴄᴄɪᴀᴍᴏ??

ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ : ʙᴇʜ... ᴄᴏʟᴏɴᴇʟʟᴏ ᴄɪ sᴀʀᴇʙʙᴇ ᴜɴᴀ sᴏʟᴀ sᴏʟᴜᴢɪᴏɴᴇ.... ᴍᴀ ɴᴏɴ ᴘᴇɴsᴏ ʟᴇ ᴘɪᴀᴄᴇʀᴀ́...

ϙᴜᴀʀɪᴛᴄʜ : sᴀʀᴇʙʙᴇ ? *sɪ ɢɪʀᴀ ᴠᴇʀsᴏ ʟᴀ ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ ᴍᴜᴏᴠᴇɴᴅᴏ ʟᴇ ᴏʀᴇᴄᴄʜɪᴇ ᴇ ʀᴇɢɢᴇɴᴅᴏsɪ ʟᴀ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ ᴇ ʟᴀ ᴘɪsᴛᴏʟᴀ*

ʟᴀ ᴅɪʀᴇᴢɪᴏɴᴇ : ʙᴇʜ.. ᴛᴏʀɴᴀʀᴇ sᴜʟʟᴀ ᴛᴇʀʀᴀ... ϙᴜɪ sᴀʀᴇᴍᴍᴏ ᴘʀᴇsɪ ᴅɪ ᴍɪʀᴀ ᴅᴀ ᴄʜɪᴜɴϙᴜᴇ ᴇ ɴᴏɴ sɪ ᴘᴜᴏ ᴄᴏsᴛʀᴜɪʀᴇ ɴᴜʟʟᴀ... ϙᴜɪɴᴅɪ ᴅᴏᴠʀᴇᴍᴍᴏ ᴛᴏʀɴᴀʀᴇ ᴛᴜᴛᴛɪ ᴜᴍᴀɴɪ... ᴇᴄᴄᴇᴛᴛᴏ ʟᴇɪ sɪɢɴᴏʀᴇ...

ϙᴜᴀʀɪᴛᴄʜ : * sᴏsᴘɪʀᴀ ᴇ ᴍᴀɴᴅᴀ ʟᴇ ᴏʀᴇᴄᴄʜɪᴇ ᴀʟʟ'ɪɴᴅɪᴇᴛʀᴏ ᴇ sɪ ɢʀᴀᴛᴛᴀ ʟᴀ ᴛᴇsᴛᴀ * ᴘᴜʀᴛʀᴏᴘᴘᴏ ᴀᴠᴇᴛᴇ ʀᴀɢɪᴏɴᴇ... ᴇ́ ʟ'ᴜɴɪᴄᴀ sᴏʟᴜᴢɪᴏɴᴇ... ʙᴇʜ ... ᴍɪ ᴅɪsᴘɪᴀᴄᴇ ʀᴀɢᴀᴢᴢɪ... sɪ ʀɪᴛᴏʀɴᴀ ɪɴᴅɪᴇᴛʀᴏ..

ʟᴜɪsᴀ : *sᴏsᴘɪʀᴀ* ᴀ ᴍᴇ ᴘɪᴀᴄᴇᴠᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ ϙᴜɪ... * ᴀʙʙᴀssᴀ ʟᴇ ᴏʀᴇᴄᴄʜɪᴇ ᴇ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ᴘᴇʀ ᴛᴇʀʀᴀ ᴛʀɪsᴛᴇ*

ϙᴜᴀʀɪᴛᴄʜ : ʜᴇʏ... *ɢᴜᴀʀᴅᴀ ʟᴜɪsᴀ ᴍᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ʟᴇ ᴏʀᴇᴄᴄʜɪᴇ ᴀʟʟ ɪɴᴅɪᴇᴛʀᴏ* ᴘᴜʀᴛʀᴏᴘᴘᴏ ɴᴏɴ ᴇ́ ᴘᴏssɪʙɪʟᴇ...

ʟᴜɪsᴀ : * ɢᴜᴀʀᴅᴀ ɪʟ ᴄᴏʟᴏɴᴇʟʟᴏ ᴇ sᴏsᴘɪʀᴀ * ᴏᴋ....

ϙᴜᴀʀɪᴛᴄʜ: ᴍɪ ᴅɪsᴘɪᴀᴄᴇ...ɢᴇɴᴛᴇ sɪ ʀɪᴛᴏʀɴᴀ ɪɴᴅɪᴇᴛʀᴏ*

ɢᴇɴᴛᴇ sɪ ʀɪᴛᴏʀɴᴀ ɪɴᴅɪᴇᴛʀᴏ*

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
QUEL POSTODove le storie prendono vita. Scoprilo ora