HAHAAHAHAHHAAAAHHaahahahaahahaahahahahahahahhaa TOJİ Mİ ?!
Cinsellik içerir 🔞
(Yine duramadim senaryo ekledim 😔)❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Toji soğuk görünse de senin yanında tamamen uysal bir kedi gibi ve sana asla hayır diyemiyor...
Öyle görünmese de çok kıskanç biri etrafta insanlar varken seni sürekli yakınında tutar elini beline sarar ve seni kendine doğru çeker ve herkesin onun olduğunu anlamalarını sağlar. Zaten kimse yanına yaklaşmaya teşebbüs edemez çünkü yanında gezdirdigin kas yığını kasvetli bakışlarıyla onları senden uzak tutuyor.
Randevu için seni at yarışlarına götürüyor💀💀 ( at yarışları ve ata taşıt manası yükleyen herhangi bir sözde spor ya da eylem canilikten ibarettir ! çok özür dilerim vegan damarın attı)
Eğer şikayet edersen belki simit yedirmeye götürür 💀💀 yani randevu işlerinde pek iyi değil.
İstersen sugar daddy'n olur. Yani ne istersen almaya hazır her ne kadar 'çoğu zaman' parası olmasa bile 💀
Sana asla hayır diyemiyor...
Alışverişe mi çıkman gerekiyor sana hemen kartını verecek. Tırnaklarını mi yaptırman gerekiyor seninle randevuya gelecek. Ve böyle bir sürü şey...Küçük senaryo;
"Oraya asla girmem, arabada bekleyeceğim."
"Ama Tojii... Çantamı kim tutucak bana bunu yeni almıştın (adam bu çantayı ödeyebilmek için 1 hafta aç gezdi) hatırladın mı ya kirlenirse ???🥺🥺 "
"Lanet olsun... Tamam geliyorum."
Tırnaklarını yaptırırken yanında Toji oturuyor ve sessizce izliyordu. Arada telefonunu kurcalıyor sıkılınca önündeki kadının işini yapmasını izliyordu.
"Hangi renk yaptırsam Tojii???"
" Bilmem yaptır işte bir şeyler."
"Ama Toji senin fikrine ihtiyacım var."
"Ya ne biley- (ona üzgün kedi suratı yaptın 🥺) Her zamankinden yaptır ozaman."
Arkadaki kadınların kıskanç bakışlarla sana baktığını gördün ve onlara hak verdin. Fazlasıyla erkeksi görünen bu yakışıklı adam senin için kucağında pembe bir çantayla tırnak salonunda, yanında süs köpeğin gibi oturuyordu (alhim tatlılığından ölcem🥺)
Toji'nin telefon ekranını sana döndürdüğünü fark ettin ve ekrana baktın
"TOJİ!!!"
Kızardın ve telefonu boşta kalan elinle kapatmaya çalıştın
"Bunu yaptırmaya ne dersin prenses çok güzel görünüyorlardı." Kıkırdadı
(Elindeki fotoğraf onun büyük penisinin etrafına sarılmış simli pembe renkli oje sürülmüş ellerindi🙂🙂🙂)
Yüzünde pis bir sırıtışla sana baktı ve telefonuyla uğraşmaya geri döndü...
💕 💕 💕
Neyse... skskdkkd
Toji bey 7/24 azgın 🙂
Film mi izliyorsunuz o senin kalçalarını kavrıyor ve seni daha yakına çekiyor ve hareretli bir öpücüğe sürüklüyor adamın sertleştiğini hissedebilirsin🤫. Yemek mi yapıyorsun arkandan sarılıp seni tezgaha do- neyse anladınız siz... Yani her koşulda size yaklaşmaktan çekinmeyecek.Eğer çocuk istiyorsan ve bunu ona açarsan 'hayır' dan başka bir cevap bekleme. Zaten bu adamdan baba falan olamayacağını da hepimiz biliyoruz sanırım kusura bakmayın.
Ama çok ısrar edersen belki düşünebilir... (Ama yapma nolur başka bir yetim dünyaya getirmeyin zaten Megumi'nin kahrından ölüyorum🥺)Belki çoğu kişi bana katılmaz ama Toji bence çok zeki bir adam ama kimse farkında değil adamda sadece kas gücü yok yani...
Pek umursamaz ama yıl dönümünüzu unutmaz eğer böyle günleri çok önemseyen biriyseniz size hediye alacak ve yıldönümünüzü kutlayacak. Eğer çok önemsemiyorsanız (Türkçe ne kadar zor bi dil ya) zaten o da önemsemiyor jsfkxkskxkc
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
TOJİ'Yİ BAZEN SEVİYORUM BAZEN SEVMİYORUM NEDEN BİLMİYORUM AHHH😑😑😑 belki at yarışına gittiği içindir DGHHFHBBVBBB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUJUTSU KAISEN HEADCANONS
Randomjujutsu kaisen karakterleri hakkında headcanonlar 🌻♥️ oy vermeyi unutmayın plss beni çok motive ediyor.🥺 neyse dilencilik bittiğine göre iyi eğlenceler umarim beğenirsiniz ve unutmayın ki herkesin gerçekliği farklıdır!