part 2 - Megumi Fushiguro

534 17 35
                                    

Megumi için erkek arkadas headcanonlarıı araya küçük senaryolar sıkıştırdım 🤗🤗 
Haaa bu arada bu bölümü animeciablaniz istemişti unutmadan sjxjzkskzo

Ha bu arada Megumi burda bir yetişkin. Herr neyse umarım begenirsiniz neyse öpüldünüz mwuaaah.

Giriş

🦋 Megumi dışarıdan çok öyle görünmese de romantik bir tip. Sevgiliyken seninle olan randevularina çok özen gosterir ve seni lüks restoranlara götürmeyi tercih eder. Senin herşeyin en iyisini hakkettiğini düşünüyor ve herşeyin mükemmel olması için çok uğraşıyor (ahhh 'gumii bebeğim🥺🥺)

.
.
.
.
.

"Tatlım bugün müsait misin?" Diye sordu telefonun diğer ucundan.

"Evet, neden ki?"

"Akşama hazır ol seni almaya geleceğim bir randevumuz var."

"Randevumuz mu var? Megumii çok romantiksin bebeğim😍" Heyecanla söyledin.

"Y/n romantik falan d-degilim sadece bir yemek yiyeceğiz." kızararak söyledi.

"A-ama 'Gumi...🥺"

İç çekti*

"Aması yok meleğim akşama hazır ol ve- 'Gumi mi?! Y/n bana böyle seslenmeyi kesmeni söylemiştim." ( Böyle demenden hoşlanıyor🙃) Daha da kızardı ve tüm vücudunun ısındığını hissetti.

"Meleğim mi? Megumiiiii meleğin miyim gerçekten ?😍🥺" kızardın.

('Çocuk yerin dibine girdi be Y/n')

"Y-y/n akşam 7de h-hazır ol." 😳

'Utanınca çok tatlı oluyorr' diye düşündün. Keşke şuan o yakışıklı suratını görebilseydin.

"Tamam sevgilim olurum, görüşü-"

Telefon suratına kapandı 💀

(Yani kelimelerle arası pek iyi değil🤷)

.
.
.
.
.

Bonus*

"Megumi kiminle konu- 😃 yüzün neden kıpkırmızı? Megumi, oi Megumi, Me-gu-miiiiii"

"Kapa çeneni Gojo sensei ve bundan kimseye bahsetme."

"AA anladım Y/n ile konuşuyordun ah küçük Megumim aşık olmu-" Bunu bağırarak söyledi🤦

"Gojo saan!"

"Heheheh tamam tamam anladım. Ne konuşuyordunuz ki seni böyle kıpkırmızı yapacak. Dur bir dakika yoksa..."dramatik bir şekilde nefesini yuttu. "Yoksaa- imalı bir şekilde omzuna şaplak attı.

"Gojo-san cidden kapa çeneni." Bu onun daha da kızarmasına neden oldu.

-Neyse biz devam edelim 🙄🙄

🦋 Tam söz verdiği saate ailenle yaşadığın evin kapısını gelir ve babana seni tam saatinde eve getireceğine dair söz vererek seni evinden alırdı. Ve sözünü her zaman tutardı. Sen onunla biraz daha zaman geçirmek için ona yalvarsan bile seni her zaman evine babana söz verdiği saatte bırakırdı.💀 Babandan korktuğundan değil sadece onlara iyi izlenimler vermek istediği için bunu yapardı, çünkü içten içe bir gün onların damadı olacağını hissediyordu. (Görünüşe gore Megumi'nin hisleri baya kuvvetliymiş💀)

🦋 Randevularınıza her zaman elinde destelerce kırmızı gülle ve rengarenk peluş bir oyuncakla gelirdi. Bunun seni mutlu ettiğini biliyordu. Ve sana her zaman çok güzel göründüğünü söylerdi.

🦋 Randevularınız genellikle pahalı yemekler ve tatlılar yerken hoş bir sohbetle geçerdi. Çok eğlenceli biri gibi gözükmese de seni her zaman güldürmenin bir yolunu bulurdu sen onun söylediklerine kıkırdarken o avuç içleri çenesine dayanmış yüzünde küçük bir gülümsemeyle ve yanakları pembenin en tatlı tonuna bürünmüş bir halde seni aşkla izlerdi.

(Aahh Megumi, Megumiii MEGUMİ !!😫🤤)

Ehem ehem neyse devam edelim ( yazar burda Megumiye olan aşkından kalp krizi geçiriyor)

🦋 Öyle gözükmese de kıskanç biri. Senin başka erkeklerle olması gerekenden fazla samimi konuştuğunu görünce yanına gelir ve surat ifadesi kaskatı bir halde seni yalnız bırakması için adamın gözlerinin içine bakardı.💀 Ama seni asla suçlamazdı asla seni kısıtlamak istemezdi senin önünde bir engel olmayı asla istemedi ama o çok özgüvenli bir adam değil, hayatında güvenebileceği ve yanında rahat hissettiği, kendi gibi olduğu çok az insan var ve sen o insanların en başında geliyorsun. Seni kaybetmeyi asla göze alamazdı kıskanç olmasının en büyük sebebi de buydu belki de...

🦋 Megumi, (Gojonun aksine💀) ilişkinizdeki özel günleri asla unutmaz ve o günleri en mükemmel şekilde kutlamaya özen gösterir. Böyle günlerde seni randevuya çıkarır, senin hoşlandığın aktiviteleri beraber yaparak tüm gününü seninle geçirir, seveceğini bildiği hediyeler alır, hatta küçük bir tatile bile çıkarsınız.

🦋 Seni ihtiyacın olmasa bile koruma ihtiyacı hissediyor. Onun yanında her zaman güvende hissedersin ve Megumi bunu biliyor. Ona güvendiğini düşünmek bile onu mutlu ediyor.

🦋 Seninle film izlemekten hoşlanıyor ve genelde (klasik olacak ama..) korku filmi izlemekten hoşlanıyor korkup ona sarılman çok hoşuna gidiyor senin temasın onu belki de hiç olmadığı kadar mutlu ediyor, hem korktuğun zaman seninle dalga geçip kızarmanı izleyebilir değil mi??

🦋 Birlikte resim yapmaktan da hoşlanır.
.
.
.
.
.

"Baaak sevgilim" elindeki resmi ona göstererek.
Muhteşem resim yeteneklerinle ( burda Y/n resim konusunda pek yetenekli değil sayın okurum ksxksjdj ) onu ve kendini el ele tutuşurken çizmiştin arkanızda bir ev vardı 'sizin eviniz' resmini sevgilinin gözleri önünde tutarak "Gelecekteki bizi çizdim."dedin resmiyle gurur duyan bir çocuk edasıyla.

Ama resimde bir detay daha vardı kendini hamile çizmiştin💀 (oop)
Megumiyi hiç bu kadar kırmızı görmemiştin. Görünüşe göre onunla evlenmeyi bırak bir çocuğunuz olsun istiyordun bunu düşünmek onun midesindeki kelebekleri öyle bir canlandırmıştı ki kendi bile inanamamıştı.

"Ç-ççok güzel olmuş."dedi, boğazını temizledi.

"Megumi bebeğim, iyimisin? Megumi???

.
.
.
.
.

🦋 Ayrıca beraber yemek yapmayı, uyumayı, video oyunu oynamayı, sohbet etmeyi kısacası seninle herşeyi yapmaktan çok hoşlanır.

Sen yanında olduğun sürece onun için ne yaptığınızın önemi yok.

Sen onun hayatını aydınlatan ışık, biricik meleğisin ve seni herşeyden çok seviyor.🥺🥺

                              BİTİŞ

Neyse haddime değil ama Megumiye de puan vermem lazım

9/10

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

JUJUTSU KAISEN HEADCANONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin