part 3- Choso

423 17 33
                                    

Chosoyla geldimmm 🥺🥺
Bu headcanonlar (arada kısa senaryolar var) mangayi okumayan kişiler için çok mantıklı gelmeye bilir bilginize..

GİRİŞ

🩸Onun duygularla arası pek iyi değil ama, deniyor

🩸Seni çok, çok gereğinden fazla seviyor...

🩸Üzüldüğünde çok yapışkan ve temasına muhtaç kötü hissettiğinde başını göğsüne yaslayıp senden onu rahatlatmani, kötü düşüncelerinden uzaklaştırmanı bekliyor.

🩸Bu adam çok ciddi seninle gerçekten büyük bir aile kurmak istiyor. Senden en az 283837 çocuğu olsun istiyor💀

🩸Sen ve kardeşi Yuuji beraber takılmayı çok seviyorsunuz. İtadori seni seviyor ve Choso ikinizi iyi bir şekilde anlasirken görünce kalbi sanki eriyormuş gibi hissediyor ve bu onda seni anne yapma isteğini daha fazla uyandırıyor. (Choso bı dur kardşm sakin💀)

🩸Senin sevdiğin neredeyse her şeyi ezberinde tutuyor.
Ve her kötü hissettiğinde elinde en sevdiğin meyveler, tatlılar,çiçekler, peluş oyuncaklar ve daha birçok şey ile kapında beliriyor.

🩸Asla o küçük ve zarif ellerinle ev işleri yapmana izin vermez. Herşeyi senin için o yapmak ister. (Aglicam çok tatls🥺)

🩸 Chosoyu güven problemi olan biri olarak hayal ediyorum onun güvendiği tek kişi sensin ama bir tarafı senin ondan daha iyi birine layık olduğunu düşünüyor ya ondan daha iyi birini bulursan ve onu terk edersen?
Onu rahatsız eden birşey olursa seninle konuşur. Ve aranızda anlaşmanızı sağlar.

🩸Choso öyle görünmese de çok yumuşak biri eğer ona bağırırsan aglayabilir🥺

"Choso! Sam'i (kedin) gördün mü?"

"Ha-hayır." 😓

"Choso 🙄😐."

"Tamam ,tamam onu dışarıda bıraktım çünkü beni rahatsız etti 😓*terler*. (Yani Choso kesinlikle köpekleri daha çok seviyorr😐)

"CHOSO zavallı bebeğimin tüm gün yaptigi tek şey yemek yiyip uyumak seni nasıl rahatsız etmiş olabilir ki?!" Sesini biraz yükseltmiştin.

-* ağlar* (ah Choso bebeğim 🥺)

( Bu arada kedi onu rahatsız ettiği için değil sadece kediyle ondan daha fazla ilgilendigin için onu dışarıda birakti 🙃)

🩸Seninle duş almak onun en sevdiği aktivite olabilir duşta Chosoya masaj yaparsın, saçlarını yıkarsın ve o da aynı şeyi sana yapar, bu şekilde yorucu bir günün üzerinizde oluşturabileceği her türlü stresi atarsınız, bu ikiniz içinde çok rahatlatıcı olur.

🩸Seninle dışarıda zaman geçirmektense bütün gününü seninle evinizde geçirmeyi tercih ediyor. Seni kucağında tutarken film izlemenizi ,senin için yemek yapmayı, resim yapmayı ( o resimde cidden iyi evinizin her yerine yaptığı tuvalleri astın ve bu onu küçük bir çocuk gibi gururlandırdı) çok seviyor.

🩸 Seninle uyumayı da çok seviyor, uyurken genelde onu göğsüne yatırıp saçlarıyla oynamanı çok sever ve bu onu çok rahatlatır. Eğer uykuya dalmakta zorluk çekiyorsan sana arkandan sarılıp kulağına bir masal mırıldanır, sesi seni çok rahatlatıyor ve hızlıca uyumana yardımcı oluyor ( şanslısın çünkü adam yaklasik 150 yaşında ve sana anlatacak bir sürü masalı var💀 hehe )

🩸 Sana karşı çok korumacı tıpkı böyle 🥺🥺🥺;

🩸 Sana karşı çok korumacı tıpkı böyle 🥺🥺🥺;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

😄😄


BİTİŞ

Ayyy Chosoya çok aşığım🥺🥺🥺

Her neyse Chosoya da puan verelim dimi

9/10

Choso üzgünüm bebişim ama Nanami dışında bütün erkekler benden en fazla 9/10 alabilir🥺😄

JUJUTSU KAISEN HEADCANONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin